تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813172204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئال مادريد براي خريد رونالدو مستقيما به گليزر پيشنهاد مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئال مادريد براي خريد رونالدو مستقيما به گليزر پيشنهاد مي‌دهد
به گزارش ايرنا به نقل از سايت گل، بر همين اساس قهرمان باشگاه‌هاي اسپانيا اكنون اميدوار است كه با ارايه پيشنهاد ‪ ۷۵‬ميليون پوندي خود به طور مستقيم به خانواده گليزر مالك باشگاه منچستريونايتد، مقامات اين باشگاه و سر الكس فرگوسن را دور بزند و از امضاي قرارداد با اين بازيكن پرتغالي مطمئن شود.

پيشنهاد رئال مادريد به كريستيانو رونالدو وي را به گرانترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان تبديل خواهد كرد و اگر گزارش رسانه‌ها درست باشد به نظر مي‌رسد كه وي چنين قراردادي را پذيرفته است.

ديلي اسكپرس در اين‌باره نوشت: رئال قصد دارد از مالكان باشگاه منچستريونايتد درخواست كند كه مبلغ هنگفتي را در ازاي رونالدو پذيرفته و اجازه بدهند كه اين بازيكن به از منچستر برود.

ظاهرا فرگوسن كه از رفتار رئال در اين مورد به خشم آمده است دو هفته پيش در مورد احتمال چنين اقدامي از سوي اين باشگاه هشدار داده و به همين دليل ديويد گيل رييس اجرايي منچستريونايتد براي اطمينان خاطر از گليزرها فورا با آنها صحبت كرده كه به پيشنهادهاي رئال گوش ندهند و مذاكرات نقل و انتقالي را به مديريت بسپارند.

با وجود اين رئال مادريد كه از بدهي‌هاي زياد خانواده گليزر اطلاع دارد ، تصميم خود را براي تماس مستقيم با آنها لغو نكرده و اعلام كرده است كه تصميم رونالدو براي انتقال جدي است و مخالفت فرگوسن فقط بهترين فرصت باشگاه منچستريونايتد را از بين خواهد برد.

يونايتد پيش از اين از رفتار رئال مادريد در اين‌باره و تاكتيك‌هاي محرك آنها به فيفا شكايت كرده اما فدراسيون بين‌المللي طرف اسپانيايي‌ها را گرفته است.

ظاهرا فرگوسن پيشنهاد كرده است يونايتد اينبار با اطلاعات جديدتري در مورد چگونگي رفتار رئال مادريد در اين مورد به فيفا شكايت كند.

به نوشته روزنامه ديلي ميل، گليزرها قبلا به فرگوسن اطمينان داده‌اند كه مبلغ ‪ ۷۵‬ميليون پوند دريافتي بابت فروش رونالدو را صرف دادن بدهي ها نخواهند كرد و اين مبلغ براي تقويت تيم استفاده خواهد شد.

با وجود اين بازگشت به اولدترافورد هر روز براي رونالدو آن هم بعد از تمامي اتفاقاتي كه افتاده و حرف‌هايي كه زده شد سخت تر مي‌شود.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن