تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812806444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري: امام خميني حق بزرگي برگردن بشريت امروز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري: امام خميني حق بزرگي برگردن بشريت امروز دارد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دكتر " محمود احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران گفت :‌ امام حق بزرگي بر گردن بشريت امروز دارد چرا كه امام آمد مسير زندگي بشر و مسير تاريخ را به سمت نقطه كمال و قله هاي ارزشمند اصلاح كرد.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، احمدي نژاد روز چهارشنبه در اولين روز از دومين دور سفر هيات دولت به استان چهارمحال و بختياري در اجتماع پرشور مردم شهركرد و در ورزشگاه انقلاب اين شهر افزود:‌اين روزها يك بار ديگر سرتاسر سرزمين ايران مشحون از عطر ياد و نام امام عزيز است، همه زندگي امام درس است ، امام حقيقتا احياگر كرامت انساني ، خدا پرستي ، عشق به انسان ها و احيا گر شخصيت انساني در دوره معاصر است .
رييس جمهوري خاطر نشان كرد : امام پيام آور همه خوبي ها و پيام آور همه انبيا الهي و صالحان و مجاهدان تاريخ براي بشريت امروز است.
احمدي نژاد اضافه كرد :اگر امام نبود و اگر نهضت امام نبود و اگر حركت شما ملت بزرگ همراه امام و پشت سر امام نبود، امروز بشريت در چنگال صهيونيست و استكبار و ماده پرستي له شده بود و نشاني از خوبي ها ، جوانمردي ها، آزادگي ها و پاكي ها در جهان باقي نمي ماند.
رييس جمهوري تصريح كرد: رمز موفقيت امام عوامل گوناگوني بود اما اين عوامل را مي توانيم در دو جمله خلاصه كنيم ، توكل بر خدا ، كار براي خدا ، اعتماد به خدا و بعد ايستادگي ، صبر و مقاومت.
رييس جمهوري در ادامه سخنان خود در اجتماع پرشور مردم شهر كرد، گفت :‌زندگي امام را نگاه كنيد، از اول همراه با سختي ها بود، پدر امام در مبارزه با قدرت هاي فاسد به شهادت مي رسد و همه زندگي امام همراه با سختي ها ، مبازرات و مواجهه همه جانبه با استبداد خشن وابسته به بيگانه بود در دوراني كه صدا ها در گلوها مانده و در سينه ها حبس شده بود، خفقان سنگين طاغوت بر اين سرزمين حاكم بود و حتي زماني كه بسياري از روشنفكران ، اهل قلم و مدعيان مبارزه از چپ و راست ، غربي و شرقي ، از ملي گرا و غير ملي گرا از ترس ساواك اهريمني و فشار طاغوت، سكوت و همراهي با طاغوت را در پيش گرفته بودند، امام ايستاد، و فرياد زد.
احمدي نژاد يادآور شد :‌امام خميني (ره)، زندان ، تبعيد ، توهين و جوسازي ها و قهر بسياري از به ظاهر مومنين و متدينين و نيش زبان هاي آنان را تحمل كرد و فشار آمريكا و سفارت آمريكا و انگليس را نيز تحمل كرد اما با توكل بر خدا ايستاد و مسير نجات ملت ايران، مسير استقلال ، آزادگي و مسير خدا پرستي را ادامه داد.
رييس جمهوري خاطر نشان كرد :‌ شما به خوبي به ياد داريد كه در دوران دفاع مقدس وقتي كه نتوانستند از طريق هجمه نظامي ملت ايران را بشكنند ، با فتنه آتش بس و فتنه صلح طلبي و فتنه تحريم اقتصادي و فشارهاي سنگين و تبليغات ناجوانمردانه آمدند تا در شرايطي كه دشمن بر بخش وسيعي از خاك ما حاكم بود، امام را و ملت ما را به سازش بكشند.
وي با اشاره به فرمايشات امام راحل در آن دوران حساس و سرنوشت ساز ،‌گفت :امام فرمود اگر خميني يكه و تنها هم بماند ،‌در برابر همه ابرقدرت ها خواهد ايستاد و آنگاه كه به ظاهر در دوران انقلاب تك و تنها بود،فرمود خميني سينه خود را براي سرنيزه هاي شما آماده كرده است، اما هرگز ذلت سازش با شما را نمي پذيرد.
احمدي نژاد تصريح كرد :‌عزيزان من ،توكل بر خداي امام و ايستادگي امام را ببيند كه امروز شرايط را در جهان به كجا رسانده است.
ادامه دارد...
سيام * 1908** 1324
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن