تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي‌
بوكس ايران به مقام چهارم مسابقات بين‌المللي تركيه رسيد

تيم ملي بوكس ايران با كسب يك مدال طلا، دو نقره و دو برنز عنوان چهارم جام بين‌المللي احمد كومرت تركيه را از آن خود كرد.

در اين رقابت‌ها كه با حضور 126 بوكسور از 22 كشور در استانبول تركيه جريان داشت، علي‌اكبر حسيني‌فر به مدال طلا، هومن كرمي و مهدي قرباني به مدال نقره و محمد مهدي‌پور و احسان روزبهاني به مدال برنز دست يافتند.

در وزن 91+ كيلوگرم علي‌اكبر حسيني‌فر براي ايستادن بر سكوي قهرماني از سد نماينده اوكراين كه سه دوره قهرمان دانشجويان جهان، قهرمان اروپا و نايب قهرمان جهان شده بود، گذشت و تك مدال طلاي ايران را بدست آورد.

ايران، قهرمان تيمي كامپوند مردان و زنان جايزه بزرگ آسيا

رقابت‌هاي جايزه بزرگ تيراندازي با كمان آسيا با قهرماني ايران در بخش تيمي كامپوند زنان و مردان پايان يافت.

در سومين روز از دومين دوره رقابت‌هاي جايزه بزرگ تيراندازي با كمان در بخش كامپوند زنان، ايران با 216 امتياز در جايگاه نخست ايستاد و هند با 209 امتياز در رده دوم قرار گرفت.

در بخش كامپوند مردان ايران، قزاقستان و هند، رده اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش ريكرو مردان تيم هند با 217 امتياز قهرمان شد و ايران با 199 امتياز دوم و چين در مكان سوم ايستاد.

ايران ميزبان مسابقات فوتبال بانوان باشگاههاي كشورهاي اسلامي‌

نخستين دوره مسابقات فوتبال بانوان باشگاههاي كشورهاي اسلامي در ايران برگزار مي‌شود.

فريده شجاعي، رئيس كميته بانوان فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب افزود: اين مسابقات با همكاري مشترك فدراسيون كشورهاي اسلامي و فدراسيون فوتبال براي نخستين بار در سطح تيم‌هاي فوتبال باشگاهي بانوان كشورهاي اسلامي برگزار خواهد شد.وي افزود: دعوتنامه شركت در اين مسابقات به بيش از 50 كشور اسلامي ارسال شده است و رقابتها از 17 تا 23 مهرماه در ورزشگاه آرارات برگزار خواهد شد.

حضور 10 تيم خارجي در تور دوچرخه‌سواري مازندران‌

پانزدهمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري مازندران در رده سني جوانان در 5 مرحله و به مسافت كلي 454 كيلومتر برگزار خواهد شد.‌

تاكنون تيم‌هاي خارجي تايلند، بحرين، عربستان، سوريه، عراق، آذربايجان، تركمنستان، گرجستان، ارمنستان، پاكستان و تيم‌هاي داخلي پتروشيمي تبريز، مس كرمان، سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران و مازندران براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام آمادگي كرده‌اند.

اين مسابقات از 30 خرداد تا 3 تيرماه در پنج مرحله برگزار مي‌شود و كاروان دوچرخه‌سواران از شهرستان ساري تا كلاردشت را ركاب خواهند زد.‌

سپاهان، صاحب عنوان سوم مسابقات هندبال باشگاه‌هاي آسيا

دهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا با كسب مقام‌هاي سوم و چهارم نمايندگان ايران به پايان رسيد.‌

اين دوره از رقابت‌ها در كويت با حضور 12 تيم برگزار شد كه در ديدار پاياني تيم القادسيه كويت با نتيجه 32 بر 28 السوليدخات ديگر تيم كويتي را شكست داد و قهرمان شد.‌در ديدار رده‌بندي نيز تيم فولاد مباركه سپاهان با نتيجه 32 بر 27 هيات هندبال كرمان را از پيش رو برداشت و مكان سوم را به خود اختصاص داد.

نوشهر ميزبان مسابقات شنا انتخابي تيم ملي آب‌هاي آزاد

مسابقات شنا قهرماني كشور در آب‌هاي آزاد انتخابي تيم ملي براي شركت در نخستين دوره مسابقات ساحلي قهرماني آسيا، 31 خرداد در نوشهر برگزار مي‌شود.

اين رقابت‌ها به مسافت 10كيلومتر در دو رده سني 14 تا 17 سال (رده جوانان) و 17 سال به بالا با حضور شناگران كشور در مجموعه فرهنگي ورزشي روياي دريا در نوشهر برگزار خواهد شد كه تيم‌ها در هر رده سني مي‌توانند با سه ورزشكار در اين مسابقات شركت كنند.

در پايان اين مسابقات 12 شناگر برتر براي حضور در اردوي تيم ملي شنا آب‌هاي آزاد شركت كننده در مسابقات قهرماني آسيا - اندونزي دعوت خواهند شد.

حضور تيم ملي اسكيت در مسابقات جهاني آلمان‌

تيم ملي اسكيت با 16 ورزشكار 13 تير عازم مسابقات جهاني آلمان مي‌شود.

سومين و آخرين مرحله اردوي تيم ملي اسكيت براي حضور در رقابتهاي جهاني آلمان از ديروز با حضور 16 ورزشكار در مجموعه ورزشي انقلاب آغاز شد و تا 31 خرداد ادامه خواهد داشت.

محمدرضا و محمودرضا مهدويان، فرزاد هوشي دري، محمد رستمي، سيداحمد استادي، سيد فرزاد قراب، مازيار قرباني، فرزين اماني، مجتبي آقا محمدي، امير حيدري، ارسلان عليجاني منفرد، آرش فرجود، عليرضا صفايي فرد، بهرام فرساد لايق، علي ستار و نيما مهرباني اعضاي اين تيم هستند.




 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن