تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

211 پروژه عمراني در شهريار تكميل و بهره برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 211 پروژه عمراني در شهريار تكميل و بهره برداري شد
كرج - خبرگزاري مهر: معاون فني و عمراني فرماندار شهريار گفت: در سال گذشته از مجموع 224 پروژه عمراني 211 پروژه تكميل شد و به بهره برداري رسيد.

حسين سرچه پيما در گفتگو با خبرنگار مهر در شهريار با اشاره به تاخير در اجراي 13 پروژه عمراني در اين شهرستان اظهار داشت: تمامي دستگاه هاي اجرايي با جديت بايد نسبت به تكميل پروژه هاي نيمه تمام و تاخيردار اقدام كنند.

وي افزود: دو طرح احداث كانال باباسلمان با 120 ميليون تومان اعتبار و طرح مطالعه مشكلات رودخانه شادچاي با اعتباري بالغ بر 50 ميليون تومان تا كنون در كميته برنامه ريزي مطرح نشده است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: احداث مجتمع ورزشي كارگري، احداث مركز بهداشتي درماني اخترآباد، كمك به تكميل و تجهيز مجتمع هلال احمر، احداث زيرگذر فاز چهار انديشه و محور كرج، احداث سه سالن ورزشي در شهريار و شهر قدس از ديگر پروژه هاي اجرايي در اين شهرستان است كه تاكنون اجرايي نشده است.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن