تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله امامى كاشانى خطيب جمعه تهران:توصيه هاى مقام معظم رهبرى به نمايندگان مجلس با يد در تمام مديريت ها مورد توجه قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: آيت الله امامى كاشانى خطيب جمعه تهران:توصيه هاى مقام معظم رهبرى به نمايندگان مجلس با يد در تمام مديريت ها مورد توجه قرار گيرد
امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نمازجمعه تهران با محكوم كردن توافقنامه پيشنهادى آمريكا به عراق، آن را حركتى خطرناك و لكه ننگينى براى تاريخ ملت عراق خواند.

به گزارش واحد مركزى خبر ، خطيب جمعه تهران با اشاره به برخى مفاد پيش نويس توافقنامه امنيتى آمريكا و عراق گفت :برخى بندهاى اين توافق نامه براى حاكميت ملت عراق و دولت اين كشور بسيار خطرناك وبى سابقه است .

امام جمعه موقت تهران افزود: در يكى از بندهاى اين توافقنامه به شركت هاى خصوصى و نظاميان آمريكايى اجازه داده شده است درهرنقطه اى كه بخواهند اقدام نظامى و امنيتى انجام دهند و دستگاه قضائى عراق حق ندارد انان را به سبب جناياتشان محاكمه و مجازات كند .

آيت الله امامى كاشانى به دولت وملت عراق هشدارداد :درصورتى كه اين توافقنامه را بپذيرند لكه ننگينى بر پيشانى عراق براى ابد خواهد ماند و نسل آينده عراق كسانى را كه در برابر اين توافقنامه سكوت كنند و آن را بپذيرند محاكمه خواهد كرد.

امامى كاشانى تصريح كرد، پذيرفتن اين توافقنامه نقض صريح حاكميت ملت و دولت عراق است و همانگونه كه حضرت آيت ا.. سيستانى مرجع عاليقدر اعلام كردند “تا زنده هستم نمى گذارم اين توافقنامه امضا وعملى شود” مردم عراق هم به اين توافقنامه ننگين تن نخواهند داد.

امام جمعه موقت تهران گفت : نه تنها ملت عراق بلكه تمام ملت هاى مسلمان بايد به تبعيت از آيت ا.. سيستانى به مخالفت و اعتراض برخيزند و مانع امضاى اين توافقنامه شوند.

خطيب جمعه تهران افزود : ملت هاى مسلمان يك امت واحدند و بايد درهر قطعه اى از سرزمين هاى اسلامى چنين اقداماتى صورت گيرد همه متحد و يكپارچه اعتراض كنند .

وى وظيفه خطيبان جمعه در كشورهاى اسلامى را در اين زمينه سنگين ومهم خواند وتاكيد كرد: همه بايد ازدولت وملت عراق در برابر خواسته هاى نامشروع و توطئه هاى آمريكا حمايت كنند و به مقامات واشنگتن كه هر روز در بين تمام ملت ها منفورتر مى شود نهيب بزنند.

خطيب جمعه تهران تصريح كرد: تا زمانى كه امت اسلامى دست دردست هم و متحد باشند استكبار جهانى نخواهد توانست اين امت را از بين ببرد ومنابعش را غارت كند.

امامى كاشانى امريكا را بزرگترين توليد كنند ه سلاح هاى هسته اى و كشتار جمعى خواند و با محكوم كردن سياست هاى اين كشور در قبال جمهورى اسلامى ايران خطاب به بوش رئيس جمهور امريكا گفت: اين شما هستيد كه هر روز زراد خانه هاى خود را توسعه مى دهيد و با تامين منابع مالى و حمايت از اسرائيل غاصب كه تهديدى براى همه ملت ها وداراى سلاح هاى هسته اى است دنيا را با خطر روبرو مى سازيد.

وى افزود : استفاده از انرژى هسته اى در ايران كاملا صلح آميز و با اهداف اقتصادى و صنعتى است و دامن جمهورى اسلامى ا يران از تهمت هاى و افتراهاى شما منزه و پاك است .

خطيب جمعه تهران در بخش ديگرى از سخنانش در خطبه دوم نمازجمعه امروز تهران با اشاره به توصيه هاى مقام معظم رهبرى به نمايندگان مجلس هشتم مبنى بر لزوم احساس مسئوليت بيشتر در برابر خدا ومردم و ساده زيستى مسئولان گفت : اين نصايح با يد در تمام مديريت ها وامور كشور در بخش هاى قانونگذارى قضائى و اجرايى مورد توجه قرار گيرد و اجرا شود.

وى افزود :بايد منش و روش و رفتار سياسى ،‌اقتصادى و اخلاقى همه مسئولان كشور كاملا بر احساس مسئوليت در برابر خداو مردم استوار باشد و مردم از رفتار و عمل آنان آگاه وراضى باشند.

امام جمعه موقت تهران همچنين ياد شهيدان گرانقدر آيت ا.. سعيدى و بخارايى و هرندى را گرامى داشت و بر تداوم راه و آرمان آنان تاكيد كرد.

امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز گفت: امروز آمريكا و رژيم صهيونيستى بهتان زنندگان و مكاران اصلى هستند كه بر اساس سنت الهى با تبلور بيشتر نظام اسلامى رسوا مى شوند و اين همان مكر خداست.

حجت الاسلام تقوى رئيس شوراى سياستگذارى ائمه جمعه در سخنرانى پيش از خطبه هاى نماز جمعه امروز تهران در ادامه سلسله مباحث سيره نبوى به بيان مسائلى در خصوص روش پيامبر در سير و سياحت پرداخت.

وى يكى از نيازهاى طبيعى انسان و يكى از راههاى رشد و تكامل انسان را سفر و گردشگرى خواند و تاكيد كرد: در اسلام سفر از چنان موقعيتى برخوردار است كه بخشى از آيات قرآن و روايات مربوط به سفر است.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن