تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله نوري همداني: موج اسلام‌خواهي در دنيا فراگير شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله نوري همداني: موج اسلام‌خواهي در دنيا فراگير شده است
خبرگزاري فارس: يكي از مراجع عظام تقليد قم گفت: با صدور انقلاب اسلامي از ايران، موج اسلام‌خواهي در تمام كشورهاي دنيا در حال فراگير شدن است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله حسين نوري همداني امروز در ديدار با اعضاي حزب موتلفه اسلامي استان قم در سخناني با اشاره به اهميت مسئله جهاد در اسلام اظهار داشت: جهاد در اسلام داراي موقعيت‌ خاصي است و در زمان‌هاي مختلف انواع جهاد متفاوت بوده است.
وي با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي حزب موتلفه اسلامي در دوران انقلاب تصريح كرد: در دوران خفقان رژيم شاهنشاهي، جهادگران حزب موتلفه تلاش‌هاي بسيار صورت دادند و نقش مهمي در پيشبرد روند نهضت داشتند.
اين مرجع تقليد با اشاره به تاثيرات انقلاب اسلامي در دنيا گفت: امام خميني با پشتيباني مردم توانست انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند و پيروزي انقلاب در سايه رهبري‌هاي امام راحل و ايثارگري‌هاي مردم فداكار و هميشه در صحنه ايران اسلامي محقق شد.
وي افزود:‌ امروز نيز ما شاهد هستيم كه در تمام نقاط دنيا نهضت‌هاي آزادي‌بخش، انقلاب اسلامي را الگوي خود قرار مي‌دهند.
آيت‌الله نوري همداني ادامه داد: در شرايط كنوني موج اسلام‌‌خواهي و آزادي‌خواهي از ايران اسلامي به تمام جهان صادر مي‌شود و اين مسئله باعث خشم استكبار شده است.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن