تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817036762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - دكتر قلابي مدعي ارتباط با امام زمان(عج) بود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: حوادث - دكتر قلابي مدعي ارتباط با امام زمان(عج) بود
حوادث - دكتر قلابي مدعي ارتباط با امام زمان(عج) بود

گروه حوادث: «مشاوره عدالت‌گستر قائم» تابلويي بود كه دكتر قلابي با تحصيلات پنجم ابتدايي جلوي خانه‌اش زده و با معرفي خود به عنوان دكتر روانپزشك مدعي ارتباط مستقيم با امام زمان نيز بود. اواسط ماه جاري تماس‌هايي از سوي مردم با پليس اسلامشهر برقرار شد كه بر اساس آنها، مردي كه به نظر نمي‌رسد پزشك باشد، خودش را دكتر روانپزشك معرفي كرده و از سوي ديگر مدعي ارتباط با امام زمان (عج) و عالم غيب است.

با اعلام اين موضوع، ماموران پليس تحقيقات خود را با كنترل نامحسوس خانه اين مرد در شهرك «قائميه» اسلامشهر آغاز كردند و مشخص شد كه فرد مورد نظر از مجرمان سابقه‌دار است كه پيش از اين به جرم نگهداري و فروش مواد مخدر هفت سال در زندان شيراز حبس بوده است.
اطلاعات به دست‌آمده حكم مرجع قضايي براي ورود به منزل متهم را در پي داشت و پليس در حالي براي دستگيري او وارد عمل شد كه متهم به نام رضا با ديدن ماموران دختر بچه دو ساله خود به نام زهرا را به گروگان گرفت و ماموران را تهديد كرد كه اگر نگذارند برود، دختر خردسالش را خفه خواهد كرد. بر اساس اين گزارش، ماموران پس از 30 دقيقه صحبت با رضا سرانجام موفق شدند، گروگان را آزاد و متهم را دستگير كنند. رضا پس از دستگيري درباره تابلويي كه تحت عنوان «مشاوره عدالت‌گستر قائم» جلوي در منزلش نصب كرده بود، اظهار كرد: با انتشار كارت ويزيت با عنوان مشاور عدالت‌گستر و پخش بروشورهاي مختلف براي شفا دادن بيماران از طريق گفتاردرماني و ادعاي داشتن علم لدني و ارتباط مستقيم با امام زمان و عوالم غيب و قدرت آينده‌نگري، افراد ساده و زودباور را شناسايي مي‌كردم و پس از كشاندن آنها به منزل خودم از آنها كلاهبرداري مي‌كردم و در قبال ويزيت و مشاوره، مبالغ زيادي پول مي‌گرفتم.
متهم همچنين درباره ميزان تحصيلاتش گفت: وقتي متوجه شدم، افرادي كه به منزل من مراجعه مي‌كنند بسيار ساده و زودباور هستند و به راحتي مي‌توانم از سادگي آنها سوءاستفاده كنم، يكي از اتاق‌هاي خانه‌ام را تبديل به درمانگاه كردم. اين گزارش حاكي است، رضا با چاپ و توزيع كارت ويزيت تحت عنوان پزشك متخصص روانپزشك و مشاوره خانواده از مراجعان خود خواسته تا كارت‌هاي ويزيتش را بين دوستان و اقوامشان پخش كنند. او با ادعاي داشتن ارتباط مستقيم با امام زمان(عج) علاوه بر داشتن مراجعاني براي مشاوره ديني و عقيدتي، افرادي كه مشكلات رواني يا مشكلات خانوادگي داشتند نيز به او مراجعه مي‌كرده‌اند. اين در حالي بود كه تحصيلات اين مرد پنجم ابتدايي بوده و با يادگرفتن چند اصطلاح از كتاب‌هاي روان‌شناسي، مشتريانش را فريب مي‌داد. سرهنگ احمد ميري رئيس پليس شهرستان اسلامشهر با اعلام اين خبر تصريح كرد: در بازرسي از منزل رضا تعداد زيادي كارت ويزيت، چند كتاب روان‌شناسي و مذهبي و تعدادي وسايل مصرف مواد مخدر كشف و ضبط شد. پليس با اشاره به دستگيري اين شياد هشدار داد: در چند سال گذشته، مدعيان دروغين ارتباط با امام زمان(عج) يا عالم غيب كه هدفي جز سودجويي‌هاي مالي و اخلاقي ندارند، از سادگي عده معدودي از شهروندان سوءاستفاده مي‌كنند و رفتارهاي غيرمعقول آنها موجب ضايعات و لطمات جدي بر باورها و ارزش‌هاي عقيدتي مردم مي‌شود و شايسته است، آن عده از شهروندان كه با چنين افرادي در تعامل هستند با تامل و تفكر بيشتر علاوه بر معرفي اين افراد به پليس هرگز فريب رفتارها و نقشه‌هاي شوم آنها را نخورند.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن