تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلا‌هبرداري روانپزشك قلا‌بي با ادعاي ارتباط با امام زمان(عج)


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كلا‌هبرداري روانپزشك قلا‌بي با ادعاي ارتباط با امام زمان(عج)


اعتماد ملي: روانپزشك قلا‌بي كه با تحصيلا‌ت پنجم ابتدايي، مراجعه‌كنندگان را ويزيت مي‌كرد، دستگير شد.در تحقيقات مشخص شد اين متهم همچنين با ادعاي ارتباط با امام زمان(عج) از بيماران ميليون‌ها تومان كلا‌هبرداري كرده است. چند روز پيش چندين تماس تلفني مشابه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 برقرار شد با اين موضوع كه فردي به نام با ادعاي داشتن مدرك دكترا در روانپزشكي، منزل خود در قائميه اسلا‌مشهر را به درمانگاه تبديل كرده و با ادعاي ارتباط با امام زمان(عج) از مردم كلا‌هبرداري مي‌كند.

با به دست آمدن اين گزارش‌ها، موضوع به اطلا‌ع پليس آگاهي اسلا‌مشهر رسيد و كارآگاهان براي بررسي كلا‌هبرداري به محل رفته و پس از چند روز تحقيقات متوجه شدند از متهمان سابقه‌دار است و پيش از آن هم به جرم نگهداري و فروش مواد مخدر به 7 سال حبس در شيراز محكوم شده بود. اين در حالي است كه در مقابل منزلش تابلويي با عنوان نصب كرده و به اين شيوه مراجعه‌كنندگان را فريب مي‌دهد. بدين ترتيب با به دست آمدن اطلا‌عات اوليه، كارآگاهان براي دستگيري وي اقدام كردند اما زماني كه متهم متوجه حضور ماموران شد در اقدامي ناگهاني دختربچه 2 ساله خود به نام را به گروگان گرفت و تهديد كرد اگر فرصت فرار را به او ندهند دخترش را خفه مي‌كند. ماموران كه متوجه شدند متهم با جوسازي قصد فرار دارد او را آرام كرده و پس از گذشت 30 دقيقه توانستند با آزاد كردن دختربچه متهم را دستگير كنند.

سرهنگ احمد ميري رئيس پليس شهرستان اسلا‌مشهر با اعلا‌م اين خبر اضافه كرد: متهم زماني كه مقابل پليس قرار گرفت چاره‌اي جز بيان حقيقت نيافت و مدعي شد: در بازرسي از منزل متهم تعداد قابل توجهي كارت ويزيت و مهر با عنوان مشاوره ، متخصص روانپزشك و ... كشف شد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن