تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815970271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - سردار زارعي با وثيقه 50 ميليوني آزاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حوادث - سردار زارعي با وثيقه 50 ميليوني آزاد شد


حوادث - سردار زارعي با وثيقه 50 ميليوني آزاد شد

معصومه كريمي: رئيس‌كل دادگستري استان تهران با اشاره به تبديل قرار فرمانده سابق نيروي انتظامي استان تهران از آزادي سردار زارعي با قرار وثيقه 50 ميليون توماني خبر داد.

عليرضا آوايي صبح ديروز با اعلام اين خبر گفت: عمده جرائم سردار زارعي مربوط به جرائم كيفري و اخلاقي بود كه مدارك و مستنداتي كه از سوي او به دادگاه ارائه شد براي قضات كفايت نمي‌كرد.
آوايي گفت سردار زارعي به اتهام ايجاد رابطه نامشروع حدود چهار تا پنج ماه در زندان به سر مي‌برد كه در حال حاضر با قرار وثيقه آزاد شده است.
اين در حالي است كه سردار زارعي پس از اين اتفاق با درجه سرهنگي بازنشسته شد.
روزنامه‌ها هم خبر دستگيري را نوشتند
خبر دستگيري سردار زارعي زماني به صورت شفاف و روشن در سايت‌هاي رسمي و روزنامه‌ها به چاپ رسيد كه جمشيدي، سخنگوي قوه قضائيه در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس خبر دستگيري اين مقام ارشد نيروي انتظامي را عنوان كرد. اين در حالي بود كه قبل از اين سايت‌هايي چون خبرنامه اميركبير، هفت تير و... خبرهاي متفاوتي درخصوص دستگيري اين مقام ارشد نيروي انتظامي منتشر كرده بودند.
در حالي‌كه خبرهاي متفاوتي در خصوص اتهامات سردار زارعي به گوش مي‌رسيد فرمانده نيروي انتظامي كشور، احمدي‌مقدم 21 فروردين‌ماه خبر دستگيري سردار زارعي را تكذيب كرد و گفت هيچ‌يك از فرماندهان ارشد نيروي انتظامي نه دستگير و نه بازداشت شده‌اند.
شكايت 80 نفر از سردار زارعي!
صحبت‌هاي احمدي‌مقدم در حالي بود كه وب‌سايت خبري فرارو در يك خبر اختصاصي ضمن تاييد خبر دستگيري اين فرمانده 52 ساله نوشت: هرچند ابتدا و پس از دستگيري سردار زارعي برخي مقام‌ها، اتهامات او را تكذيب و برخي هم اتهام او را تنها فساد مالي شديد مطرح كرده بودند اما اينك سردار زارعي به خاطر سوءاستفاده اخلاقي با شاكيان ديگري نيز مواجه شده است.
اين سايت همچنين به نقل از يك مقام قضايي خبر داد: تاكنون 80 نفر از اين فرمانده معزول به خاطر باج‌گيري و ارتشاء شكايت كرده‌اند. بدين‌ترتيب برخي خبرها كه حكايت از بي‌گناهي اين فرمانده ناجا داشت، صحت ندارد و به زودي حكم او صادر خواهد شد.
فرمانده نيروي انتظامي كشور تاييد كرد
پس از انتشار خبرهاي متفاوتي در خصوص دستگيري سردار زارعي، جمشيدي سخنگوي قوه قضائيه از ارجاع پرونده سردار زارعي به شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران خبر داد، پس از آن سردار احمدي‌مقدم اوايل ارديبهشت‌ماه در برنامه نگاه يك كه از شبكه يكم سيما به صورت زنده پخش شد، گفت: خبر دستگيري سردار زارعي همراه با شش زن صحت ندارد و اساسا موضوع سوءاستفاده از مقام و موقعيت و هتك حرمت هم نبوده، به همين دليل اميدوارم به زودي از او رفع اتهام شود.
صحبت‌هاي فرمانده ناجا در حالي بود كه او پيش از اين خبر دستگيري زارعي را تكذيب كرده بود.
سردار زارعي خودكشي نكرده است
پس از گذشت مدتي از انتشار خبر دستگيري سردار زارعي شايعاتي در خصوص خودكشي او در زندان به گوش رسيد.
جمشيدي نيز در خصوص اين خبر گفت: خودكشي فرمانده سابق نيروي انتظامي استان تهران شايعه بوده و پرونده او در حال رسيدگي است.
همچنين عليزاده‌طباطبايي در گفت‌وگو با خبرنگار كارگزاران در خصوص اين خبر گفت سردار زارعي در زندان حشمتيه به سر مي‌برد و خبر خودكشي او صحت ندارد، در واقع همان افرادي كه خبر دستگيري او را همراه با شش زن منتشر كرده‌اند همان افراد خبر خودكشي اين فرمانده مظلوم نيروي انتظامي را اعلام كرده‌اند.
طباطبايي در ادامه گفت: اتهامات وارده به زارعي واقعيت ندارد و من مطمئن هستم هيچ حكمي در خصوص پرونده او صادر نخواهد شد. زارعي تنها داراي يك همسر صيغه‌اي بوده كه با ارائه صيغه‌نامه به دادگاه اين موضوع براي قاضي كاملا روشن شده است.
كارنامه پرارشاد
فرمانده بازداشت‌شده نيروي انتظامي تهران از طرفداران طرح امنيت اجتماعي و يكي از پركارترين فرماندهان در اين حوزه بود كه طي سه سال فرماندهي نيروي انتظامي استان تهران كارنامه پربرگي از بازداشت و ارشاد جوانان برجاي گذاشت؛ كارنامه‌اي كه شايد قرار بود از او در آينده يك فرمانده كل بسازد اما به نظر مي‌رسد كه دست‌كم با علني شدن اتهامات و جرائم او ديگر اين امكان وجود ندارد. بااين حال بد نيست به كارنامه سردار رضا زارعي كه طرح‌هاي ضربتي او در اغلب موارد نيز شامل حال زنان و جوانان بوده نگاهي مختصر بيندازيم:
- آغاز ارتقاي امنيت اجتماعي با كشف خانه فساد در رجايي‌شهر، كيهان، 28 دي 84
- «مرحله چهارم طرح مبارزه با اراذل و اوباش (طرح ارتقاي امنيت اجتماعي) آغاز شد.
بر اساس ارزيابي به‌عمل‌آمده از سوي فرماندهي نيروي انتظامي كشور، در اجراي طرح‌هاي اجرايي، نيروي انتظامي استان تهران رتبه اول كشوري را در اين خصوص كسب كرده است. سردار رضا زارعي فرمانده نيروي انتظامي استان تهران از شناسايي و دستگيري اعضاي باند فساد و فحشا در رجايي‌شهر خبر داد و گفت: اعضاي اين باند از مدت‌ها پيش با شناسايي افرادي كه از نظر وضعيت مالي و اعتباري متمكن بودند ارتباط برقرار كرده و با حيله‌هاي مختلف، با نصب دوربين‌هاي فيلمبرداري و نشان دادن صحنه‌هاي فيلمبرداري‌شده از عاملان اخاذي مي‌كردند.
-سه هزار و 61 زن ارشاد شدند، سايت سازمان زندان‌ها 8 تير 85
- تذكر به 89 هزار بدحجاب، تعهد از 6 هزار و 600 نفر- ايسنا و مهر- 26 شهريور 85: فرمانده نيروي انتظامي در مورد عملكرد ماموران خود در اجراي طرح امنيت اجتماعي از 22 ارديبهشت‌ماه 85 تا 22 شهريورماه گفت: در موضوع بدحجابي به 89 هزار نفر تذكر داده شده و از 6 هزار و 600 نفر تعهد گرفته شده و 462 نفر به مرجع قضايي معرفي شده‌اند.
- درخواست اعدام براي عاملان تهيه فيلم‌هاي غيراخلاقي، خبرگزاري فارس 26 خرداد 86
- دستگيري 7 هزار نفر به اتهام اوباش‌گري و مزاحمت براي بانوان، روزنامه ايران، 27 خرداد 86
- دستگيري خوانندگان رپ به اتهام شيطان‌پرستي، ايسنا، 13 مرداد 86
- برخورد با ويدئوكلوپ‌ها و كافي‌نت‌ها، روزنامه جام جم، 3 دي 86
- برخورد با آرايشگاه‌هاي زنانه، روزنامه جام‌جم، 3 دي 86
- 113 هزار تذكر در حوزه بدحجابي، خبرگزاري ايسنا، 27 دي 86
همچنين بايد گفت كه وي در استان تهران با شناسايي بيجه همان متهمي كه بيش از 14 كودك را پس از تجاوز به قتل رسانده بود، رسانه‌اي شد.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2571]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن