تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816599925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/برنامه‌هاي هفته مبارزه با مواد مخدراعلام شد/ امحاي ‌٢٤تن موادمخدر در روز نخست هفته بلوتوث‌٣٠٠ فايل صوتي و تصويري و ارسال ‌١٢هزار پيامك«پيشگيري از اعتياد»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /برنامه‌هاي هفته مبارزه با مواد مخدراعلام شد/ امحاي ‌٢٤تن موادمخدر در روز نخست هفته بلوتوث‌٣٠٠ فايل صوتي و تصويري و ارسال ‌١٢هزار پيامك«پيشگيري از اعتياد»
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آسيب‌هاي اجتماعي

برنامه‌هاي هفته مبارزه با مواد مخدر كشور، مصادف با ششم تا 13 تير ماه كه از روز 26 ژوئن همزمان با روز جهاني مبارزه با مواد مخدر آغاز مي‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا اكبر حلوايي ـ رييس كميته برگزاري هفته مبارزه با موادمخدر در ستاد مبارزه با مواد مخدر ـ در تشريح برخي برنامه‌هاي هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام كرد: در طول اين هفته، 300 فايل صوتي و تصويري از طريق بلوتوث و روزانه 12 هزار پيامك براي مردم با موضوع «پيشگيري از اعتياد» ارسال خواهد شد.

وي با بيان اين كه برنامه‌هاي اين هفته در سال جاري، با اولويت پيشگيري تنظيم شده است، به عناوين روزهاي هفته اشاره و عنوان كرد: سه‌شنبه، ششم تير ماه با عنوان «مبارزه، ‌ايثار و شهادت»، جمعه، هفتم تير با عنوان «معنويت و ورزش در كنترل مواد مخدر»، شنبه، هشتم تير با عنوان «درمان، ‌بازتواني و كاهش آسيب اعتياد»، يكشنبه، نهم تير ماه با عنوان «مشاركت‌هاي مردمي»، دوشنبه 10 تير ماه با عنوان «تقويت نظام خانواده و پيشگيري از اعتياد»، سه شنبه 11 تير ماه با عنوان «حمايت از خانواده‌هاي معتادان » و چهارشنبه 12 تير ماه با عنوان «هنر، رسانه و پژوهش در حوزه اعتياد» نامگذاري شده‌ است.

وي امحاي 24 تن مواد مخدر به صورت همزمان در 13 استان كشور را عمده برنامه روز نخست هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام كرد و با بيان اين كه در اين روز در قالب يك همايش گسترده كه در سالن‌ همايش‌ صدا و سيما برگزار مي‌شود، از 12 فعال عرصه مبارزه با مواد مخدر تجليل خواهد شد، تاكيد كرد: كليه برنامه‌هايي كه در اين روز به اجرا گذاشته مي‌شود، در قالب‌هاي كوچك‌تر و به صورت همزمان، در سراسر استان نيز به اجرا در خواهد آمد.

حلوايي با اشاره به اين كه يك جلد از قرآن كريم كه توسط 600 معتاد بهبود يافته در حال كتابت است، در نخستين روز از هفته مبارزه با موادمخدر به آستان قدس رضوي تقديم خواهد شد، از آغاز برگزاري جشنواره ورزشي 541 با عنوان «اعتياد نه» همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در سراسر كشور خبر داد و افزود: اين جشنواره از ساعت 18 تا 22 هر روز در سالن شهيد «افراسيابي ورزشگاه شهيد شيرودي» براي شركت عموم برگزار خواهد شد كه در حاشيه آن، 50 غرفه اعم از غرفه فعاليت‌هاي ورزشي، فرهنگي، اطلاع‌رساني و مشاوره نيز تشكيل خواهد شد.

وي با اعلام اين كه بيش از 500 ميليون تومان اعتبار متناسب با برنامه‌ها، براي برگزاري برنامه‌هاي هفته مبارزه با موادمخدر پيش‌بيني شده است، عنوان كرد: حدود 150 هزار نفر به صورت مستقيم در برنامه‌هاي امسال هفته مبارزه با مواد مخدر شركت خواهند كرد.

رييس كميته برگزاري هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاري المپياد ورزشي «اعتياد نه» در به بخش بهبوديافتگان، ورزش جامعه سالم و ورزش بومي را عمده برنامه دومين روز هفته مبارزه با مواد مخدر كشور عنوان كرد و با بيان اين كه يك‌هزار و 450 مدال در اين المپياد توزيع خواهد شد، يادآورشد: پياده‌روي خانوادگي در تهران و سه شهر ديگر كشور به سمت محل برگزاري نماز جمعه از ديگر برنامه‌هاي اين روز است.

وي برگزاري همايشي با حضور فعالان عرصه درمان و كاهش آسيب بخش دولتي و غيردولتي را برنامه اصلي روز شنبه هشتم تير ماه در هفته مبارزه با مواد مخدر خواند و با بيان اين كه نهم تير ماه نيز به تجليل از تشكل‌هاي مردمي فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر اختصاص دارد، اضافه كرد: همايش تجليل از تشكل‌هاي مردمي كارآفريني در تهران با حضور 150 تشكل برگزار و همزمان 500 وب سايت تشكل‌هاي مردمي فعال در حوزه اعتياد افتتاح خواهد شد.

وي در ادامه به برنامه‌هاي آخرين روز هفته مبارزه با مواد مخدر يعني چهارشنبه 12 تير ماه نيز اشاره كرد و با بيان اين كه در تهران دو برنامه اصلي اعم از نقد عملكرد ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور نخبگان و همچنين برگزاري جشنواره مقالات برتر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشنواره مقالات برتر در حوزه دانشجويي و دانش‌آموزي با موضوع «راه‌هاي جايگزيني مواد مخدر و نحوه كسب شادابي» و در حوزه اقشار عموم مردم نيز با عنوان «اگر باران مواد مخدر ببارد، چگونه خيس نشويم» برگزار خواهد شد.

رييس كميته برگزاري هفته مبارزه با مواد مخدر، با بيان اين كه در طول هفته مبارزه با مواد مخدر از خانواده‌هاي 190 شهيد و مجروح سال‌هاي 85 و 86 عرصه مبارزه با مواد مخدر نيز تجليل خواهد شد، اعلام كرد: يكي از برنامه‌هاي نوآورانه اين هفته «گسترش تبليغات مبارزه با مواد مخدر از طريق راه‌هاي حمل و نقل، اعم از هواپيماها، قطارهاي مسافربري شهري و بين شهري و اتوبوس‌هاي شركت واحد است.

وي در ادامه از اعلام فراخوان بين‌المللي اعتراض بر افزايش كشت خشخاش در افغانستان نيز خبر داد و بيان كرد: متقاضيان مي‌توانند، براي بيان اعتراض خود نسبت به اين امر به آدرس الكترونيكي WWW.C61.IR مراجعه كنند.

حلوايي سامانه تلفن همراه «1000541» را نيز به عنوان پل ارتباطي مردم با ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد و با اشاره به گسترش امحاي مواد مخدر در كشور نيز اظهار كرد: در سه ماه گذشته در استان‌هاي فارس، خراسان و كرمان بيش از 30 تن مواد مخدر امحا شده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن