تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804168139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرواز به سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پرواز به سوريه


فوتبال- همشهري امارات:
تيم ملي تهران را به مقصد دمشق ترك كرد تا براي چهارمين بازي مرحله مقدماتي جام جهاني آماده شود

ساعت 6 عصر ديروز شاگردان دايي به سوريه رفتند تا مسابقه حساس عصر شنبه شان را با سوريه برگزار كنند. مسابقه‌اي كه كسب 3 امتيازش، تيم ملي را به مرحله دوم بازي‌هاي جام جهاني مي‌رساند.

ايران در حال حاضر و به لطف برد برابر امارات در مسابقه برگشت با 6 امتياز در صدر گروه چهارم بازي‌هاي مقدماتي قرار گرفته است. سوريه و امارات در اين گروه 5 امتياز دارند و كويت 4 امتيازي است. تيم ملي در بازگشت از امارات در دو روز گذشته، 4 جلسه تمرين كرد. تمريناتي كه آخرين آنها، صبح امروز بود. تمريني كه به عكس تمرين عصر دوشنبه غايبي نداشت.

در تمرين عصر سه‌شنبه جواد نكونام، كاپيتان تيم ملي آسيب‌ديده بود و خيلي زود محل تمرين را ترك كرد. او پس از آن كه در ابتداي تمرين زير نظر پزشك تيم ملي به همراه ساير بازيكنان دويد، مدتي كوتاه در كنار زمين به حركات كششي پرداخت و پس از آن كه پزشك تيم ملي آخرين وضعيت او را مورد بررسي قرار داد، به دليل مصدوميت از ناحيه زانو تمرينات تيم ملي را ‌ترك كرد و به هتل المپيك رفت.

دكتر خانلري درباره آخرين وضعيت جواد نكونام گفت: «مشكل نكونام جدي نيست اما با توجه به بازي فشرده مقابل امارات و همچنين بازي پيش‌رو برابر سوريه به نكونام استراحت داديم تا فشار كمتري به او بيايد و براي بازي در مقابل سوريه آماده باشد.» رحمتي هم يكي ديگر بازيكنان مصدوم عصر دوشنبه بود. در دقايق پاياني بازي تمريني تيم ملي، مهدي رحمتي در يك حركت از ناحيه مچ پا مصدوم شد و به بيرون از زمين انتقال يافت. البته اين آسيب‌ديدگي جدي نبود و او در تمرين صبح امروز هم با همبازي‌هايش تمرين كرد.

در پايان تمرين ديروز علي دايي گفت: «خوشبختانه تمامي‌ بازيكنان در وضعيت خوبي هستند و تمرينات خود را براي انجام يك بازي خوب مقابل سوريه پيگيري مي‌كنند. ما بازي امارات را فراموش كرده‌ايم و براي يك بازي دشوار ديگر آماده مي‌شويم. بي‌ترديد كار آساني مقابل سوريه پيش‌رو نداريم اما اميدواريم با پيروزي در اين مسابقه بازي آخر مقابل كويت را به يك ديدار تداركاتي تبديل كنيم. اميدواريم با برتري مقابل سوريه ديدار مقابل كويت را به يك بازي تداركاتي تبديل كنيم.»

دايي درباره علي كريمي هم گفت: «من خبري از كريمي ‌ندارم چرا كه او فعلا جايي بازي نمي‌كند، ما هر بازيكني كه آماده باشد و به درد تيم ملي بخورد را دعوت مي‌كنيم. علي كريمي ‌در آخرين حضورش در تمرين تيم ملي در اردبيل مصدوم بود و تنها مي‌دويد. او به دليل مشكل زانو به دو بازي‌مان مقابل امارات نمي‌رسيد و همان طور كه بارها گفته‌ام هر زمان بازيكني آماده باشد او را به تيم ملي دعوت مي‌كنم. هر زمان كه علي كريمي‌ آماده بود بي‌ترديد به تيم ملي دعوت مي‌شود.»

سرمربي تيم ملي درباره سختي‌هاي پيش آمده در راه صعود ايران از گروه هم گفت:‌ «ديگر آن دوران كه به آساني سوريه و امارات مي‌برديم گذشته است، البته در تاريخ فوتبال مان هيچ گاه به آساني كويت را شكست نداده‌ايم، در حال حاضر امارات قهرمان جام خليج فارس است و تيم‌هاي خوبي را شكست داده است. آنها دو سال است كه با متسو كار مي‌كنند‌ و همچنين با تيم‌هايي همچون آث ميلان بازي كرده‌اند و در جام ملت‌هاي آسيا هم با همين ‌تركيب كار كرده‌اند.»
دايي ادامه داد: «ما ديگر با شعار دادن نمي‌توانيم كار را پيش ببريم، سال 1350 نيست، آخرين باري كه تيم ملي قهرمان آسيا شده است 32 سال پيش بوده است. بنابراين ما نمي‌توانيم انتظار داشته باشيم كه به راحتي هر حريفي را شكست دهيم.» سرمربي تيم ملي با بيان اين كه فدراسيون فوتبال مدت يك سال و نيم رئيس نداشت، ‌گفت: «تمام اميدمان اين است كه افتخارات سال‌هاي دور را بار ديگر به دست آوريم.»

دايي براي اينكه نشان دهد رقيبان ايران چقدر پيشرفت كرده‌اند، گفت: «ورزشگاه العين كه ما در آن با امارات بازي كرديم، ورزشگاه قديمي‌اين تيم باشگاهي است و آنها اكنون در ورزشگاه ديگري بازي مي‌كنند. زماني كه در امارات يك تيم باشگاهي دو ورزشگاه اختصاصي دارد و ‌آن وقت در ايران پرسپوليس و استقلال كه بزرگ‌ترين باشگاه‌هاي كشور هستند هنوز حتي يك زمين اختصاصي ندارند، چگونه مي‌توانيم شرايط را با هم مقايسه كنيم. در هر صورت ما هم در تيم ملي تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا بازي‌هاي با قدرتي را انجام دهيم و از گروهمان صعود كنيم. اما نمي‌توان از تيمي‌ كه سه و چهار هفته است تشكيل شده انتظار معجزه داشت و بايد به ما فرصت بيشتري بدهيم.»

علي دايي درباره امضاي قراردادش با فدراسيون فوتبال هم گفت: «من پيش از عيد هدايت تيم ملي را قبول كردم و اگر در آن موقع هم اعتراضي داشتم به خاطر بحث قرارداد نبود،‌ بلكه به دليل مشكلات پيش آمده و حق و حقوق بازيكنان و همچنين شرايط برگزاري ليگ بود. در هر صورت خدا به ما كمك كرده است و با سعي و تلاش‌هاي انجام گرفته روزبه‌روز شرايط بهتري را‌ تجربه مي‌كنيم.»

تاريخ درج: 22 خرداد 1387 ساعت 14:45 تاريخ تاييد: 22 خرداد 1387 ساعت 20:24 تاريخ به روز رساني: 22 خرداد 1387 ساعت 20:19
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 391]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن