تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816605553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراف به جنايت در آخرين جلسه دادگاه


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اعتراف به جنايت در آخرين جلسه دادگاه
اين اقدام متهمان در حالي صورت مي‌گيرد كه آنها در جلسه قبلي، هر يك جنايت را به گردن ديگري انداخته بودند.
۲ پسر جوان كه در سرقت مرگبار از بازار ميوه و تره‌بار تهران، صاحب يك حجره و نگهبان بازار را به قتل رسانده بودند، در آخرين جلسه محاكمه اتهامات خود را پذيرفتند.
اين اقدام متهمان در حالي صورت مي‌گيرد كه آنها در جلسه قبلي، هر يك جنايت را به گردن ديگري انداخته بودند.
صبح روز چهارشنبه ۲۲ خرداد شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان تهران شاهد محاكمه ۲ مرد جوان بود كه ۴ سال قبل در سرقتي مرگبار صاحب يك حجره و نگهبان بازار ميوه و تره‌بار تهران را به قتل رسانده بودند.
متهمان پس از اين جنايت كه صبح ۱۴ اسفند ۸۳ صورت گرفت، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند و ۲ روز بعد، وقتي يكي از كارگران بازار ميوه و تره‌بار كه تنها شاهد جنايت بود مشخصات آنها را نزد پليس فاش كرد، ماموران موفق شدند هر ۲ سارق جوان را شناسايي و دستگير كنند.
مردان جوان پس از انتقال به اداره پليس به قتل صاحب حجره و نگهبان بازار اعتراف كردند و به اين ترتيب محاكمه آنها در شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان تهران و به رياست قاضي حسيني كوه‌كمره‌اي آغاز شد.
در نخستين جلسه محاكمه كه دوم آبان‌ سال گذشته برگزار شد هر يك از متهمان سعي كردند خود را در اين جنايت بي‌گناه جلوه دهند و ديگري را متهم كنند، بنابراين ادامه محاكمه به جلسه بعدي و در حضور شاهد جنايت موكول شد و صبح ديروز در حالي كه تنها شاهد جنايت نيز در دادگاه حضور يافته بود، آخرين جلسه محاكمه آغاز شد.
در ابتداي اين جلسه، شاهد سرقت مرگبار با حضور در جايگاه در تشريح روز حادثه گفت: آن روز من در اتاق استراحت بازار ميوه و تره‌بار در خواب بودم كه با شنيدن صداي نگهبان از خواب پريدم.
وقتي خودم را به طبقه پايين رساندم سعيد و حميد را ديدم كه با نگهبان بازار درگير شده و او را با ضربات چوب و چاقو به شدت مجروح كرده بودند.
وي ادامه داد: در همين هنگام سعيد به طرف من آمد و با چاقو تهديدم كرد. سپس حميد در حالي كه طنابي به دور بازوها و گردن نگهبان بازار انداخته بود او را كشان‌كشان به داخل انبار برد و وقتي از آنجا خارج شد گفت كه « كارش تمام شد».
بعد از آن، سارقان براي آنكه مرا بترسانند جسد صاحب يكي از حجره‌ها به نام عباس را كه قبل از نگهبان بازار به قتل رسانده بودند به من نشان دادند و تهديدم كردند كه اگر سر و صدا كنم مرا هم خواهند كشت.
سپس مرا به داخل حجره عباس برده و پس از بستن دست‌ها و پاهايم، گاوصندوق حجره او را خالي كردند و پا به فرار گذاشتند.
پس از اظهارات شاهد جنايت، قاضي دادگاه با بيان اينكه خانواده عباس از قصاص متهمان گذشت كرده‌اند، حميد- يكي از متهمان- را به جايگاه فراخواند و مرد جوان در دفاع از خود گفت: من اتهام مشاركت در قتل نگهبان بازار را قبول دارم اما در قتل صاحب حجره نقشي نداشتم.
وي ادامه داد: به خاطر اينكه مدت‌ها قبل از جنايت در بازار ميوه و تره‌بار كار مي‌كردم مي‌دانستم كه يكي از حجره‌داران به نام عباس هميشه پول نقد در گاوصندوقش نگهداري مي‌كند.
اين بود كه به همراه سعيد براي سرقت وارد آنجا شديم اما چون عباس مرا مي‌شناخت از سعيد خواستم او را غافلگير كرده و دست‌ها و پاهايش را با طناب ببندد. دقايقي بعد وقتي وارد بازار شدم با جسد عباس مواجه شدم و وقتي از سعيد پرسيدم چه بلايي به سر او آورده است جواب داد كه عباس را هل داده و او را به قتل رسانده است.
وي افزود: در همين هنگام بود كه نگهبان بازار متوجه ما شد و من و سعيد با او درگير شديم. ابتدا من چند ضربه با بيل و چوب به او زدم و پس از آن سعيد او را به انباري برد و خفه كرد.
پس از اظهارات حميد، متهم ديگر پرونده به نام سعيد در جايگاه قرار گرفت و با قبول اتهام مشاركت در قتل نگهبان بازار و مباشرت در قتل صاحب حجره گفت: من قصد كشتن صاحب حجره را نداشتم و فقط او را هل دادم.
پس از آن هم هنگام درگيري با نگهبان بازار فقط طناب را به دور گردنش انداختم ولي باور كنيد وقتي طناب را باز كردم او هنوز نفس مي‌كشيد.
پس از اظهارات متهمان، قاضي كوه‌كمره‌اي با بيان اينكه در نظريه پزشكي قانوني علت مرگ نگهبان بازار ضربات وارد به گردن و انسداد مجاري تنفسي به وسيله فشار جسم قابل انعطاف مثل طناب عنوان شده است ختم جلسه را اعلام كرد و قضات دادگاه براي صدور راي وارد شور شدند.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن