تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815793806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تذكرات نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي


قانونگذاري- همشهري آنلاين:
علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز سه شنبه 21 خرداد تذكرات نمايندگان به مسئولان اجرايي را قرائت كرد.

به گزارش خانه ملت، جزييات - تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور به شرح زيراست:

- تذكر خباز نماينده كاشمر و بردسكن به وزراي جهاد كشاورزي و بازرگاني در خصوص تسريع در خريد شير دامداران و رفع نگراني و اعتراض ايجاد شده بعلت تعلل از ابتداي سال جاري.

- تذكرات نجف نژاد نماينده بابلسر به وزير بازرگاني در خصوص لزوم ساماندهي بازار اقلام مورد نياز خانوارها و جلوگيري از رشد بي رويه قيمتها و حمايت از اقشار آسيب پذير و به رئيس جمهور در خصوص دستور استقرار فرمانداري فريدونكنار توسط وزارت كشور با توجه به آمادگي كامل و اعلام قبلي.

- تذكر يحيي زاده فيروز آباد نماينده تفت و ميبد، هدايت خواه نماينده بويراحمد و دنا، رهبر نماينده اصفهان و ميرتاج الديني نماينده تبريز،اسكو و آذرشهر به رئيس جمهور در خصوص دستور تشكيل كميته اي ويژه براي مقابله سريع با عوامل بي ثباتي بي سابقه نرخها بخصوص مواد غذائي.

- تذكر هدايت خواه نماينده بويراحمد و دنا، ميرتاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر و يحيي زاده فيروز آباد نماينده تفت و ميبد به وزير آموزش و پرورش در خصوص تسريع در اجراي قانون ابلاغ شده دولت نسبت به استخدام آموزشياران نهضت سواد آموزي و حق التدريسي هاي واجد شرايط.

- تذكرات ميرتاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به وزير مسكن و شهرسازي در خصوص رفع مشكل تعاوني مسكن فرهنگيان ناحيه يك آموزش وپرورش شهرستان تبريز با توجه به پيگيري هاي طولاني آنها و به وزير راه و ترابري در خصوص ضرورت احداث زير گذر در نقطه حادثه خيز ورودي روستاي بايرام و ديزج در جاده خسرو شهر اسكو با توجه به وقوع تصادفات متعدد.

- تذكر حسيني نماينده پاوه، جوانرود و ثلاث به وزير راه و ترابري در خصوص رسيدگي به ركود طرح هاي عمراني و حمل و نقل استان بعلت ضعف مديريت و عدم توان اجرايي مديركل استان كرمانشاه .

- تذكرات فلاحت پيشه نماينده اسلام آبادغرب به وزير بازرگاني در خصوص ضرورت اعلام برنامه زماني مشخص براي پايان دادن به التهاب موجود در بازار كالاهاي مربوط به معيشت مردم و پرهيز از فرافكني مشكلات و به وزير نيرو در خصوص لزوم افزايش اعتبارات سدهاي استان كرمانشاه با توجه به اهميت راهبردي منابع آب اين منطقه از كشور.

- تذكر بائوج لاهوتي نماينده لنگرود به وزير جهاد كشاورزي در خصوص تسريع در پرداخت خسارت به كشاورزان و باغداران مركبات استان گيلان بخصوص شهرستان لنگرود.

- تذكرات سوداني نماينده اهواز به وزير جهاد كشاورزي در خصوص تامين تسهيلات لازم براي كشاورزان متضرر بر اثر خشكسالي و جلوگيري از وارد آمدن خسارات بيشتر به آنان و به وزير نيرو در خصوص اجراي عدالت در توزيع آب بين مناطق مختلف كشاورزي استان خوزستان.

- تذكر جعفرزاده نماينده ماكو و چالدران، محمودزاده نماينده مهاباد، قاضي پور، ذاكر و جهانگيرزاده نمايندگان اروميه، محبي نيا نماينده مياندوآب و شاهين دژ، عثماني نماينده بوكان، پرتويي نماينده سردشت و پيرانشهر، زنجاني حسنلويي نماينده نقده و اشنويه، آقايي مغانجويي نماينده سلماس و حسيني صدر نماينده خوي به وزير جهاد كشاورزي پرداخت خسارات خشكسالي و سرمازدگي به كشاوزران، باغداران و دامداران شهرها و روستاهاي استان آذربايجان غربي.

- تذكر مطورزاده نماينده خرمشهر به رئيس جمهور در خصوص دستور اقدام عاجل در خصوص بازسازي ورزشگاه شهيد جهان آراء خرمشهر.

- تذكرات نادران و سروري نمايندگان تهران، ري، شميرانات و اسلام شهر به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص تسريع در حل مشكل مشتركين تلفن مركز ملت (بازار)؛

به وزير بازرگاني در خصوص رسيدگي عاجل به توزيع نامناسب سيمان در كشور؛

به وزير رفاه و تامين اجتماعي در خصوص توجه به شيوه بازنشسته نمودن پرسنل و رفع تبعيض در اجراي قانون بخصوص شاغلين سازمان تامين اجتماعي؛

به وزير آموزش و پرورش در خصوص رسيدگي به توزيع مناسب منابع مالي براي كاهش مشكلات مالي معلمان و دبيران حق التدريسي؛

به وزراي كار و اموراجتماعي و صنايع و معادن در خصوص جلوگيري از تعديل نيروي انساني در شركتها بويژه در شركتهاي (فراورده هاي شيميايي ايران ) و( همگن كار ) و تعطيلي كارخانجات؛

به رئيس جمهور در خصوص دستور حل مشكلات پسماندهاي مركز بازيافت زباله ها و دفن پسماندهاي كهريزك براي جلوگيري ازاشاعه عفونت و فاجعه زيست محيطي و دستور جلوگيري از انهدام چاههاي آب منطقه شهرستان شانديز و زمين خواري و تغيير كاربري توسط شركتهاي تعاوني وابسته به دستگاههاي اجرايي.

به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص امتناع از برخوردهاي غير قانوني با خبرگزاريهاي كشور مشابه آنچه در رابطه باخبرگزاري فارس اتفاق افتاد.

- تذكر اميري كهنوج نماينده كهنوج به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص تامين تخصص هاي مورد نياز بيمارستان هاي سينا و امام علي (عليه السلام) شهرستان زرند.

تاريخ درج: 21 خرداد 1387 ساعت 19:11 تاريخ تاييد: 21 خرداد 1387 ساعت 21:24 تاريخ به روز رساني: 21 خرداد 1387 ساعت 21:20
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن