تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814968501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين جشنواره ملي فناوري خودرو اواخر خرداد برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پیام نور: نخستين جشنواره ملي فناوري خودرو اواخر خرداد برگزار مي‌شود
نخستين جشنواره ملي فناوري خودرو زير نظر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با موضوع خودرو اواخر خرداد ماه در هتل المپيك تهران برگزار مي شود.


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، اولين جشنواره ملي فناوري و چهارمين نشست تبادل فناوري با موضوع تخصصي فناوري هاي مطرح در صنعت خودرو اواخر خرداد ماه سال جاري به همت پارك علم و فناوري پرديس در هتل المپيك تهران برگزار مي شود.

دبير اين جشنواره طي نشست خبري كه صبح امروز در دفتر همكاري هاي فناوري هاي رياست جمهوري برگزار شد، گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره تقدير از صاحبان برترين فناوري هاي كشور در قالب اعطاي جايزه ملي فناوري به منظور ايجاد انگيزه براي محققين و پژوهشگران همچنين پشتيباني از طرح هاي ملي و ترويج فرهنگ تبادل فناوري در نظر گرفته شده است.

امير مسعود سلطاني در ادامه با اشاره به استقبال مراكز فناوري و توسعه خودرو در سطح كشور از اين جشنواره كه زير نظر وزارت علوم برپا خواهد شد، افزود: خوشبختانه براي نخستين بار برگزاري اين جشنواره، استقبال بسيار خوبي از سوي شركت ها و مراكز توسعه فناوري خودرو صورت گرفته به طوري كه تاكنون 50 طرح نوآوري و توسعه تكنولوژي به دبير خانه اين جشنواره ارسال شده است.

سلطاني ادامه داد: در اين جشنواره علاوه بر مراكز و شركت هاي داخلي تعدادي از مديران ارشد صنعت خودرو در سطح جهاني از كشورهاي روسيه، انگليس و غيره به ارائه طرح و سخنراني در اين همايش خواهند پرداخت.

در ادامه سيد علي هزاره، دبير اجرايي اين جشنواره با اشاره به حضور شركت هاي بزرگ خودروسازي در اين جشنواره افزود: علاوه بر اين شركت ها، دانشگاهها و پژوهشكده هايي كه در زمينه صنعت خودرو در حال فعاليت هستند طرح هايي را براي شركت در اين جشنواره ارسال كرده اند.

وي افزود: در اين جشنواره تنها طرح هايي كه زمينه مطرح شدن به صورت تجاري را دارند پذيرفته شده اند و از بين طرح هاي رسيده سه طرح از بين شركت ها و مراكز برتر خودرو سازي و سه طرح نيز از ميان طرح هاي شخصي رسيده به اين جشنواره مورد تقدير قرار خواهند گرفت.

هزاره در ادامه عنوان كرد: علاوه بر شركت ها و مراكز پژوهشي خودروسازي از بسياري از مراكز فعال خصوصي سازي در اين زمينه، مانند شركت هاي خصوصي براي شركت در اين جشنواره دعوت به عمل آمده است.

وي افزود: در اين جشنواره علاوه بر پارك فناوري پرديس، دفتر همكاري هاي فناوري رياست جمهوري، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و سازمان گسترش و نوسازي حضور فعال دارند.

شايان ذكر است، علاوه بر اين جشنواره، چهارمين نشست تبادل فناوري در صنعت خودرو نيز با حضور روساي صنايع خودرو سازي و فعالان اين صنعت و افراد صاحب نظر در اين زمينه برگزار خواهد شد.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//45 - 45 - 72//www.BornaNews.ir
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پیام نور]
[مشاهده در: www.pnu.ac.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن