تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814218356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مستندي درباره تدارك بازيهاي المپيك چين


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مستندي درباره تدارك بازيهاي المپيك چين
جام جم آنلاين: مستندي درباره آماده سازي هفت ساله چين براي برگزاري المپيك پكن، قرار است پنجاه روز مانده به افتتاحيه بازي هاي المپيك به نمايش درآيد.


وب‌سايت رسمي بازي‌هاي المپيك 2008 پكن اعلام كرد اين فيلم به كارگرداني «گويون» نخستين اثري است كه نشان مي‌دهد چيني‌ها چگونه طي هفت سال گذشته مقدمات لازم را براي برگزاري بازي‌هاي المپيك فراهم مي‌آورند.

تهيه كننده اين مستند با عنوان «روياباف‌ها... پكن 2008» ، استوديو مركزي فيلم‌هاي خبري و مستند چين است كه با نظارت اداره ارتباطات و رسانه‌هاي كميته برگزار كننده المپيك اين فيلم را توليد كرده است.

«روياباف‌ها... پكن 2008» از دل 200هزار فوت فيلم گرفته شده، تدوين شده است و فيلمبرداري آن از ماه جولاي 2001 و كمي پس از انتخاب پكن به عنوان ميزان المپيك 2008 آغاز شد.

طراحي، ارزيابي و ساخت ورزشگاه اصلي بازي‌ها كه «آشيانه پرنده» لقب گرفته است، در مستند خانم يون به تصوير كشيده شده است. يك گروه بزرگ به عنوان عوامل همكار از جمله 10 فيلمبردار در ساخت «روياباف‌ها... پكن 2008 » همكاري داشته‌اند.

اين فيلم قرار است همچنين در روز افتتاحيه جشنواره فيلم شانگهاي و در ششمين جشنواره فرهنگي المپيك در پكن روي پرده برود.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن