تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهام مخابرات با 2روز تأخير عرضه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: سهام مخابرات با 2روز تأخير عرضه مي‌شود


بازار سهام- گروه بورس:
مقامات سازمان خصوصي‌سازي اعلام كردند، عرضه سهام شركت مخابرات با تاخير انجام مي‌شود

به گزارش همشهري، پس از آنكه روابط عمومي شركت مخابرات ومدير عامل شركت بورس اوراق بهادار از تاخير در عرضه سهام شركت مخابرات خبر دادند، اسماعيل غلامي معاون سازمان خصوصي‌سازي‌ هم تاييد كرد ممكن است به‌دليل معرفي بيشتر شركت مخابرات، سهام اين شركت با تاخير در بورس انجام شود اماغلامرضا حيدري كرد زنگنه اعلام كردسهام مخابرات 22 خرداد در بورس عرضه خواهد شد.

اسماعيل غلامي در گفت‌وگو با همشهري درباره زمان عرضه سهام شركت مخابرات گفت: به‌دليل معرفي بيشتر شركت مخابرات سهام اين شركت با تاخير در بورس عرضه مي‌شود.

اما علي رحماني مدير عامل شركت بورس درگفت‌وگو با برنا با تاكيد بر تعويق زمان واگذاري سهام شركت مخابرات گفت:تا زمان به ثبت نرساندن شركت و رفع پاره‌اي از موانع سهام شركت مخابرات در بورس عرضه نمي‌شود.

اما با وجود همه اين گفته‌ها روابط عمومي سازمان بورس در آخرين ساعات روز گذشته اعلام كرد: 24 خرداد ماه 5درصد از سهام شركت مخابرات به‌منظور كشف قيمت در بورس تهران عرضه مي‌شود.

توافق‌ها

دراين ميان مدير عامل بورس، تبديل نشدن سهام شركت مخابرات به سرمايه جديد و فعاليت اين شركت با رقم 500 ميليون توماني قبلي و تبديل نشدن اين شركت به سهامي عام در شرايطي كه واگذاري‌ها درآستانه ابلاغ است رااز جمله مهم‌ترين موانع به تعويق افتادن عرضه سهام مخابرات بيان كرد.وي تاكيد كرد: به ثبت نرسيدن بعضي از شركت‌هاو حسابرسي از ديگر موانع تعويق واگذاري به شمار مي‌رود.

از سوي ديگر، داوودزارعيان مديركل روابط عمومي شركت مخابرات هم درگفت‌وگو با مهر از تاخير يك هفته‌اي در عرضه سهام شركت مخابرات خبر دادو گفت: علت تاخير به وجود آمده، آماده نشدن برخي از مدارك و مستندات مورد نياز بوده و برخي مراحل ثبت و معرفي شركت به كارگزاران انجام نشده است؛

اما صابر فيضي مديرعامل شركت مخابرات در گفت‌وگو با همشهري درباره نشست تعيين تكليف عرضه سهام شركت مخابرات در روز شنبه گفت:در اين نشست تنها موضوع ثبت شركت مطرح بود كه اين موضوع نيز هم اكنون نهايي شده و فقط به يك امضا نياز دارد.او اشاره‌اي به تاريخ عرضه سهام نكرد.

عرضه مي‌كنيم

اما در حالي كه شركت مخابرات و بورس اعلام كرده اند، سهام مخابرات با تاخير عرضه خواهد شد، غلامرضا حيدري كرد زنگنه رئيس هيات عامل سازمان خصوصي‌سازي‌ در گفت‌وگو با برنا با تكذيب خبر تعويق عرضه سهام مخابرات در بورس براين نكته پافشاري كردكه،سهام شركت مخابرات قطعا در تاريخ 22 خردادماه در بورس عرضه مي‌شود.

كاهش سرمايه

در اين ميان اسماعيل غلامي همچنين در بخش ديگري از گفته هايش از برگزاري جلسه معارفه مخابرات خبرداد وگفت: امروز نشستي براي معارفه شركت مخابرات با حضور مديران شركت مخابرات، خصوصي‌سازي‌، بورس، و فعالان بازار سرمايه برگزار مي‌شود.

غلامي درباره نشستي كه روز يكشنبه براي تعيين تكليف سهام مخابرات برگزار شد گفت: در اين نشست مطالبات و سرمايه‌گذاري‌هاي دولت(شركت‌هاي زير ساخت و فناوري اطلاعات) از سرمايه شركت مخابرات كسر شد و سرمايه مخابرات از 3 هزارو 600 ميليارد تومان به 3 هزارو 300 ميليارد تومان كاهش پيدا كرد.

تاريخ درج: 20 خرداد 1387 ساعت 21:56 تاريخ تاييد: 20 خرداد 1387 ساعت 22:28 تاريخ به روز رساني: 20 خرداد 1387 ساعت 22:27
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن