تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816604641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي دولت:/‌١/ ماموريت سولانا فقط تحويل بسته پيشنهادي است بسته پيشنهادي با رويكرد تعليق ارائه نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سخنگوي دولت:/‌١/ ماموريت سولانا فقط تحويل بسته پيشنهادي است بسته پيشنهادي با رويكرد تعليق ارائه نشده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي دولت صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران حضور پيدا كرد و به پرسش‌هاي آنان كه اغلب در مورد سفر سولانا به تهران بود، پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران،ايسنا، غلامحسين الهام در همين ارتباط در پاسخ به پرسشي درباره اين كه « گفته مي‌شود در بسته پيشنهادي 1+5 كه سولانا قرار است ارائه دهد، پيش‌شرط‌ هايي از جمله تعليق قرار داده شده، هم‌چنين آيا سولانا قرار است با رييس‌جمهور ديدار كند؟» گفت:‌ ماموريت سولانا فقط تحويل بسته پيشنهادي است و هيچ برنامه ديگري ندارد و قرار هيچ ملاقات ديگري نيز نيست.

وي افزود: پيش شرط براي توقف و يا تعليق در فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌يي ايران قابل طرح نيست و بسته نيز با اين رويكرد ارسال نشده است، در حال حاضر بسته تحويل شده و بايد با بررسي، نظرات را در مورد بسته داد.

الهام هم‌چنين در پاسخ به پرسش خبرنگار ديگري كه از وي پرسيد « شما مي‌گوييد بسته با رويكرد تعليق ارائه نمي‌شود؟» گفت: با رويكرد تعليق ارائه نشده است.

همين خبرنگار از الهام پرسيد « اگر چنين رويكردي باشد جمهوري اسلامي ايران چگونه عمل مي‌كند؟» كه وي در پاسخ گفت: اگر وجود داشته باشد قابل طرح نيست و موضوع را متوقف مي‌كند. بارها جمهوري اسلامي ايران موضع خود را در اين ارتباط مطرح كرده و جاي توقفي در فعاليت صلح‌آميز هسته‌يي نيست.

وي بار ديگر در پاسخ درخواست خبرنگاران كه خواستار توضيح بيشتر درباره سفر سولانا بودند، گفت:‌ در مورد سفر سولانا همين بود كه عرض كردم و دستور كاري، جز، ارائه بسته وجود ندارد.

الهام هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه « برخي مي‌گويند سولانا در صدد است با لاريجاني، دبير سابق شوراي عالي امنيت ملي ملاقاتي انجام دهد، ولي دولتي‌ها مخالف اين امر هستند و سعي مي‌كنند تا اين ملاقات صورت نگيرد و از طرف ديگر گفته مي‌شود سولانا براي ارائه اولتيماتوم به ايران سفر كرده است» گفت:‌ موضع ما نسبت به مسائل هسته‌يي و بين‌المللي، موضع روشن نظام است و اختلافي بين قوا وجود ندارد و در واقع حركت بر اساس رويكرد و سياست جامع نظام صورت مي‌گيرد و اختلافي نيست. متاسفانه روشي كه بدخواهان به دنبال آن هستند اين است كه اين گونه القا كنند بين مسوولان شكاف وجود دارد يا اين كه شكاف ايجاد كنند و بگويند در مواضع مسوولان جمهوري اسلامي در اين ارتباط اختلاف و تفاوت وجود دارد؛ در صورتي كه مواضع مشترك است و همه، سياست‌هاي قطعي نظام را پيش مي‌برند.

وي هم‌چنين در پاسخ به پرسش دوم گفت: چنين تلقي‌اي درست نيست و در واقع چنين تلقي‌اي وجود ندارد؛ چرا كه آن‌ها در جايگاهي نيستند كه بخواهند با چنين ادبياتي صحبت كنند، جمهوري اسلامي ايران نيز در جايگاهي نيست كه كشورهايي بخواهند با اين ادبيات با آن صحبت كنند و چنين برداشتي كه بسته حاوي چنين پيامي باشد، وجود ندارد.

وي با ابراز اميدواري نسبت به اين كه اين كشورها به دنبال قبول واقعيت حركت كنند و حقوق ملت ايران را بپذيرند، اظهار كرد: آن‌ها چاره‌اي ندارند جز اين كه به اين واقعيت تن بدهند و بايد پيشنهادها و مواضع آن‌ها مبتني بر درك از اين واقعيت باشد. جمهوري اسلامي ايران كشوري است كه از فن‌آوري صلح‌آميز هسته‌يي برخوردار است و در چارچوب آژانس و قانون حركت مي‌كند، فعاليت‌هايش روشن و شفاف است و بارها مواضع خود را در اين ارتباط به صورت صريح اعلام كرده است .

ادامه دارد....
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن