تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران در پاسخ به ايسكانيوز: اتوبوس هاي تندروي خارجي در تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شهردار تهران در پاسخ به ايسكانيوز: اتوبوس هاي تندروي خارجي در تهران است


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: شهردار تهران گفت: اتوبوس هاي تندرو BRT به تهران وارد شده اند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شهري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، شهردار تهران در پاسخ به ايسكانيوز در جمع خبرنگاران درخصوص راه هاي كسب درآمد در شهرداري اعلام داشت: درآمدهاي شهرداري از راه تراكم فروشي به دست نمي آيد.
وي افزود: درآمد حاصل از ساخت و سازهاي شهرداري و رونقي كه در اين حوزه وجود داشت ارتباطي به تراكم فروشي ندارد و مربوط به اقدامات متقاضيان در گرفتن پروانه ساختماني است و تراكم فروشي به هيچ عنوان مطرح نيست.
دكتر قاليباف درخصوص درآمدهاي حاصل از كسب عوارض اعلام كرد: بر اساس مصوبه مجلس، ارزش افزوده از يك درصد به يك و نيم درصد افزايش داشت كه بر اين اساس درآمدها را نسبت به قبل افزايش داده است، همچنين وصول ديون هاي بعضي از افراد به شهرداري و نيز سرمايه گذاري ها در بخش خصوصي، منجر به افزايش درآمد شهرداري نسبت به سال هاي قبل است.
شهردار تهران در خصوص رعايت مباحث 19 در ساختمان سازي تاكيد كرد: با توجه به تصويب مبحث 19 از سال 70 هنوز در مجموعه كشور اقدام جدي در اين زمينه صورت گرفته نشده است.
وي نظارت بر ساخت و ساز را بر عهده سازمان نظام مهندسي دانست و گفت: اين اقدام به شهرداري ارتباطي ندارد و شهرداري تنها مي تواند در اين زمينه مشاوره هايي را ارايه كند.
شهردار تهران در پاسخ به اين سوال كه چرا شما در سخنراني امروز خود موضع گيري هايي را داشتيد و اين موضع گيري ها مربوط به شهرداري است يا دولت؟ تاكيد كرد: موضوع هاي مطرح شده و تمام مثال ها به حوزه مسووليتي خودم برمي گردد و تمام معضلات فعلي مربوط به معضلات مديريتي است.
وي افزود: عدم صرفه جويي در سوخت و اتلاف آن تنها مربوط به سه سال اخير نيست بلكه به معضلات مديريتي چند دهه مربوط مي شود./01//110146
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن