تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815793567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه علني امروز مجلس نمايندگان براي مقابله با گراني‌ها تذكر مكتوب دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جلسه علني امروز مجلس نمايندگان براي مقابله با گراني‌ها تذكر مكتوب دادند
خبرگزاري فارس: در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي اكثر نمايندگان به‌رفع مشكلات معيشتي و مقابله با گراني‌هاي بي‌دليل تذكر دادند.
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، در جلسه علني امروز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي نجف نژاد نماينده بابلسر به وزير بازرگاني در مورد لزوم ساماندهي بازار اقلام مورد نياز خانوارها و جلوگيري از رشد بي رويه قيمت‌ها و حمايت از اقشار آسيب پذير و همچنين به رئيس جمهور در مورد دستور استقرار فرمانداري فريدون كنار توسط وزارت كشور با توجه به آمادگي كامل و اعلام قبلي تذكر داد.
يحيي زاده نماينده تفت و ميبد و هدايت خواه نماينده محترم بوير احمد و دنا و رهبر نماينده اصفهان مير تاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذر شهر به رئيس جمهور در مورد دستور تشكيل كميته ويژه‌اي براي مقابله سريع عواملي بي ثباتي نرخ‌ها به خصوص در مورد مواد غذايي تذكر دادند.
هدايت خواه نماينده بوير احمد و دنا و مير تاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذر شهر و يحيي زاده نماينده تفت و ميبد به وزير آموزش و پرورش در مورد تسريع در قانون ابلاغ شده دولت نسبت به استخدام آموزشياران نهضت سواد آموزي و حق التدريسي واجد شرايط تذكر دادند.
مير تاج الديني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به وزير مسكن و شهرسازي در مورد رفع مشكل فرهنگيان ناحيه 1 آموزش و پرورش تبريز با توجه به پيگري طولاني آنها تذكر داد.
ميرتاج الديني همچنين به وزير راه در مورد ضرورت احداث زيرگذر در نقطه حادثه خيز ورودي روستاي بايرام و ديزج در جاده خسرو شهر اسكو با توجه به وقوع تصادفات متعدد تذكر داد.
حسيني نماينده پاوه و جوانرود به وزير راه و ترابري به دليل ركود طرح‌هاي عمراني و حمل و نقل استان به علت ضعف مديريت و عدم توان اجرائي مدير كل استان كرمانشاه تذكر داد.
فلاحت پيشه نماينده اسلام آباد غرب به وزير بازرگاني در مورد ضرورت اعلام برنامه زماني مشخص براي پايان دادن به التهاب موجود در كالاهاي مربوط به معيشت مردم و پرهيز از فرافكني مشكلات و همچنين به وزير نيرو در مورد لزوم افزايش اعتبارات سدها استان كرمانشاه با توجه به اهميت راهبردي منابع آب از كشور تذكر داد.
لاهوتي نماينده لنگرود به وزير جهاد كشاورزي در مورد تسريع در پرداخت خسارات كشاورزان و باغداران مركبات استان گيلان به خصوص شهرستان لنگرود تذكر داد.
سوداني نماينده اهواز به وزير جهاد كشاورزي در مورد تامين تسهيلات لازم براي كشاورزان متضرر در اثر خشكسالي و جلوگيري از وارد آمدن خسارات بيشتر به آنان و همچنين به وزير نيرو درباره اجراي عدالت در توزيع آب مناطق مختلف كشاورزي استان خوزستان تذكر داد.
جعفر زاده نمايده ماكو، محمود زاده نماينده مهاباد، قاضي زاده، ذاكر و جهانگيرزاده نمايندگان اروميه، محبي نيا نماينده مياندوآب و شاهين دژ، عثماني نماينده بوكان، پرتويي نماينده سردشت و پيراندشت، حسنلويي نماينده نقده و اشنويه، آقايي نماينده سلماس و حسيني نماينده خوي به وزير جهاد كشاورزي در مورد پرداخت خسارت خشكالي و سرما زدگي به كشاورزان باغداران، دامداران شهر ها و روستاهاي آذربايجان غربي تذكر دادند.
مطور زاده، نماينده خرمشهر به رئيس جمهور در مورد دستور بازسازي هر چه سريعتر ورزشگاه شهيد جهان آرا تذكر دادند.
ناداران و سروري نمايندگان تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر به وزير ارتباطات در مورد تسريع رفع مشكل مشتركان مركز ملت در منطقه بازار تهران و به وزير بازرگاني در مورد رسيدگي عاجل به توزيع نامناسب سيمان در سراسر كشور همچنين به وزير رفاه و تامين اجتماعي در مورد توجه به شيوه بازنشسته نمودن پرسنل و رفع تبعيض در اجراي قانون به خصوص شاغلين سازمان تامين اجتماعي همچنين به وزير آموزش و پرورش در مورد رسيدگي به توزيع منابع مالي براي كاهش مشكلات مالي معلمان و دبيران و حق التدريسي و به وزير كار و امور اجتماعي و وزير صنايع و معادن در باره جلوگيري از تعديل نيروي انساني در شركت‌ها به خصوص شركتهاي فر‌آورده‌هاي شيميايي ايران و همگن كار تذكر دادند.
نادران و سروري همچنين در مورد دستور حل مشكلات پس مانده‌هاي باز يافت و دفن پس مانده‌هاي كهريزك و جلوگيري اشاعه عفونت و فاجعه زيست محيطي و در مورد دستور جلوگيري از انهدام چاه‌هاي آب شهرستان شانديز و جلوگيري از زمين‌خواري و تغيير كاربري توسط شركت‌هاي تعاوني و ابتدا به دستگاه‌هاي اجرايي به رئيس جمهور تذكر دادند.
الياس نادران و پرويزي سروري نمايندگان، تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مورد امتناع از برخوردهاي غير قانوني با خبرگزاري‌ها كشور مشابه آنچه با خبرگزاري فارس اتفاق افتاد، تذكر دادند.
در جلسه امروز همچنين اميري نماينده زرند كوه بنان به وزير بهداشت در مورد تامين تخصص هاي بيمارستان سينا و امام علي شهرستانهاي زرند تذكر داد.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن