تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802968319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصميمات جديد دولت براي ساماندهي مسكن‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تصميمات جديد دولت براي ساماندهي مسكن‌
سرويس سياسي - اجتماعي: دولت با هدف تسريع در انبوه‌سازي مسكن در كشور، رقم تسهيلات ساخت مسكن را از 10 هزار ميليارد تومان به 27 هزار ميليارد تومان افزايش داد و به بانك‌هاي مسكن و ملي نيز اجازه داد 30 هزارميليارد ريال اوراق مشاركت براي اعطاي تسهيلات براي ساخت مسكن منتشر كنند.‌

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، براساس مصوبه نمايندگان ويژه رئيس جمهوري در مورد ساماندهي توليد و عرضه مسكن، بانك مركزي موظف شد براي اجراي طرح‌هاي ساخت مسكن از طريق بانك‌هاي عامل در سال 1387، مبلغ 17 هزار ميليارد تومان علاوه بر 10 هزار ميليارد تومان بابت طرح‌هاي تعهد شده براي ساخت مسكن براساس بند تبصره (6) قانون بودجه سال 1386 كل كشور (مجموعاً مبلغ 27هزار ميليارد تومان براي سالهاي 1386 و 1387) تسهيلات بانكي پرداخت كند.

براساس اين مصوبه، كارگروهي متشكل از نمايندگان وزارت مسكن، بانك مركزي و وزارت اقتصاد بر روند پرداخت تسهيلات نظارت كرده و گزارش آن را در مقاطع سه ماهه به شوراي مسكن ارائه خواهند كرد.

بر اين اساس، تمامي اعضاي تعاوني‌هاي مسكن در قالب تعاوني و نيز افراد غيرتعاوني به صورت انفرادي كه خود مالك زمين بوده و واجد شرايط بند تبصره (6) قانون بودجه سال 1386 كل كشور (زمين‌هاي اجاره 99 ساله و ساير طرح‌هاي دولت در بخش مسكن) هستند براي ساخت واحدهاي خود از محل اعتبارات تبصره يادشده مشمول پرداخت تسهيلات مي‌شوند.

دولت در مصوبه ديگر، همچنين به بانك‌هاي مسكن و ملي اجازه داد به ترتيب نسبت به انتشار 2 هزار ميليارد تومان و يك هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت براي اعطاي تسهيلات براي ساخت مسكن اقدام كنند.

بر اين اساس، نرخ اوراق يادشده 17 و 5 درصد و با سررسيد پنج ساله خواهد بود، 2 درصد از نرخ سود اوراق مذكور توسط دولت از محل يارانه‌هاي تخصيصي در بودجه‌هاي سنواتي پرداخت خواهد شد.

اختصاص بيش از 2500 هكتار از زمين‌هاي دولت‌

همچنين دولت به منظور ساماندهي توليد و عرضه مسكن، با واگذاري رايگان 2564 هكتار زمين در 18 استان كشور متعلق به دستگاههاي مختلف اجرايي به وزارت مسكن در قالب طرح واگذاري زمين‌هاي 99ساله موافقت كرد.

براساس اين گزارش، با تصميم نمايندگان ويژه رئيس ‌جمهوري درباره اجراي تبصره 6 قانون بودجه سال 86 كل كشور مبني بر لزوم تامين مسكن مناسب براي آحاد ملت به ويژه اقشار كم‌درآمد، تقويت نقش حاكميتي دولت در امر تامين مسكن و در راستاي حصول به عدالت اجتماعي و توانمندسازي گروه‌هاي كم‌درآمد با تكيه بر تقويت تعاوني‌هاي توليد مسكن و خيرين مسكن‌ساز، حصول مديريت يكپارچه و منسجم زمين، كاهش سهم زمين در قيمت تمام شده واحد مسكوني، اراضي قابل انتقال براي اين منظور در 18 استان تعيين شد.‌

بر اين اساس، 10 هكتار از اين زمين‌هاي اختصاص يافته در قالب طرح واگذاري زمين‌هاي 99 ساله در استان‌هاي زنجان، كرمان، لرستان، قم، خوزستان، هرمزگان، تهران، گلستان، مازندران، گيلان، آذربايجان غربي، قزوين، سمنان و فارس واقع هستند كه همگي به وزارت مسكن و شهرسازي منتقل مي‌شوند.




 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن