تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در صورت احداث گورستان در شرق تهران: گورستان شرق تهران به تفرج گاه بزرگي تبديل خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در صورت احداث گورستان در شرق تهران: گورستان شرق تهران به تفرج گاه بزرگي تبديل خواهد شد
شهردار تهران گفت:براي احداث قبرستان در شرق تهران با سپاه مشكلي نداريم و در صورت احداث ،اين گورستان به پارك بزرگي تبديل مي شود.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران «ايسكانيوز»، محمد باقر قاليباف در حاشيه افتتاحيه و بهره برداري از ناوگان جديد مكانيزه خدمات شهري در جمع خبرنگاران با تاكيد براينكه اجرايي كردن اصل 44 به طور كامل يكي از برنامه هاي اصلي شهرداري است ،اعلام داشت: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در تلاش هستيم به طور كامل اين اصل را در شهرداري عملي كنيم و در بخش خدمات شهري تمامي حمل ونقل و بازيافت به بخش خصوصي واگذارشده است
وي با اشاره به اينكه مشكلات جمع آوري و بازيافت زباله در گذشته به خوبي مشخص بود ،تاكيد داشت : قبل از اجراي طرح جمع آوري مكانيزه زباله در دو سال گذشته زباله ها در حاشيه خيابان ريخته مي شد ، نوع ريختگي ، نوع جمع آوري ، حمل ، مخازني كه وجود نداشت و دپو كردن زباله ها در بعضي از مناطق كه سبب آلودگي محل مي شد و بعد حمل ونقل غير استاندارد آن به كهريزك براي مردم مشكلاتي را به وجود آورده بود .
وي افزود: ما در اين دوسال با مكانيزه كردن اين سيستم سعي كرديم هم زباله خوب جمع شود و هم خوب تفكيك شود همچنين كارگران اين بخش نيز از سلامت و بهداشت لازم بر خوردار شوند و در مجموع ما در دو سال گذشته دراوج اين كار هستيم .
قاليباف با اشاره به اينكه مهمترين ثمره مكانيزه شدن ناوگان خدمات شهري به وجود آمدن پيمان كاراني هستند كه پيش از اين وجود نداشتند گفت : در آينده اي نه چندان دور زباله ارزش اقتصادي و پولي خود را پيدا خواهد كرد و شهرداري براي جمع آوري آن با مشكلي روبرو نخواهد شد.
وي با اشاره به اعتراضات برخي از اهالي شهرك والفجر در مورد احداث مكاني براي فروش پرندگان ، گفت : قرار است در اين منطقه باغ پرندگان احداث شود نه مكاني براي خريد و فروش پرندگان و اگرمردم نخواهند ما اين باغ را به مكان ديگري منتقل خواهيم كرد.
قاليباف ادامه داد : ما قصد نداريم كه مكان غير استاندار و غير بهداشتي كه مشابه اش از خيابان مولوي جمع آوري شده را به اين مكان منتقل كنيم.
شهردار تهران با اشاره به احداث قبرستان در شرق تهران ، گفت : براي احداث قبرستان شرق تهران با سپاه مشكلي نداريم همچنين قبرستان شرق با منطقه تلو فاصله بسياري دارد .
وي با تاكيد بر اينكه تمام اقدامات براي اين منطقه استاندارد و با محيط زيست و نهادهاي مربوطه هماهنگ خواهد شد ،گفت : اين گورستان با توجه به امكاناتي كه خواهد داشت بزرگترين پارك تهران خواهد شد.
قاليباف در مورد تعريض خيابان دماوند ، گفت : تا پايان سال 87 در خيابان دماوند به طور كامل عقب نشيني ها انجام خواهد شد و هيچ دندانه اي در اين منطقه نخواهيد ديد و آب هاي سطحي هم به طور كامل ساماندهي شده است و در تونل سبلان و امام حسين و دماوند آب گرفتگي نخواهيم داشت./110
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن