تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف 20 تن چاي احتكار شده در كرمانشاه‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: كشف 20 تن چاي احتكار شده در كرمانشاه‌
جام جم آنلاين: هاشم پيراينده معاون بازرسي و نظارت سازمان بازرگاني استان كرمانشاه گفت: بازرسان اين سازمان در بازرسي از واحدهاي عمده‌فروشي و خرده‌فروشي كرمانشاه،20 تن چاي احتكار شده در اين شهر را كشف و ضبط كردند. وي افزود: در همين راستا بازرسان سازمان بازرگاني در روزهاي گذشته طي بازرسي از واحدهاي عمده و خرده فروشي كرمانشاه ضمن شناسايي متخلفين و محتكرين، اقدام به كشف و ضبط 20 تن چاي و جريمه متخلفين كردند.


پيراينده به مهر گفت: در پي گسترش شايعه افزايش قيمت چاي و هجوم مردم براي خريد آن، برخي افراد سودجو اقدام به احتكار و گرانفروشي در عرضه اين محصول كردند كه اين مساله باعث شد بازرسان سازمان بازرگاني كرمانشاه با جديت بيشتر ضمن نظارت بر توزيع و قيمت چاي با محتكرين نيز برخورد كنند.

پيراينده با تاكيد بر اين‌كه قيمت چاي هيچ تغييري نكرده است، يادآور شد: هر يك از شهروندان كرمانشاهي كه طي چند روز گذشته اقدام به خريد چاي با قيمتي بالاتر از قيمت قبلي كرده‌اند مي‌توانند با مراجعه به سازمان و تنظيم شكايت از فروشنده متخلف نسبت به استرداد اضافه پرداخت اقدام كنند، ضمن اين‌كه با فروشنده متخلف نيز برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

وي با توجه به اين‌كه هيچ‌گونه تغييري در قيمت چاي به وجود نيامده است از عموم مردم خواست در صورت خريد چاي با قيمت بالاتر و يا مشاهده هرگونه تخلف ديگري در اين خصوص، مراتب را با تلفن 124به معاونت بازرسي و نظارت سازمان بازرگاني كرمانشاه اطلاع دهند تا بازرسان نسبت به آن اقدام كنند.

بازار چاي در ايلام عادي شد

از سوي ديگر، با تدابير اتخاذ شده وضعيت بازار چاي در استان ايلام به حالت عادي برگشت.

محمدرضا علي رحمي معاون سازمان بازرگاني استان ايلام با بيان اين مطلب به فارس گفت: در چند روز گذشته وضعيت خريد اين محصول غذايي به دغدغه و نگراني خانواده‌هاي ايلامي تبديل شده بود. اين مسوول اضافه كرد: اكنون بازار چاي در ايلام به حالت عادي برگشته و شهروندان ايلامي مي‌توانند چاي مورد نياز خود را از مغازه‌هاي استان با نرخ‌ قانوني تهيه كنند.

وي از مردم و شهروندان ايلامي خواست در صورت بروز و مشاهده هرگونه تخلف اقتصادي مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبري سازمان تعزيرات حكومتي استان ايلام اطلاع دهند.

قيمت چاي در چند روز گذشته در برخي شهرستان‌هاي ايلام تا مرز 20 هزار تومان نيز رسيد.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن