تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812828395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك تحليلگر آمريكايي با اشاره به سياست‌هاي اشتباه رهبران كاخ سفيد: سران واشنگتن زمينه مرگ آمريكا را در خاورميانه فراهم مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يك تحليلگر آمريكايي با اشاره به سياست‌هاي اشتباه رهبران كاخ سفيد: سران واشنگتن زمينه مرگ آمريكا را در خاورميانه فراهم مي‌كنند
خبرگزاري فارس: يك تحليلگر آمريكايي در تحليلي با اشاره به اظهارات اخير باراك اوباما نامزد دموكرات رياست جمهوري آمريكا در جمع لابي صهيونيستي در آمريكا نوشت كه رهبران آمريكا با اقدامات خود، در حال آماده سازي مقدمات مرگ آمريكا در خاورميانه هستند.


به گزارش فارس، "كريس هجز"، تحليلگر و روزنامه نگار با سابقه نيويورك تايمز در گزارشي با اشاره به اظهارات نامزد سياهپوست انتخابات رياست جمهوري آمريكا در جمع لابي صهيونيستي در آمريكا، نوشت: در زماني كه ما به يك رهبري عاقل و منطقي نياز داريم، باراك اوباما خود را به عنوان رهبري ضعيف و سست نشان داد. او و رهبران ورشكسته حزب دموكرات همانند كساني هستند كه در حال آماده كرده هيزم براي سوزاندن جسد آمريكا در خاورميانه هستند.
در اين گزارش آمده است: ناكامي اوباما در ترسيم كردن دوره‌اي جديد در خاورميانه و همچنين مبارزه با لابي اسرائيلي و محكوم كردن حركت ناخوشايند دولت بوش به سمت مقابله با ايران، شكستي است در مقابل جنون جمعي كه رهبري سياسي را در آمريكا و اسرائيل بر عهده دارد.
هجز در اين گزارش مي نويسد: اوباما با محاسبات نادرست خود كه عواقب نامطلوب و سنگيني را خواهد داشت از خشونت و سوء رفتار با فلسطينيان توسط اسرائيل و تقابل كاخ سفيد و تل آويو با تهران حمايت كرد. وي نشان داد كه چگونه حرص قدرت مي تواند آدمي را به تباهي و فساد بكشاند. اگر او موفق شود با اسب زين كرده خود وارد كاخ سفيد شود، با در اختيار گرفتن قدرت در آمريكا در دامي كه جورج بوش، رئيس جمهور كنوني آمريكا در آن گرفتار شده است، خواهد افتاد.
وي مي افزايد: ما نيازمند خروج از افغانستان و عراق هستيم. ما بايد جلوي اسرائيل را كه الان در حال احداث 800 واحد مسكوني در مناطق اشغال شده شرق بيت المقدس است گرفته و به محاصره يك و نيم ميليون نفر فلسطيني در غره خاتمه دهيم. مهمتر از همه موارد فوق، ما بايستي از زمينه ايجاد جنگ احتمالي با ايران جلوگيري كنيم.
بر اساس اين گزارش، "جان كونيرز"، رئيس كميته قضايي مجلس نمايندگان آمريكا نيز طي نامه‌اي به جورج بوش در 8 مي گذشته، تهديد كرد كه در صورت حمله آمريكا به ايران، وي را پاي ميز محاكمه خواهد كشاند.
در اين نامه آمده است: استعفاي "ويليام فالون"، فرمانده نيروهاي آمريكايي در خاورميانه و آسياي مركزي كه در گزارش‌ها دليل آن مخالفت و جلوگيري وي از حمله احتمالي به ايران ذكر شده بود، نگراني ها درباره اينكه احتمال دارد دولت جنابعالي به كشور فوق حمله كند را افزايش داد. اين روند بر خلاف گزارش سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا در دسامبر 2007 (NIE) است كه عنوان كرده بود ايران از سال 2003 به بعد هيچگونه فعاليت مربوط به تسليحات هسته‌اي نداشته است.
بر اساس اين گزارش، دولت بوش بارها مدعي شده است كه نيروهاي ايراني، گروه‌هاي ضد آمريكايي در عراق را به اسلحه و بمب‌هاي پيشرفته تجهيز مي‌كند. اين دولت همچنين گزارش سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريكا درباره برنامه هسته اي ايران را نقض كرده و آن را رد مي‌كند. اين در حالي است كاخ سفيد هرگز مدارك مستندي را براي اثبات ادعاهاي خويش ارائه نكرده است و بعيد به نظر مي رسد كه چنين كاري را در آينده انجام دهد.
روزنامه نگار باسابقه روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز در ادامه مي افزايد: باراك اوباما، نامزد حزب دموكرات در انتخابات رياست جمهوري آمريكا نيز طي سخناني در جمع كميته امور اسرائيلي هاي آمريكا (ايپك) از دفاع از اسرائيل دم زد. اوباما همچنين فلسطينيان را به دليل ناآرامي هاي سرزمين هاي اشغالي سرزنش كرد. اين در حالي است كه نسبت افراد اسرائيلي كه در خشونت‌ها و درگيري‌هاي سرزمين‌هاي اشغالي كشته مي‌شوند به افراد فلسطيني در سال 2007، 1 به 40 بود. اين رقم در سال 2006، 1 به 30 و در بين سال هاي 2000 تا 2005، 1 به 4 بود.
در ادامه گزارش فوق آمده است: اوباما اعلام كرد كه از اسرائيل در مقابل دشمنانش دفاع خواهد كرد. وي در سخنان خود به مورد هدف قرار گرفتن خانه هاي اسرائيلي توسط موشك‌ها اشاره كرد، اما او هرگز درباره محاصره مردم غزه، بزرگترين زندان سر باز دنيا و حمله بالگردها و جنگنده هاي اسرائيلي به اردوگاه فلسطينيان سخني به ميان نياورد. اوباما حتي فرستادن بمب از سوي اسرائيلي‌ها به جاي غذا و دارو و سوخت به غزه اشاره‌اي نكرد.
بر اساس گزارش فوق، شرق بيت المقدس، كرانه باختري و نوار غزه در عرصه بين الملل رسما به عنوان سرزمين‌هاي اشغال شده فلسطين به حساب مي‌آيند كه اسرائيل در سال 1976 آنها را به تصرف خود درآورد. موضع اوباما درباره بيت المقدس معادل اقدام دولت آفريقاي جنوبي در دوره آپارتايد در اين كشور است كه به حمايت از سفيدپوستان به سركوب سياه‌ها در ژوهانسبورگ، پايتخت اين كشور پرداخت.
اوباما طي اظهارات خود در جمع ايپك مدعي شد كه بيت المقدس بايد بدون تقسيم به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت شناخته شود.
هجز مي نويسد: اوضاع بد در منطقه، زماني بدتر خواهد شد كه حمله احتمالي به ايران تحقق يابد. بايد به اين نكته توجه كرد كه در صورت حمله به ايران، قيمت نفت به سرعت به دو يا حتي سه برابر قيمت خود خواهد رسيد كه اين افزايش اقتصاد آمريكا را نابود مي كند. همچنين حمله متقابل ايران به اسرائيل و نيروهاي آمريكايي درعراق در پاسخ به حمله احتمالي فوق، هزاران كشته را براي آمريكا و اسرائيل بر جاي خواهد گذاشت. از طرفي حمله به ايران واكنش كشورهاي همسايه به ويژه شيعيان اين كشورها را در پي خواهد داشت كه در نهايت جنگ كنوني در عراق را به جنگي منطقه اي تبديل خواهد كرد كه مي تواند به نابودي امپراتوري آمريكا در جهان بينجامد.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن