تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799950574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور در شهركرد:امام (ره) مسير تاريخ بشري را به سمت نقطه كمال هدايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رئيس‌جمهور در شهركرد:امام (ره) مسير تاريخ بشري را به سمت نقطه كمال هدايت كرد
گروه سياسي: رئيس‌جمهور در اجتماع مردم چهارمحال و بختياري گفت: امام (ره) حق بزرگي بر گردن بشريت دارد؛ چرا كه ايشان مسير تاريخ بشري را به سمت نقطه كمال و قله‌هاي ارزشمند اسلام هدايت كردند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري، محمود احمدي‌نژاد، صبح امروز (چهارشنبه) در اجتماع مردم چهارمحال و بختياري، مردم اين ديار را داراي ايمان‌هاي زلال و اراده‌هاي مستحكم و انديشه‌هاي بلند دانست و اظهار داشت: اين ديار نه تنها هيچ‌گاه زحمتي براي ملت ايران ايجاد نكرده است بلكه همواره پشتيبان مقتدر و صبور استقلال ايران و آرمان‌هاي بلند ملت ايران بوده است.

رئيس‌جمهور تأكيد كرد: مردم اين ديار در سلحشوري، شجاعت، صداقت، پاكي و وفاداري سرآمد ملت ايران هستند و دفاع آنان از اسلام ناب محمدي، برگ‌هاي پرافتخار تاريخ ملت ايران است.

احمدي‌نژاد با اشاره به ايام رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران گفت: يك بار ديگر سرتاسر سرزمين ايران مشحون اصل و ياد و نام امام خميني (ره) شده است.

وي امام (ره) را احياگر كرامت انساني، خداپرستي و عشق به انسان‌ها در دوره معاصر دانست و گفت: امام (ره) حق بزرگي بر گردن بشريت دارد؛ چرا كه ايشان مسير تاريخ بشري را به سمت نقطه كمال و قله‌هاي ارزشمند اسلام هدايت كردند.

رئيس‌جمهور اضافه كرد: اگر امام راحل (ره) و نهضت ايشان نبود، امروز بشريت در چنگال استكبار و صهيونيسم گرفتار بود و نشاني از جوانمردي، خوبي و پاكي در جهان وجود نداشت.

احمدي‌نژاد توكل برخدا، ايستادگي و صبر و مقاومت را رمز موفقيت امام (ره) بيان كرد و اظهار داشت: همه دوران زندگي امام، همراه با سختي و مبارزه همه جانبه با استكبار خشن و وابسته به بيگانه بود و در دوراني كه صدا در گلو مانده و خفقان حاكم بود، امام به تنهايي زندان، تبعيد، توهين و جوسازي‌ها و همچنين طعن و نيش زبان به ظاهر مومنين و متدينين را تحمل كرد اما با توكل به خدا ايستاد و مسير نجات ملت ايران و استقلال و خداپرستي را ادامه داد.

وي تاكيد كرد: توكل بر خدا و ايستادگي امام، امروز شرايط را در جهان متحول كرده است

رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به سفر خود به اجلاس سازمان خواروبار و كشاورزي (فائو) در رم خاطرنشان كرد: در جريان اين سفر طي سخناني به تحليل ويژگي‌ها و آرمان امام پرداختم و برخلاف تصور بسياري، مورد استقبال وسيع قرار گرفت، چنانكه بعد از پايان جلسه عده زيادي به هيئت ايراني مراجعه و به ابراز علاقه به ملت ايران پرداختند. اين عده تاكيد مي‌كردند كه حرف ملت ايران، حرف دل آنها است.

احمدي‌نژاد ابراز كرد: ملت ايران كه با روش و منش امام تا امروز به خصوص در ماجراي مهم و سرنوشت‌ساز هسته‌اي همدل، همراه و پشت سر رهبري ايستاده‌اند، به فضل خدا پيروز است و دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به اينكه در دو سه سال اخير دشمنان همه توان خود را به كار گرفت‌ اند و سنگين‌ترين تحريم‌هاي اقتصادي بعد از انقلاب را (بستن شريان‌هاي اقتصادي ) بر ملت ايران تحميل كرده‌اند، گفت: دشمنان سعي دارند با تبليغات رواني و سياسي مردم ايران را از مسير نوراني خود منحرف كنند اما امروز كه مي‌بينند همه طراحي آنان شكست خورده و ملت ايران، گردنه‌هاي خطرناك را با موفقيت پشت سر گذاشته است، مذبوحانه مي‌خواهند از ملت ايران انتقام بگيرند.

وي خاطرنشان كرد: آمريكايي‌ها و برخي عقبه‌هاي آنها در منطقه و در داخل كشور اخيراً جلسه‌اي گذاشته‌اند و در آن تصميم گرفته‌اند كه مقاومت ملت ايران را به زعم خود بشكنند و براي شكستن ملت ايران، دولت ايران را هدف قرار داده‌اند.

رئيس‌جمهور اشاعه شايعه‌هايي مانند كمبود نمك، افزايش قيمت چاي به 25 هزار تومان و ناياب شدن قند و شكر را از جمله اقدامات مذبوحانه دشمنان براي انتقام از ملت ايران برشمرد و گفت: امسال، سال توطئه‌ها و طراحي‌هاي جديد دشمن است و در مقابل ملت ايران، آخرين تيرهاي خود را پرتاب خواهند كرد اما همانگونه كه ملت ايران در طول دوران پس از انقلاب و به خصوص در 5/2 سال گذشته در موضوع برنامه هسته‌اي ايستادگي كرد و حسرت يك ذره خوشحالي را در دل دشمنان گذاشت، در ماجراهاي اخير نيز ملت ايران، دشمنان را در پراكندن نااميدي و تفرقه، مأيوس خواهند كرد.

احمدي‌نژاد افزود: مردم كساني را كه از يك طرف مشكل ايجاد مي‌كننند و از طرف ديگر مدعي مشكلات مي‌شوند، كاملاً مي‌شناسند و اين عده نمي‌توانند در حركت ملت ايران، اخلال ايجاد كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ملت ايران با دست پرتوان خود موانع را برخواهد داشت، گفت: ملت ايران همه مشكلات را به فرصت تبديل و دست استكبار و فاسدها را از سرنوشت خود كوتاه خواهد كرد و دولت و ملت همه با هم و در كنار يكديگر مشكلات را از پيش پا برخواهند داشت .

رئيس‌ شوراي عالي امنيت ملي خطاب به كساني كه عليه ملت ايران در داخل و خارج توطئه مي‌كنند، تصريح كرد: خيال نكنيد با اقدامات كودكانه مي‌توانيد در حركت ملت ايران اخلال ايجاد كنيد، ملت ايران متحد و يكپارچه و تا محو همه مظاهر ستم دردنيا و تا رسيدن به قله‌هاي عزت از پاي نخواهد نشست. ملت ايران هوشيار و در وسط صحنه ايستاده است و آرمان‌هاي خود را پيگيري مي‌كند.

وي در ادامه سخنان خود به آرزوي بوش براي حمله به ايران اشاره و اظهار كرد: از آرزوهاي اين مرد البته ناجوانمرد اين است كه به ملت ايران ضربه بزند، براي همين منظور سال گذشته فرماندهان اعزامي خود را وادار كرد كه در ايران سروصدايي به راه بياندازند ولي فرماندهان آن چنان فضاي وحشتناكي از ايران براي وي ترسيم كردند كه با عجله مجبور شد به استراليا سفر كند.

احمدي‌نژاد افزود: اين فرد در روزهاي اخير نيز دوباره ادعاي خود براي حمله به ايران را تكرار و خيال مي‌كند مي‌تواند كاري از پيش ببرد اما از زبان شما مردم شهركرد به بوش مي‌گويم كه به فضل خدا قادر نخواهي بود حتي به يك سانتيمتر از سرزمين ايران آسيب برساني. اگر در دوران دفاع مقدس بود همه ملت ايران بايد مي‌آمدند تا مقابل تجاوز بايستند اما اكنون اگر جسارت كني فقط جوانان اين استان قادر هستند ننگ پشيماني را بر پيشانيت بنشانند.

رئيس‌جمهور تصريح كرد: دشمن همه توان خود را براي ضربه زدن به ملت ايران به كار گرفته است اما در عرصه سياسي و هسته‌اي، فشارها و تهديد نظامي به طور مطلق شكست خورده و جايي براي مانور و تحرك وجود ندارد و عرصه سياسي و تبليغاتي جهان در اختيار ملت ايران قرار دارد.

وي با اشاره به برخي شايعه پراكني‌ها براي ايجاد تفرقه در بين ايرانيان خاطرنشان كرد: ملت ايران پيرو پير جماران و خط ولايت بر سر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و آرزوي يك دلداري و لبخند را بر دل دشمنان خواهد نشاند و به شايعه‌سازي آنها هيچ اهميتي نمي‌دهند.

رئيس‌جمهور در ادامه يادآور شد: در هفته اول تيرماه درباره تحولات اقتصادي و اقدامات مهم دولت در اين زمينه با ملت ايران صحبت خواهد كرد.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مسئولان استان چهار محال و بختياري متذكر شد: دولت‌ها در جمهوري اسلامي، برآمده از مردم و خادم و نوكر مردم هستند و دوران مسئوليت، يك فرصت و توفيق الهي براي خدمت و رفع مشكلات است؛ مبادا كسي اين فرصت را كوچك بشمارد و اين فرصت را به هدر دهد.

وي تأكيد كرد: بايد در فضاي اداري كشور روحيه خدمت و همكاري با مردم پررنگ باشد و مسئولان شهر به شهر و روستا به روستا مشكلات مردم را پيگيري كنند. هر كس در دستگاه‌هاي اداري غير از اين رفتار كند، بداند محلي كه در اختيار گرفته، غاصب است و متعلق به وي نخواهد بود.

رئيس‌جمهور در پايان سخنان خود به اقدامات دولت در زمينه توسعه و پيشرفت استان چهارمحال و بختياري اشاره كرد.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن