تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817111851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - تلاش ميزبان براي بقا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ورزش - تلاش ميزبان براي بقا


ورزش - تلاش ميزبان براي بقا

بازي دوم مقابل كرواسي براي آلمان تنها به معناي كسب جواز حضور در مرحله يك‌چهارم نهايي نيست. آنها مي‌خواهند در اين بازي ثابت كنند يكي از مدعيان اصلي براي كسب عنوان قهرماني در جام سيزدهم هستند. ميشائيل بالاك كاپيتان تيم ملي آلمان در آستانه اين ديدار گفت: «پس از بازي مقابل كرواسي موقعيت ما مشخص خواهد شد. مي‌دانيم كه براي شكست دادن آنها بايد كمي بهتر بازي كنيم.» آلمان كه سه بار قهرمان اروپا شده در بازي اول خود در يورو 2008 موفق شد با نتيجه دو بر صفر لهستان را از پيش رو بردارد و كرواسي هم يك بر صفر از سد اتريش گذشت. اما آلمان مطمئنا در ديدار مقابل كرواسي كار سخت‌تري در پيش رو خواهد داشت. بالاك در ادامه صحبت‌هايش افزود: «كرواسي در اين تورنمنت با اميدهاي فراواني حاضر شده است. آنها در مسابقات مقدماتي موفق شدند دو بار انگليس را شكست دهند. به نظر من آنها بازي تهاجمي‌تري را نسبت به لهستان در مقابل ما به نمايش خواهند گذاشت.» برخلاف آلمان كه در ديدار نخست بسيار خوب ظاهر شد كرواسي در مقابل اتريش عملكرد چندان قابل قبولي نداشت. يوآخيم لو مربي تيم ملي آلمان 23 بازيكن كاملا آماده در اختيار دارد و هيچ مشكلي در اين زمينه ندارد، تنها مسئله‌اي كه حل آن براي لو مشكل‌ساز شده اين است كه او هنوز نمي‌داند از باستين شواين اشتايگر بايد به صورت فيكس استفاده كند يا او را به عنوان بازيكن جانشين به ميدان بفرستد. بالاك در مورد اين مسئله مي‌گويد: «ما بازيكنان بسيار خوبي در خط حمله داريم، بنابراين براي مربي تصميم‌گيري در اين باره بسيار دشوار است.» در شرايطي كه آلمان هرگز مقابل لهستان تن به شكست نداده آنها از بازي مقابل كرواسي در تورنمنت‌هاي بزرگ خاطرات تلخ و شيرين زيادي دارند. آلمان در يورو 96 در مرحله يك‌چهارم نهايي موفق شد با نتيجه دو بر يك از سد كرواسي بگذرد و در نهايت قهرمان آن جام شود اما آنها دو سال بعد در مرحله يك‌چهارم نهايي جام جهاني فرانسه سه بر صفر از كرواسي شكست خوردند. اسلاون بيليچ مربي كرواسي كه در هر دوي آن بازي‌ها حضور داشت مطمئن است لوكا مودريچ ستاره جوان تيمش به‌موقع مصدوميت مچ پايش را پشت سر خواهد گذاشت و به آنها براي رسيدن به جمع هشت تيم پاياني كمك خواهد كرد. بيليچ در كنفرانس خبري قبل از بازي با آلمان گفت: «بازي با آلمان شانسي است كه با استفاده از آن مي‌توانيم يك قدم به مرحله يك‌چهارم نهايي نزديك شويم. ما حريف دشواري براي آنها خواهيم بود، چرا كه در تورنمنت‌هاي مختلف ثابت كرده‌ايم مي‌توانيم پابه‌پاي آلمان‌ها بازي كنيم.» بيليچ احتمالا براي ديدار مقابل آلمان يك يا دو تغيير نسبت به بازي با لهستان در تركيب تيمش ايجاد خواهد كرد. ايوان راكيتيچ كه احتمالا جانشين پتريچ ناآماده در خط حمله خواهد شد در آستانه اين بازي گفت: «ما براي نتيجه گرفتن مقابل آلمان بايد خيلي بهتر از بازي مقابل اتريش بازي كنيم.» اين سومين حضور كرواسي در جام ملت‌هاي اروپاست. آنها در يورو 96 به مرحله يك‌چهارم نهايي رسيدند اما در يورو 2004 در همان مرحله گروهي حذف شدند. اين در حالي است كه آلمان سه بار در سال‌هاي 1996، 1972 و 1980 به عنوان قهرماني اين مسابقات دست يافته است و در سال‌هاي 1976 و 1992 هم به عنوان دومي دست يافته است.

اتريش ـ لهستان
اتريش و لهستان كه در بازي اول خود متحمل شكست شده‌اند در آستانه حذف از يورو 2008 قرار دارند. اتريش يكي از ميزبانان مشترك يورو در ديدار مقابل كرواسي هرچند يك بر صفر شكست خورد اما در نيمه دوم بازي قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشت. جوزف هيكرزبرگر مربي اتريش در آستانه اين ديدار به بازيكنانش گفته بايد احتياط را مقابل لهستان كنار بگذارند و با كسب نتيجه براي ماندن در مسابقات اميدوارتر شوند.
او در اين‌باره گفت: «اين مسابقه براي ما حياتي است اما براي لهستان هم وضعيت اينچنين است. ما بايد آنها را شكست دهيم و از همان ابتداي بازي بايد خطر كنيم. ما در نيمه دوم بازي مقابل كرواسي خيلي خوب بازي كرديم.» طرفداران اتريشي حاضر در استاديوم ارنست هاپل مطمئنا يار دوازدهم تيم هيكرزبرگر خواهند بود. اين در حالي است كه بهبودي رونالد لينز و امانوئل پوگاتتز پس از آسيب‌ديدگي جزئي‌شان خبر خوبي براي اتريشي‌ها است. اين در حالي است كه لهستان بايد با غيبت كاپيتان خود زوراوسكي كنار بيايد. زوراوسكي كه در ديدار مقابل آلمان مصدوم شد ادامه بازي‌هاي مرحله گروهي را از دست داد. در ديدار مقابل آلمان از لهستاني كه در ديدارهاي مقدماتي به عنوان سرگروه به يورو راه‌يافت خبري نبود اما به نظر نمي‌رسد لئوبين هاكر بخواهد تغييري در تركيب تيمش ايجاد كند. اسمولارك كه اميد اصلي لهستاني‌ها براي گلزني است در مورد بازي با اتريش گفت: «اگر بخواهيم در يورو بمانيم بايد اتريش را شكست دهيم و سپس به مصاف كرواسي برويم كه به هيچ‌وجه بازي آساني براي ما نخواهد بود.» لهستان و اتريش هشت‌بار به مصاف هم رفته‌اند كه سهم اتريش سه پيروزي و سهم لهستان 5 پيروزي بوده است.
بازي‌هاي گروه مرگ
در دور دوم بازي‌هاي گروه مرگ فرانسه و ايتاليا براي بقا در يورو بايد بجنگند. فرانسه و هلند در برن به مصاف هم خواهند رفت و ايتاليا و روماني در زوريخ رودرروي هم قرار خواهند گرفت. فرانسه كه در ديدار اول خود مقابل روماني بسيار پايين‌تر از حد انتظار ظاهر شد به كسب تساوي بدون گل مقابل حريف خود بسنده كرد اين در حالي بود كه هلند با يك بازي خوب و زيبا ايتاليا قهرمان جهان را 3 بر صفر شكست داد و زنگ خطر را براي مدعيان كسب عنوان قهرماني به صدا درآورد.
فرانسه و هلند تاكنون 21 بار به مصاف هم رفته‌اند كه در اين بازي‌ها دو تيم به 9 پيروزي دست يافته و سه بازي هم با تساوي پايان يافته است. در يورو 96 فرانسه در مرحله نيمه‌نهايي موفق شد هلند را شكست دهد اما چهار سال بعد در يورو 2000 اين نارنجي‌پوشان بودند كه در مرحله گروهي از سد خروس‌ها گذشتند. آخرين رويارويي اين دو تيم به يك بازي دوستانه در روتردام در مارس 2004 بازمي‌گردد كه در آن دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.
در بازي ديگر گروه C ايتاليا و روماني رودرروي هم قرار خواهند گرفت. ايتاليا كه با بازي بدش در ديدار مقابل هلند طرفدارانش را نااميد كرد اكنون براي جبران آن ناكامي تنها به شكست دادن روماني فكر مي‌كند. البته آمار و ارقام هم كاملا به برتري ايتاليا نسبت به روماني راي مي‌دهد. ايتاليا از 14 رويارويي قبلي‌اش با روماني 10 بار پيروز شده و تنها دو بار متحمل شكست گرديده. آخرين پيروزي روماني مقابل ايتاليا به ديدار دوستانه آنها در سال 1989 بازمي‌گردد. در آن سال روبرتو دونادوني مربي فعلي ايتاليا عضو آتزوري بود.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن