تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست شوراي شهر رشت؛سفر حج پاداش قهرماني پگاه / تداركات براي برپايي جشن در ورزشگاه عضدي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست شوراي شهر رشت؛سفر حج پاداش قهرماني پگاه / تداركات براي برپايي جشن در ورزشگاه عضدي
اعضاي شوراي شهر رشت در نشست صبح امروز خود با مديرعامل و اعضاي كادر فني تيم فوتبال پگاه گيلان، به آنها اعلام كردند در صورت قهرماني در جام حذفي تمام اعضاي كادر فني و بازيكنان اين تيم به سفر معنوي حج اعزام مي شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز مدير عامل و اعضاي كادر فني تيم فوتبال پگاه با حضور در نشست شوراي شهر رشت كه از ساعت 10 الي 12 برگزار شد با مسئولان اين شهر ديدار و گفتگو كردند.

در اين نشست اعضاي شوراي شهر اعلام كردند در صورت كسب عنوان قهرماني بيست و يكمين دوره رقابت هاي جام حذفي و حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا، كادر فني و بازيكنان اين تيم به سفر معنوي حج و زيارت خانه خدا اعزام مي شوند.

همچنين در اين نشست محمدرضا قاسمي رئيس شوراي شهر رشت اعلام كرد كه به منظور تقويت روحيه بازيكنان تيم فوتبال پگاه صبح روز دوشنبه بيست و هفتم خردادماه، 30 دستگاه ميني بوس تحت عنوان "كاروان شورا" به تهران اعزام مي شوند تا با حضور در ورزشگاه آزادي از اين تيم برابر استقلال حمايت كنند.

وي همچنين با اشاره به نقش تعيين كننده نادر دست نشان در موفقيت هاي اخير پگاه افزود: "سير صعودي تيم در نيم فصل دوم، بقا در ليگ برتر و رسيدن به ديدار نهايي جام حذفي، حاصل زحمات مديريت، درايت كادر فني و تلاش و همدلي بازيكنان تيم است".

در ادامه نشست شوراي شهر رشت، محمود فريدوني شهردار شهر رشت گفت: "در سال هاي گذشته داشتن يك تيم فوتبال در ليگ آرزوي گيلاني ها بود اما امروز به خود مي باليم كه حتي در عرصه قهرماني در يكي از مسابقات فوتبال مهم ايران، حرف هاي زيادي براي گفتن داريم".

وي اضافه كرد: " تيم فوتبال پگاه توانست با حضور قدرتمندانه در ليگ، حفظ سهميه تيم و در نهايت حضور موفقيت آميز در رقابت هاي جام حذفي، مردم شهر رشت و استان گيلان را شاد كند".

در ادامه اين نشست اسماعيل شاد مديرعامل باشگاه پگاه گيلان گفت: "موفقيت هاي اخير تيم پگاه بسيار ارزشمند بود و اين موضوع حتي مي تواند در اقتصاد استان هم تاثير مثبتي داشته باشد و البته تداوم اين موفقيت ها در گروه حمايت همه مسئولان استان است".

سپس نادر دست نشان سرمربي تيم فوتبال پگاه ضمن ارائه گزارش عملكرد خود و ابراز خرسندي از فعاليت در شهر فرهنگي رشت، در خصوص ديدار برگشت مرحله نهايي جام حذفي گفت: " اين يك موقعيت ويژه براي تيم پگاه است كه به هيچ عنوان نبايد آن را از دست داد".

وي با اشاره به وجود استعدادهاي ارزشمند در عرصه ورزشي استان، خاطر نشان كرد: " بايد با برنامه ريزي صحيح از اين استعدادها در مسير درست استفاده كرد تا اين باشگاه در ورزش و خصوصا فوتبال به جايگاه شايسته اي دست يابد".

در پايان اين نشست، نجفي رئيس صنايع شير ايران پگاه، رجبي رئيس و هاشمي عضو هيئت مديره و شاد مدير عامل باشگاه پگاه به ديدار روح الله قهرماني چابك استاندار گيلان رفتند.

از سوي ديگر طبق برنامه ريزي انجام شده قرار است در صورت قهرماني پگاه در رقابت هاي جام حذفي، جشن قهرماني اين تيم روز سه شنبه بيست و هشتم خردادماه در ورزشگاه عضدي شهر رشت برگزار شود.

همچنين تيم فوتبال پگاه براي ديدار با استقلال تهران، روز شنبه به تهران مي آيد و در هتل هويزه تهران مستقر مي شود و دوشنبه شب هم به رشت باز مي گردد تا در صورت قهرماني، مراسم جشن اين تيم با تعويق مواجه نشود.

ضمن اينكه مصدوميت علي نظر محمدي دروازه بان تيم فوتبال پگاه كه در ديدار با استقلال دچار آسيب ديدگي شد، تا اندازه اي بهبود يافته و پزشكان تيم در تلاشند تا وي را براي ديدار برگشت برابر استقلال آماده حضور در ميدان كنند.

تيم هاي فوتبال استقلال تهران و پگاه گيلان در ديدار برگشت فينال رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي كشور، روز دوشنبه هفته آينده در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن