تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوابازار موسيقي در دو هفته گذشتهغبار روبي با «با تو بي‌ تو»


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: نوابازار موسيقي در دو هفته گذشتهغبار روبي با «با تو بي‌ تو»
محبوبه نوري-تقريبا مي‌توان به راحتي گفت كه دو ماه اول سال براي علاقه‌مندان به موسيقي پاپ مانند دوستداران طيف‌هاي ديگر ملال‌آور بود. چرا كه طي دو ماه سال هيچ كار جديدي به بازار نيامد.


البته اين مساله براي دوستداران موسيقي كلاسيك ايراني كمي بهتر بود؛ چون محمد رضا لطفي همزمان با برگزاري كنسرت‌هاي سه گانه شيدا، آلبومي به نام «وطنم ايران» را به دوستدارانش تقديم كرد. «وطنم ايران» اولين كار جدي و در خوري بود كه از يكي از بزرگان موسيقي ايران پس از سال جديد به بازار مي‌آمد. يكي دو هفته پس از آن اين بار حسين عليزاده بود كه دل دوستدارانش را شاد كرد. «آن و آن» نام آلبومي بود كه از بداهه نوازي سه تار عليزاده در دستگاه‌هاي شور و اصفهان با همراهي تنبك پژمان حدادي روانه بازار شده بود.
به غير از اين دو كار تقريبا هيچ كار ديگري در بازار نبود كه در سال جديد عرضه شده باشد.
اكثر فعاليت‌ها هم عمدتا بر آثار پرفروش قديمي‌تر متمركز بود. علاقه‌مندان به موسيقي پاپ هم از اين امر مستثنا نبودند.
البته آنها كمي هم دلخور بودند، زيرا سال گذشته سال پربار و خوبي هم براي فعالان اين صنعت و هم دوستداران اين طيف موسيقي بود.
به گفته اصغر تهراني، بازار پاپ به دليل برخورداري از گستردگي مخاطب داراي گردش‌هاي بسياري است. چرا كه اكثر مخاطبان اين گونه آثار را جوان‌ها تشكيل مي‌دهند.
به گفته وي، سال گذشته در هر ماه به طور متوسط سه يا چهار كار وارد بازار مي‌شد.
اين در حالي است كه از ابتداي سال‌جاري تاكنون تنها يك اثر در اين طيف به بازار عرضه شده است. بالاخره دوستداران موسيقي پاپ هم توانستند در سال جديد جديدترين كار را دشت كنند، آن هم به لطف حضور «كريس‌دي‌برگ» خواننده و آهنگساز بزرگ ايرلندي.
تقريبا دو هفته پيش بود كه اين خواننده ميهمان گروه آريان شده و به ايران آمد و همزمان با ورود او تازه‌ترين آلبوم گروه آريان به نام «با تو بي‌تو» به بازار عرضه شد.
به گفته عليرضا دمشقي، يكي از دلايل عمده استقبال از اين آلبوم جدا از محبوبيت گروه آريان حضور كريس‌دي‌برگ بود. يكي از قطعات اين آلبوم را وي اجرا كرده است.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن