تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816816490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متن كامل سخنان رييس جمهور در جمع مردم استان سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:

  خداي بزرگ را سپاسگزارم كه توفيق ديدار با شما مردم عزيز ، سرفراز و صبور استان سيستان و بلوچستان و شهر دلاور پرور زاهدان را نصيبم كرد.اين استان سرزمين مردمان پرتلاش ، مفيد ، زحمتكش و نجيب است. ديار سيستان و بلوچستان، ديار پهلوانان، جوانمردان، سرداران و ديار انسانهاي مقاوم ، سخت كوش و مومن است.سيستان و بلوچستان مهد جوشش استعدادهاي شگرف انساني و طبيعي است. سيستان و بلوچستان ديار ذكاوت ، هوشمندي و خلاقيت است . مردم اين استان در طول صدها سال مرزداراني امين و شجاع براي سرزمين ايران و حافظان سلحشور فرهنگ و استقلال و عزت ايران زمين بوده اند.

سلام خدا بر مردم سيستان و بلوچستان. سلام خدا بر بزرگان و علما و انديشمندان اين استان. سلام خدا بر شهيدان،جانبازان و آزادگان و ايثارگران. سلام خدا بر دستان پر بركت كشاورزان و دامداران و كارگران و صنعتگران و پيشه وران اين ديار، سلام خدا بر دانشگاهيان و فرهنگيان ، دانشجويان و دانش آموزان سيستاني و بلوچستاني و بالاخره سلام خدا بر جوانان اين ديار، دختران مومن و عفيف و پاكدامن و پسران انقلابي و شجاع و غيرتمند. در ماه محرم هستيم. ماه فرزند گرامي پيامبر اسلام. ماه حيات مجدد اسلام و دين داري. ماه جهاد، ماه امر به معروف و نهي از منكر. ماه نماز، ماه پيروزي خون بر شمشير و ماه شهادت. ماه مظلوميت خاندان پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) . من ايام عزاي حسيني را به شما عزيزان تسليت عرض مي كنم و در حضور شما سه مطلب را عرض خواهم كرد.مطلب اول در باره ويژگي و ماموريت هاي دولت اسلامي است ، مطلب دوم درباره شرايط امروز جهان و مطلب سوم درباره سازندگي و كارهايي كه بايد در ادامه راه در اين استان عزيز انجام بشود. اما درباره ويژگي هاي دولت اسلامي ، من در چند سفر اخير برخي از ويژگي ها را تشريح كردم . يكي از ويژگي هاي مهم دولت اسلامي، عدالت گستري و پافشاري بر عدالت است. ويژگي ديگر تلاش بي وقفه براي اعتزاز ملت و صيانت از عزت و سرافرازي ملت است. ويژگي ديگر دعوت به كلمه توحيد و توحيد كلمه. دولت اسلامي بايد پرچمدار وحدت و پرچمدار توحيد و خداپرستي باشد. ويژگي ديگر تلاش براي تحكيم برادري و ترويج محبت و مهرورزي بين آحاد ملت است .

امروز در جمع شما عزيزان و به مناسبت شهادت حسين بن علي (ع) و يارانش مي خواهم ويژگي ديگري را در اينجا تشريح بكنم. ويژگي ديگر دولت اسلامي دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم و همچنين دفاع از حق و مقابله مستمر با باطل است. در عالم دو جبهه بيشتر وجود ندارد، جبهه حق و باطل. در جبهه حق عدالت، رعايت حقوق مردم و حقوق خالق برمردم، انجام تكاليف الهي و انساني مانند عبوديت خدا ، اطاعت فرمان خدا و پيامبر اسلام (ص) و اولياي الهي و صالحان و انسانيت مطرح است. در جبهه حق، دعوت به تقوا ، پاكي، علم و معرفت ، خدمت به انسانها، تواضع و فروتني و محبت ، تعظيم به شعائر الهي، تبعيت از ولي صالح و دعوت به خير و رحمت و برادري و هدايت و نور و علم و حكمت و پيشرفت و تعالي است. در جبهه حق، ظلم ، تبعيض ، حق كشي و تجاوز جايي ندارد ، اشغالگري معنا ندارد . در اين جبهه همچنين دنيا پرستي و خودخواهي ، جهل ، سستي ، غفلت و فريب و نيرنگ وجود ندارد. اما در جبهه باطل ،همه مسير و فعاليت ها، بر اساس بي عدالتي، سرپيچي از فرمان خدا ، ناديده گرفتن دعوت انبيا الهي، خودخواهي، تبعيض ، حرص ، حسد و جهل مطرح است. اين دو جبهه هيچ گاه با هم سازگاري ندارند. در جبهه باطل جان ، مال ، آبرو ، سرزمين و حقوق ملت ها و انسانها جايگاهي ندارد. دنيا پرستي موجب تجاوز و ظلم و كشتار مي شود. اما در جبهه حق، ظلم و ظالم جايي ندارد چرا كه اينها متعلق به جبهه باطل است.بنابراين جلوگيري از ظلم، برخورد باظالم، دفاع از مظلوم، وظيفه ذاتي جبهه حق است و دولت اسلامي موظف به مقابله با ظلم و ظالم و دفاع از مظلومان است. همه پيامبران الهي در همين مسير و بر اين اساس حركت كرده اند. همه را دعوت به حق و مقابله با باطل كرده اند. در اين مسير پيامبران و صالحان هيچ ترديدي را به خود راه نداده ا ند. حضرت ابراهيم خليل الله در برابر نمرود ايستاد ، اجازه نداد كه نمرود بت پرستي را ترويج كند و انسان ها را به اسارت خود درآورد و آنها را برده خود كند و خود را خداي آنان بنامد. حضرت موسي(ع) در برابر فرعونيان ايستاد. دعوت به توحيد ، عدالت و آزادگي و تقوا كرد و دربرابر فرعوني كه ادعاي خدايي مي¬كرد و قوم بني اسرائيل را به بردگي و خفت كشيده بود، ايستاد و مبارزه كرد و تلاش كرد تا آن قوم را از چنگال فرعونيان نجات دهد. حضرت عيسي مسيح (ع) هم در برابر كاهنان دروغ گو و اشرار زمان خود ايستاد و از جان و مال و ايمان و حقوق مردم دفاع كرد، تا جايي كه تصميم گرفتند جان او را بستانند. پيامبر عزيز ما سرتاسر حيات خود را صرف دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان كرد با كفار قريش و سران بت پرست مكه درافتاد و در مدينه در جنگ هاي فراواني در برابر زورگويان و زياده خواهان و ظالمان ايستاد و از مظلومان دفاع كرد .

بعد از او امام مسلمين و متقين حيدر كرار در برابر ستمگران ايستاد و فرزندان ايشان نيز همين راه را ادامه دادند و در نقطه اوج و در حادثه كربلا امام حسين (ع ) و يارانش در برابر ستمگران ايستاد و فرمود: من براي ايجاد آشوب و خودنمايي قيام نكرده ام، بلكه براي اصلاح در امت جدم، براي امر به معروف و نهي از منكر قيام كردم. مگر نمي بينيد به حق و معروف عمل نمي شود و از باطل نهي نمي گردد و او در اين مسير هر چه داشت از كودك شش ماهه تا يار هشتاد ساله و برادران و فرزندان، همه را نثار كرد. چرا!، براي اينكه اگر قيام عليه ظلم نبود، اگر قيام كربلا نبود، اگر قيام پيامبران نبود، تمام پايگاه هاي پاكي و عدالت و خداپرستي و نور منهدم مي شد و ظلم و جهالت و تحقير انسانها در همه جا حاكم مي شد، انسانيت از بين مي رفت . عزيزان من، جوهر و حقيقت حق و جبهه حق در حادثه كربلا آشكار شد. صبر و مقاومت ، تفكر و توحيد، فداكاري و عشق به محبوب و ميل به لقاي پروردگار و ايستادگي در برابر ظالمان و دروغگويان و غاصبان اين جوهر حقيقت است كه در كربلا به نمايش درآمد و البته حقيقت باطل همه افشا شد، معلوم شد كه در جبهه غاصبان و باطل جز قساوت ،جز فساد ، جز الحاد ، جز جهل و دنيا پرستي و بردگي كشيدن انسانها و تحقير ملت ها و جز تضييع حقوق انسانها چيزي وجود ندارد. مظلوميت حسين و يارانش تا ابد تابلوي رسوايي ستمگران و ظالمان است وتا ابد پرچم برافراشته در اثبات حقانيت توحيد و عشق ومحبت و نبوت و ولايت و عدل و امامت است.مظلوميت حسين(ع) حجت گويايي است و دليل قاطعي است كه هيچ عذري در كوتاهي از دفاع از مظلوم و ايستادگي دربرابر ستمگران و ظالمان پذيرفته نخواهد شد . امروز ما در جبهه جهاني و در عرصه هاي گوناگون بين الملل ،سنگين ترين ظلم ها ، جنايت ها و تبعيض ها را شاهديم. شما صحنه فلسطين را نگاه كنيد ببيند مردم در چه وضعي هستند. حدود 60 سال قبل با دروغ و با تبليغات مزورانه يك رژيم جعلي را در منطقه اسلامي ايجاد و بر ملت فلسطين تحميل كردند. انتظار داشتند كه اين رژيم بتواند به مرور همه سرزمين هاي اسلامي و منطقه خاورميانه را به تصرف خود در بياورد و پايگاهي براي تسلط دائمي جبهه استكبار و باطل بر ملت هاي منطقه باشد . 60 سال كشتار ، 60 سال آواره كردن مردم و تضييع حقوق يك ملت ، 60 سال ترور، 60 سال تحريم و محاصره، 60 سال تحقير ملت فلسسطين و ملت هاي منطقه حاصل كار اين رژيم است . اين رژيم در واقع نماينده جبهه باطل و استكبار جهاني در برابر همه ملت ها است و امروز هم كه مي بينيم از زمين و دريا و هوا ،مردم مظلوم غزه را مورد هجوم قرار داده است.

شما وضعيت غزه را مي دانيد. غزه يك سرزمين كوچكي است و تنها 350 كيلومتر مربع وسعت دارد. يعني به لحاظ وسعت درست نصف وسعت شهر تهران. يك و نيم ميليون نفر جمعيت در غزه زندگي مي كنند و چند اردوگاه آوارگان فلسطيني در همين قطعه قرار دارد . ساكنان غزه مردمي هستند كه سال هاي طولاني تحت فشار و تحت محاصره بوده اند. در شرايط عادي هم غذا و دارو به اندازه كافي در اختيار نداشته اند. اما امروز ، رژيم صهيونيستي با همه توان نظامي خود به غزه حمله كرده است. ما بايد بدانيم اين حمله با چه هدفي انجام مي شود. هدف آنها از اين جنايتها چيست ؟ و بعد نكاتي را خدمت شما و خطاب به قدرت هاي بزرگ حامي اين رژيم و بعضي همسايگانمان و همسايگان فلسطين عرض مي كنم. به نظرم رژيم صهيونيستي كه از اول با شعار تصرف همه سرزمين هاي منطقه به وجود آمد، امروز به پايان راه رسيده است . وقتي رفتار اين رژيم را ما نگاه مي كنم گويي عقل سران اين رژيم زائل شده است. ديوارنه وار تصميم مي گيرند و وحشيانه عمل مي كنند . حتي دو روز بعد يا يك ماه بعد را هم نمي بييند، آنها خيال كردند در جبهه مقاومت ملت ها كه در برابر آنها تشكيل شده است، آنها حلقه ضعيف را مردم غزه پيدا كرده اند و خيال كرده اند با شكستن اين حلقه مي توانند فرصتي براي تجديد قوا براي تجديد حيثيت و استمرار خود پيدا كنند. آنها در جنگ سي و سه روزه همه حيثيت قلابي و آن ابهت ساختگي خود را از دست دادند. آنها با تلقين يك انديشه واهي كه رژيم صهيونيستي شكست ناپذير است توانسته بودند شصت سال خود را بر ملت هاي منطقه تحميل بكنند و وقتي ما با سران كشورهاي اطراف صحبت مي كرديم كه شما چرا مقاومت نمي كنيد ،چرا ايستادگي نمي كنيد . دليلي كه براي ما مي آوردند اين بود كه اين رژيم بسيار قدرتمند است و شكست ناپذير است و مبارزه فايده اي ندارد و ما بايد كوتاه بياييم و سازش و گفتگو كنيم. اما در جنگ سي و سه روزه اين افسانه در هم شكست. وقتي اين افسانه در هم شكست ، شيرازه اصلي اين رژيم در هم پاشيد. از طرفي ديگر با زير سوال رفتن فلسفه اصلي تاسيس اين رژيم با بن بست مواجهه شد. آنها خيال كردند كه غزه حلقه ضعيف جبهه مقاومت ملت هاي منطقه است و تصور كردند اگر اين حلقه را بشكنند مي توانند آب رفته را به جوي برگردانند. اما مثل هميشه اشتباه مي كنند. آنها به پايان راه رسيدند. من مي خواهم چهار تا خطاب داشته باشم. خطاب اولم به قدرت هاي فاسدي است كه از اين رژيم حمايت مي كنند .مي خواهم دوباره به شما بگويم دوران اين رژيم به پايان رسيده است ، شما چرا خيال مي كنيد كه اين ژريم مي توانند ادامه حيات بدهد. چرا خيال مي كنيد با توسعه كشتار و قتل مي توانيد وجهه خودتان را در بين كشورهاي منطقه اصلاح كنيد . شما بدانيد اين رژيم منفور در سراشيبي سقوط است. به فضل الهي سقوط خواهد كرد و هيچ عاملي قادر نخواهد بود او را نجات بدهد. شما چطور خيال مي كنيد كه اينها مي توانند ادامه حيات بدهند . 60 سال قبل آنها با شعار از نيل تا فرات آمدند، مي خواستند تمام منطقه شمال آفريقا و خاورميانه و غرب آسيا را تصرف كنند، امروز در كجا هستند. امروز براي حفظ خودشان دارند دور خود را ديوار مي كشند تا از فشار مقاومت فلسطين و ملت ها در امان باشند. آيا آنها در حال پيشروي هستند يا در حال عقب نشيني ؟. من به شما نصيحت مي كنم سرتان را در برف نكنيد، چشمها و گوش هايتان را نبنديد، فرياد اعتراض ملت ها را ببينيد . خشم ملت ها را بشنويد. سران اين رژيم به فضل الهي به زودي در دادگاه هاي عادله محاكمه خواهند شد و بدانيد در آن دادگاه حاميان بد طينت آنها هم به محاكمه كشيده خواهند شد و مجازات مي شوند.

خطاب دومم به كشورهايي از منطقه است . ما وقتي با بعضي از آنها صحبت مي كنيم تصور مي كنند كه با كوتاه آمدن، با سازش كردن و با سخن ازصلح گفتن ، مي توانند خوي وحشي گري رژيم صهيونيستي را مهار كنند. من مي خواهم از آنها سوال كنم، اگر مقاومت در فلسطين نبود، آيا امروز هيچ كدام از اين مرزهاي سياسي بين كشورهاي اطراف رژيم اشغالگر با همسايگان وجود داشت؟ اگر مقاومت نبود آيا امروز همچنان آنها شعار از نيل تا فرات را سر نمي دادند؟ اگر مقاومت نبود آيا امروز اثري از مكه و مدينه و قاهره و عمان و جاهاي ديگر باقي بود؟ اگر مقاومت در لبنان نبود آيا امروز اثري از كشور لبنان و استقلال لبنان باقي مانده بود؟ چطور شما تصور مي كنيد يا امتيار دادن به كسي كه فقط براي امتياز گرفتن آمده است مي توانيد او را مهار كنيد و صلح و امنيت را به منطقه برگردانيد اين يك تصور اشتباهي است. من ديدم بعضي ها آمدند، متاسفانه مصاحبه كردند و مقاومت را محكوم كردند، مردم شجاع و مومن را محكوم كردند به جاي اين كه قاتلين صهيونيسم را محكوم كنند مقاومت را محكوم كردند. اگر مقاومت نبود امروز اثري از اين حكومت هاي اطراف نبود چرا كه رژيم صهيونيستي آمده است وظيفه دارد ، ماموريت او اين است كه تمام منطقه را اشغال بكند و تمام اين حكومت ها را برچيند، مگر اين كساني كه امروز همگام با صهيونيست ها متاسفانه مقاومت را محكوم مي كنند رفتار اين رژيم را نديده اند. رفتار حاكمان و حاميان اين رژيم را نديده اند و ادعاهاي آن رژيم را نشنيده اند. مگر نمي دانند اين رژيم از اساس براي اشغال و تجاوز و تصرف و از بين بردن حيثت مسلمانان و ملت هاي منطقه درست شده است . چطور تصور مي كنيد با گفتگو ،با امتيار دادن و با به رسميت شناختن مي توانيد فلسفه وجودي اين رژيم را تغيير بدهيد. اساس اين رژيم بر دروغ است . كجا آنها به دنبال ارض موعودند. يك دوره اي در آمريكا دنبال ارض موعود مي گشتند، خوب همانجا به آنها زمين دهيد . در كانادا و اروپا دنبال ارض موعود مي گشتند خوب همانجا به آنها بدهيد. چطور شد كه با بهانه هاي واهي آمده ايد منطقه فلسطين را تصرف كرديد. عده اي را از سرتاسر دنيا جمع كرديد مردم فلسطين را بيرون كرديد. طلبكار هم هستيد. اينها آمده اند براي تصرف . اگر روز نتوانند تصرف و تجاوز كنند آن روز روز مرگ آنها است . آنها آمدند براي كشتار و خون آشامي . اگر روزي كشتار نكنند از بين خواهند رفت. اين خصلت ، هدف ، آرمان و هدف صهيونيسم است و اين ماموريتي است كه جبهه استكبار و استعمار به صهيونيسم داده است. خطاب سومم به مردم فلسطين و مردم عزيز غزه است. بدانيد تنها راه عزت ايستادگي است كه مي دانيد. تنها راه پيروزي ايستادگي است . ديديم مسير سازش به كجا انجاميد؟ سرزمين هاوعزت را دادند، بدهكار اما سخن آخر درباره كارهايي است كه در اين استان عزيز بايد انجام بشود. در دور اول سفرها حدود 5600 پروژه به تصويب دولت رسيد. تا امروز حدود 4000 پروژه به پايان رسيده است و بقيه هم در مسير اجرا قرار داد. در اين نزديك به 1000 روز، قريب به دو سال و نيم و يك مقدار بيشتر از دو سال و نيم ، 6000 ميليارد تومان كار عمراني در اين استان انجام شد. نرخ بيكاري كه نرخ بالايي بود يك مقداري نزديك به دو درصد كاهش پيدا كرد. ان شاءالله خط راه آهن بم - زاهدان كه بودجه آن در سفر اول به تصويب رسيده بود ، ان شاءالله تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد و زاهدان به شبكه راه آهن سراسري وصل خواهد شد. از مصوبات ديگر ، رساندن گاز به اين استان بود. يك پروژه بسيار بزرگ با بيش از 1300 ميليارد تومان اعتبار، اين كار از سال 85 آغاز شد. 920 كيلومتر لوله گذاري براي رسيدن به اولين شهر ، ايرانشهر لازم است ،90 درصد پيشرفت فيزيكي دارد . در اين جلسه دولت هم تاكيد خواهد شد كه گاز رساني به سرعت در استان انجام شود و ان شاءالله از سال آينده شبكه داخلي استان آغاز بشود تا مردم عزيز استان از نعمت گاز بهره مند شوند.3 سد در اين فاصله به بهره برداري رسيده است و حداقل 4 سد در دست اجرا است و اجراي چند آب بند بزرگ در جلسه دولت تصويب خواهد شد. از 7 بيمارستان مصوب سفر ، 4 بيمارستان به بهره برداري رسيد و بقيه در دست اجرا است. در سفر اول ما براي مسكن روستايي 14000 سهميه داديم اما به دليل استقبال مردم اين عدد تا امروز به بيش از 55 هزار واحد رسيده است. در سفر اول گزارشي دادند از مدرسه هايي كه در كپر ها تشكيل مي شود و موجب آزردگي ملت ايران بود. ان شاء الله تا پايان امسال تمام اين مدارس كپري به مدارس ساخت و ساز جديد و محكم تبديل خواهد شد. در زابل دانشكده علوم پزشكي به دانشگاه تبديل شد ، رشته ها 4 برابر ، دانشجويان 5 برابر ، و در كل استان توسعه آموزش عالي در اين 3 سال دو برابر شد. هم اكنون 7 دانشگاه دولتي و 40 مركز آموزش عالي با 70 هزار دانشجوفعاليت مي كند كه بالاترين نسبت دانشجو به جمعيت كشوراست . همچنين 9 بازارچه مرزي به تصويب دولت رسيد كه تا امروز 7 بازارچه فعال شده است ، گمرگ مستقر شده و كار خود را آغاز كرده است. اما در سفر اين دور دولت. شما از برنامه سفر استاني دور دوم به خوبي اطلاع داريد . من جزييات را عرض نمي كنم. اما در اين سفر ابعاد تصميم ها و عمق تصميمات گسترده تر و نگاه بلند مدت تر و سرمايه گذاري هايي بيشتر انجام شود براي اينكه اين استان عزيز بتواند آن جهش خود را انجام دهد . استان سيستان و بلوچستان يك پشتوانه و ذخيره براي كشور و انقلاب است. استان بسيار گسترده با استعدادهاي انساني و طبيعي كم نظير. تصميمات دولت ، تصميمات بسيار مهمي است كه ان شاءالله باكمك شما مردم و به ياري خداي متعال اجرايي خواهد شد. براي ايجاد اشتغال پايدار در اين استان دولت تصميمات مهمي خواهد گرفت. من دو مورد آنها را عرض خواهم كرد. يكي از مهم ترين تصميمات ان شاءالله تصويب 39 طرح بزرگ صنعتي براي ايجاد اشتغال و توليد ثروت در اين استان خواهد بود . براي معرفي استان و ايجاد اشتغال دولت تصميم دارد ،كار بزرگي انجام بدهد. اين استان داراي مناطق طبيعي بسيار زيبا است كه البته هنوز براي ديگران ناشناخته است . ان شاءالله 41 منطقه نمونه گردشگري به تصويب دولت خواهد رسيد. براي ارتباطات استان در سفر دور قبل ، مطالعه راه آهن چابهار به زاهدان و مشهد به تصويب دولت رسيد. اين مطالعه خوشبختانه به پايان نزديك شده است . ان شاءالله در اين سفر دولت اجراي اين خط بزرگ را به تصويب خواهد رساند. در زابل منطقه ويژه اقتصادي به تصويب خواهد رسيد. در بحث آموزش عالي ، بهداشت ، مسكن و شهرسازي، آموزش و پروش ، برق و نيرو ، در تك تك بخش ها دولت مصوباتي دارد كه از اخبار خواهيد شنيد.اما براي جوانان و براي ورزش اين استان قهرمان خيز، دولت باز تصميمات بزرگي را خواهد گرفت. در تمام 14 شهرستان استان مراكز ورزشي جديد در هر شهرستان حداقل سه مجموعه ورزشي به تصويب دولت خواهد رسيد. من بايد از شما مردم عزيز زاهدان و مردم استان سيستان و بلوچستان تشكر كنم . به خاطر همه خوبيها و بزرگواري ها و خدماتي كه در طول تاريخ و به خصوص در دوره سي ساله انقلاب به ايران ، اسلام و عزت و استقلال و مرزباني ميهن انجام داده ايد و به ويژه به خاطر اظهار لطف و بزرگواري نسبت به خادمان خودتان امروز.شدند، به دستبوسي سران استكبار هم رفتند باز هم بدهكار و تحقيرشدند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن