تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821369988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان: ميزان سرقت سارقين فيوج در استان اصفهان به صفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس آگاهي استان اصفهان: ميزان سرقت سارقين فيوج در استان اصفهان به صفر رسيد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: سارقين فيوج كه تحت پوشش ماموران نيروي انتظامي اقدام به سرقت مي‌كنند دستگير و سرقت آنان در استان اصفهان به صفر رسيده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، حسين حسين‌زاده پيش از ظهر امروز در جمع نمايندگان رسانه‌هاي گروهي استان اصفهان اظهار داشت: سارقين فيوج معمولا با لباس شخصي، ماشين هاي مدل بالا با پلاك‌هاي جعلي با سلاح و بي‌سيم‌هاي قلابي تحت عنوان پليس نيروي انتظامي با حضور در اطراف ساختمان‌ها، بانك ها، محضرهاي اسناد رسمي و مشاورين املاك سوژه هاي خود را انتخاب مي كنند.
وي با اشاره به اينكه فيوج ها در فرصت مناسب و به بهانه هايي چون تصادف، ارتكاب جرم و مواد مخدر افراد مورد نظر خود را متوقف مي كنند افزود: فيوج‌ها در بازرسي بدني افراد مذكور پول، وجه نقد، اوراق بهادار و طلاجات آنان را سرقت مي‌كنند.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: مأموران نيروي انتظامي در لباس شخصي و در لباس فرم، ملزم به ارائه كارت شناسايي خود به مردم هستند.
وي با تأكيد بر اينكه شهروندان براي تأييد هويت ماموران انتظامي بايد اصرار به ارائه كارت شناسايي داشته باشند، گفت: در صورت تمايل نداشتن افراد براي نشان دادن كارت شناسايي، شهروندان مي‌توانند هويت مأموران را در تماس با پليس 110 استعلام كنند.
حسين‌زاده در ادامه با بيان اينكه خريد و فروش اموال فرهنگي متعلق به ميراث فرهنگي مجازات شديدي به دنبال دارد، اظهار داشت: با توجه به اينكه دسترسي به اين اموال محدود و دست نيافتني است كساني كه مبادرت به ارائه اشياءعتيقه مي‌كنند معمولا كلاهبردار و قصد اخاذي از افراد ساده لوح را دارند.
وي خاطرنشان ساخت: شهروندان بايد نسبت به فريب كلاهبرداراني كه اموال فرهنگي تقلبي خود را به صورت تلفني و حضوري مي‌فروشند هوشيار باشند و در برخورد اتفاقي با اموال فرهنگي عتيقه، اين ميراث گرانبها را تحويل سازمان ميراث فرهنگي و يا نيروي انتظامي دهند.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در ادامه با اشاره به 31 فقره كلاهبرداري مبني بر افزايش مبلغ چك از سوي يك جاعل حرفه‌اي بيان داشت: اين كلاهبردار با گرفتن چك افرادي كه در صف‌هاي طولاني بانك‌ها بودند و پرداخت مبلغ چك به آنها، با جعل و دستكاري و افزايش در مبلغ چك، اقدام به كلاهبرداري در كل استان اصفهان كرده است.
وي افزود: اين كلاهبردار با هشياري مردم شهرستان فلاورجان و حضور به موقع عوامل انتظامي شناسايي و دستگير و براي پيگيري بيشتر به مركز نيروي انتظامي انتقال داده شد.
حسين‌زاده از شهروندان خواست تا با بردباري و شكيبايي در صفوف طولاني بانك‌ها از تحويل اوراق بهادار خود به ويژه چك به افراد ناشناس خودداري كنند.
وي در ادامه با اشاره به دستگيري يك زوج كه بيش از 80 فقره جيب‌بري و كيف‌قاپي در اصفهان انجام داده بودند، اظهار داشت: زن جيب‌بر در اتوبوس اقدام به سرقت مي‌كرد و مرد بزهكار نيز در غرب اصفهان با همدستي دوست خود كيف قاپي كرده است.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان افزود: با تلاش كاراگاهان پليس آگاهي و كلانتري 20 ملك شهر اين زوج كه متهم به 40 فقره كيف‌قاپي، 50 فقره كيف‌زني و 5 فقره سرقت طلاجات اطفال هستند شناسايي و دستگير شدند.
وي به بيش از 60 فقره سرقت منزل و اتومبيل طي 45 روز گذشته در حوزه كلانتري 15 اشاره كرد و بيان داشت: اين سرقت‌ها توسط 5 سارق كه از تهران با اتوبوس به اصفهان آمده و با سرقت از منازل و خودروها اموال مسروقه را با وسايل نقليه عمومي به تهران انتقال داده و به فروش مي‌رساندند، انجام مي‌شد.
حسين‌زاده تصريح كرد: با همكاري واحد تجسس كلانتري 15 و آگاهي جنوب ظرف مدت 45 روز اين سارقين شناسايي و در حين ارتكاب سرقت، دستگير شدند.
وي همچنين از 15 فقره سرقت طلاجات كودكان در شهر اصفهان طي 25 روز گذشته در اصفهان خبر داد و گفت: در اين راستا موتورسواري كه با جغرافياي جرم بسيار پراكنده اقدام به سرقت طلاجات كودكان اصفهاني مي‌كرد با شيوه نهادينه مجرمان حرفه‌اي در ساعت 5 صبح روز گذشته در اصفهان شناسايي و دستگير شد.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه اين سارق در ساعاتي چون 14 تا 17 بعد از ظهر و 9 تا 12 ظهر طلاجات كودكان 4 تا 8 ساله را سرقت مي‌كرد، خاطرنشان ساخت: آويختن طلاجات به كودكان آنها را در معرض آزار و اذيت مجرمان سابقه‌دار و معتادان قرار مي‌دهد.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن