تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتبار ساخت كتابخانه مركزي زنجان تامين شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعتبار ساخت كتابخانه مركزي زنجان تامين شد
زنجان - خبرگزاري مهر: مديركل امور كتابخانه هاي عمومي زنجان گفت: اعتبار مورد نياز براي ساخت كتابخانه مركزي زنجان تامين شده است.

‌محمدربيع احمدخاني در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان اظهار داشت: اعتباري بالغ بر 560 ميليون تومان در سال‌ جاري به اين پروژه اختصاص يافته است.

وي ادامه داد: اكنون فاز مطالعاتي پروژه به پايان رسيده و منتظريم تا مشاوران نظر نهايي خود را اعلام كنند.

اين مسئول يادآور شد: براي انجام اين فاز حدود 130 ميليون تومان هزينه شده است اما به نظر مي‌رسد تا اتمام آن، اعتبار زيادي بايد هزينه شود كه به صورت تقريبي 12 ميليارد تومان برآورد شده است.

احمد‌خاني اظهار داشت: در جلسه ‌اي كه در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، مقرر شد 50 درصد اعتبار لازم براي ساخت كتابخانه مركزي استان زنجان از طريق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و بقيه از اعتبارات استاني تأمين شود.

وي افزود: مساحت زميني كه به اين پروژه اختصاص يافته 14 هزار متر مربع و مساحت كلي آن 20 هزار متر مربع و در مجتمع نگين با 21 هزار مترمربع مساحت است.

مديركل امور كتابخانه هاي عمومي زنجان با اشاره به ويژگي هاي نقشه درنظر گرفته شده براي اين كتابخانه، ادامه داد: با توجه به زيربناي فوق، اين پروژه فرهنگي بزرگترين كتابخانه مركزي در سطح كشور خواهد بود و براي ساخت هر چه بهتر آن و الگو‌برداري در ساخت كتابخانه مركزي استان، بازديدهاي مختلفي از كتابخانه‌ هاي بزرگي مانند كتابخانه آيت‌ الله مرعشي، كتابخانه ملي، كتابخانه آستان ‌قدس، كتابخانه هاي مركزي استانهاي فارس، آذربايجان غربي، اردبيل و خراسان رضوي انجام داديم و در نهايت نقشه آن تهيه شد.

احمد‌خاني افزود: قرائت خانه عمومي، سالنهاي مطالعه مجزاي خواهران و برادران، بيمارستان كتاب (مركز مرمت كتابهاي خطي، سالن مطالعه براي كودكان و نوجوانان، بخشهاي ويژه نابينايان، سمعي و بصري، محققين، اسناد ملي، اتاقهاي انفرادي مطالعه، مخزن كتابهاي كودك، مخزن كتابهاي خطي و چاپ سنگي، سه سالن همايش يكي به ظرفيت 350، دومي به ظرفيت 150 و سومي به ظرفيت 100 نفر، موزه كتاب، سالنهاي ويژه كارگاه هاي نقد كتاب، تازه هاي كتاب، بخش مشاوره و كتابخواني و اداري و... از جمله قسمتهاي مهم نقشه تدوين شده براي كتابخانه مركزي زنجان است.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن