تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيمديرعامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس به موج خبرداد:فعاليت شبانه روزي 25 هزار نفر در پارس جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيمديرعامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس به موج خبرداد:فعاليت شبانه روزي 25 هزار نفر در پارس جنوبي
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني در حال حاضر 25 هزار نفر به صورت شبانه روزي در طرح ها و پروژه هاي مختلف نفت، گاز و پتروشيمي منطقه پارس جنوبي در حال كار بوده كه با راه اندازي شيفت هاي شب برخي از فازها به اين تعداد باز هم افزوده خواهد شد.


عبدالجليل رضوي مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس جنوبي در گفتگو با خبرنگار موج با بيان اينكه براي ساخت، تكميل و توسعه سه دانشكده تخصصي در منطقه برنامه ريزي كرده ايم، گفت: دانشگاه بين المللي پيام نور، دانشگاه علمي و كاربردي و دانشگاه بين المللي علوم پزشكي ، دانشگاهي هستند كه براي منطقه پارس جنوبي ساخت آنها انجام شده است كه در اين راستا دانشگاه بين المللي پيام نور پارس جنوبي از سال گذشته اقدام به جذب دانشجو كرده است.
وي ، ادامه داد: دانشگاه بين المللي علوم پزشكي و دانشگاه علمي و كاربردي هم از مهر امسال اقدام به جذب دانشجو خواهند كرد.
او از راه اندازي دانشكده پتروشيمي در دانشگاه خليج فارس بوشهر خبرداد و تاكيد كرد: هدف از راه اندازي فضاي دانشگاهي توسعه زير ساخت هاي علمي ، تحقيقاتي و پژوهشي در سطح منطقه و همچنين جذب نيروهاي بومي و ارتقاي سطح علمي در جهت توسعه اشتغال پايدار و تعامل علمي با دانشگاه هاي علمي حوزه خليج فارس در خارج از كشور است.
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در خصوص توسعه طرح هاي مختلف نفت، گاز، پتروشيمي منطقه پارس جنوبي و تاثير آن در افزايش سطح اشتغال زايي كشور، بيان داشت: در حال حاضر حدود 25هزار نفر در پارس جنوبي مشغول به كار بوده كه با راه اندازي شيفت هاي شب در برخي از پروژه ها به اين تعداد نفر باز هم افزوده خواهد شد.
رضوي در خصوص ميزان سطح اشتغال زايي پارس جنوبي تا چشم انداز بيست ساله (1404) ، اظهار داشت: در اين خصوص شاغلين منطقه را بايد در دو سطح حوزه صنعت و ساكنين بومي دسته بندي كرد.
او ادامه داد: براي حوزه صنعت حدود 150 هزار نفر و در حوزه هاي غير صنعتي كه شامل بخش هاي خدماتي و فني مي شود كه حدود 250 هزار نفر اشتغال زايي داشته باشيم.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن