تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819518008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:ارائه پاسخنامه كنكور ارشد پزشكي به داوطلبان پس از برگزاري كنكور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:ارائه پاسخنامه كنكور ارشد پزشكي به داوطلبان پس از برگزاري كنكور
رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت گفت: پاسخنامه كليه داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد گروه پزشكي به همراه كليد نهايي اين آزمون براي نخستين بار در كشور در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد.

كي قباد طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين خبر افزود: اين كار براي اولين بار صورت گرفته است و داوطلب پس از آزمون همراه با كليد نهايي مي تواند تصوير پاسخنامه خود را از سايت سنجش آموزش پزشكي دريافت كند و ديگر نيازي براي حضور در وزارت بهداشت و درخواست دريافت پاسخنامه و اعتراض به نتيجه نخواهد داشت.

وي اضافه كرد: همچنين براي اولين بار در آزمون كارشناسي ارشد گروه زشكي دو دفترچه A و B آزمون براي جلوگيري از امكان تقلب داوطلبان طراحي شده است.

طاهرنژاد يادآور شد: تمامي تمهيدات لازم براي برقراري امنيت اين آزمون فراهم شده است و كارت ورود به جلسه آزمون و برگه شماره صندلي داوطلب هر دو به صورت رنگي خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: حدود 41 هزار نفر در آزمون كارشناسي ارشد گروه پزشكي ثبت نام كرده اند و اين آزمون در 45 رشته و 31 دانشگاه علوم پزشكي با ظرفيت پذيرش يك هزار و 174 نفر برگزار مي شود.

رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت اظهار داشت: آزمون كارشناسي ارشد كليه رشته ها و رشته هاي مربوط به شعب بين الملل روز پنجشنبه 30 خردادماه سال جاري در دو نوبت صبح و عصر به طور همزمان در دانشگاههاي علوم پزشكي سراسر كشور برگزار خواهد شد و داوطلبان مي توانند روزهاي سه شنبه 28 خرداد و چهارشنبه 29 خردادماه جاري بر اساس شهر انتخابي (شهري كه هنگام ثبت نام مشخص كرده اند) كارت ورود به جلسه را دريافت كنند.

وي اضافه كرد: دريافت كارت منوط به ارائه اصل فيش بانكي و كارت شناسايي معتبر توسط خود داوطلب خواهد بود.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن