تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805450559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي شوراي شهر تهران خبر داد كليه سازمان‌ها و شركت‌هاي شهرداري تا آخر تير تعيين تكليف مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سخنگوي شوراي شهر تهران خبر داد كليه سازمان‌ها و شركت‌هاي شهرداري تا آخر تير تعيين تكليف مي‌شوند
خبرگزاري فارس: سخنگوي شوراي شهر تهران از طرح پيشنهاد انحلال سازمان بازنشستگي توسط برخي از مسئولان شهرداري خبر داد و گفت: تكليف اين سازمان نيز همچون ساير سازمان‌ها و شركت‌هاي شهرداري تا آخر تير مشخص مي‌شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس خسرو دانشجو در ظهر امروز در حاشيه صد و پنجمين جلسه علني بدون حضور مستمع شوراي شهر تهران، بررسي لايحه مجوز تأمين بار مالي ناشي از تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري و بازنشستگي انگيزشي كاركنان رسمي را از جمله دستورات بررسي شده در اين جلسه عنوان كرد و گفت: با توجه به اين كه سازمان بازنشستگي يك سازمان زيان‌ده است با اختصاص اعتبار بيشتر به اين سازمان موافقت نشد.
وي ادامه داد: اگر افرادي كه اخيرا از طريق امتحان، رسمي شهرداري شده‌اند و مي‌خواهند عضو صندوق بازنشستگي سازمان مذكور شوند بايد خود هزينه‌هايشان را پرداخت كنند.شهرداري در اين رابطه نمي‌تواند كمكي داشته باشد چرا كه ميلياردها تومان بار مالي را به شهرداري تحميل مي‌كند.
به گفته سخنگوي شوراي شهر تهران پرداخت صددرصد هزينه‌هاي درماني توسط بيمه شهرداري از مزاياي عضويت در صندوق مذكور است اين در حالي است كه بيمه خدمات درماني بخشي از خدمات درماني را پرداخت مي‌كند.
وي با اشاره به پيشنهاد برخي از مسئولان شهرداري مبني بر انحلال سازمان بازنشستگي و به تبع آن صندوق مربوطه،‌ خاطرنشان كرد: بر اساس اين پيشنهاد برخي از مسئولان شهرداري معتقدند كه اعضاي صندوق را مي‌توان به عضويت صندوق ديگر درآورد و يا با استفاده از بيمه‌هاي تكميلي هزينه‌هاي مربوط به بخش درمان اعضاي صندوق تأمين شود.به اعتقاد اين دسته از مديران با كمك بيمه تكميلي مي‌توان به اعضا خدمات بهتري ارائه كرد.
دانشجو تصريح كرد: اعضاي شورا بدون اعلام نظر موافق يا مخالف از مسئولان شهرداري خواستند كه پيشنهاد خود را در لايحه اصلاحيه ساختار سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به شهرداري تا آخر تير ماه ارائه دهند تا تكليف سازمان مذكور نيز مشخص شود.

*حساب ذخيره ارزي كاركنان شهرداري تهران ايجاد مي‌شود

وي در بخش اول اظهارات خود با اشاره به اعتراض فرمانداري تهران به مصوبه تشكيل صندوق ذخيره كاركنان شهرداري تهران، اظهار داشت: بر اساس اعتراض فرمانداري تهران در مصوبه مذكور محل تأمين اعتبار براي عضويت هر يك از اعضا در اين صندوق مشخص نشده بود ضمن آن كه تشكيل صندوق نيازمند اخذ مجوز از بانك مركزي است كه اعضاي شورا با تأييد اعتراض فرمانداري تهران اقدام به اصلاح مصوبه خود كردند.
سخنگوي شوراي شهر تهران ادامه داد: در اصلاحيه انجام گرفته مقرر گرديد يكي از حساب‌هاي شهرداري كه مجوز بانك مركزي را دارد به حساب ذخيره ارزي كاركنان شهرداري تبديل شود.با انجام اين كار ديگر بحث تشكيل صندوق منتفي مي‌شود و اقدامات در قالب اين حساب انجام مي‌گيرد.
به گفته دانشجو اعتبارات مربوط به اين لايحه از محل تبصره 17 بودجه شهرداري كه مربوط به اختيارات شهرداري است، تأمين خواهد شد.

*امتناع اعضاي شوراي شهر از اتخاذ تصميمات موثر در افزايش قيمت مسكن

وي با اشاره به بررسي لايحه اصلاحيه عوارض ايمني ساختمان‌ها و رد آن توسط اعضا در رابطه با علت رد لايحه گفت: لايحه به گونه‌اي تنظيم شده بود كه براي افزايش ايمني ساختمان‌ها عوارض دريافت شود در غيراينصورت سازمان آتش نشاني شهرداري تهران نياز به دريافت بودجه بيشتر براي تحقق اين هدف دارد.با وجود آن كه تصويب و دريافت اين عوارض تاثير چنداني در قيمت مسكن ندارد اما با توجه به ملتهب بودن فضاي بازار مسكن به لحاظ رواني؛ امكان افزايش قيمت مسكن را مي‌توانست در پي داشته باشد به همين دليل اعضاي شورا لايحه را رد كردند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين كه آيا به خاطر ترس ناشي از افزايش قيمت مسكن بحث ايمني ساختمان‌ها را اعضاي شورا ناديده مي‌گيرند، تأكيد كرد: اين لايحه يك اصلاحيه بود.در حال حاضر كليه موارد ايمني و تمهيدات مربوط به آن بايد در ساخت و ساز ساختمان‌ها رعايت مي‌شود. يكي از الزامات دريافت پايان كار تأييديه سازمان آتش نشاني در رابطه با ايمني ساختمان است بنابراين عدم موافقت اعضاي شورا با اين اصلاحيه به معناي ناديده گرفته شدن ايمني ساختمان‌ها نيست.
سخنگوي شوراي شهر تهران بار ديگر با اشاره به تأكيدات شوراي شهر تهران مبني بر دامن نزدن به التهابات موجود در بازار مسكن در پي اتخاذ تصميمات تاثيرگذار، خاطرنشان كرد: اعضاي شورا به عنوان نمايندگان مردم نسبت وضعيت موجود در بازار مسكن و قيمت‌ها و تحت فشار بودن شهروندان براي تهيه مسكن چه به صورت تملكي يا استيجاري ناراحت هستند از اينرو در تصميماتشان به دنبال تنش نيستند.
وي در پاسخ به سوالي در رابطه با ميزان تاثيرگذار بودن اقدامات دولت در كاهش قيمت مسكن، اظهار داشت:اظهارنظر در اين رابطه نياز به بررسي‌هاي كارشناسي دارد.هر چند برخي از كارشناسان معتقدند كه اقدامات دولت در اين رابطه موثر نبوده و برخي ديگر معتقدند كه اگر اين اقدامات صورت نمي‌گرفت چه بسا تورم موجود در بخش مسكن افزايش بيشتري مي‌يافت.فارغ از تأييد يا رد اين اظهار نظرها، اعضاي شورا تأكيد دارند تصميماتشان نبايد موجب افزايش التهاب بازار مسكن شود.

*فرمانداري نسبت به فعاليت موسسات نشر و كتابفروشي‌ها در كاربري‌هاي مسكوني اعتراض كرد

دانشجو در رابطه با اين اعتراض فرمانداري گفت: اعتراض فرمانداري بر اين است كه كليه تغيير كاربري‌ها بايد بر اساس موارد تعيين شده در طرح جامع انجام گيرد.نگاه بخشي به اجراي طرح جامع شهر تهران آسيب مي‌زند و باعث تزلزل آن مي شود.بر اين اساس مقرر گرديد تا پاسخ نهايي اين اعتراض بر اساس نتيجه كارشناسي جلسه‌اي كه با حضور كارشناسان كميسيون فرهنگي، برنامه و بودجه و فرمانداري تهران برگزار خواهد شد، ارسال شود.
وي در بخش ديگر اظهارات خود با اشاره به بررسي طرح ساماندهي اداره كل امور اجرايي كميسيون ماده صد شهرداري تهران در مدت زمان طولاني را از ديگر دستورات جلسه امروز اعضاي شوراي شهر عنوان كرد و ادامه داد: بر اساس نتيجه بررسي‌ها مقرر گرديد كه در مدت زمان يك هفته كارشناسان كميسيون عمران و كميسيون مذكور در رابطه با نحوه اداره امور اجرايي كميسيون ماده صد به نقطه نظر واحد برسند‌ سپس نتايح طرح مورد بررسي قرار گيرد.

*از جلسه ميان قاليباف و سرپرست وزارت كشور خبر ندارم

وي در بخش پاياني اظهارات خود در پاسخ به سوالي در رابطه با برگزاري جلساتي ميان قاليباف و هاشمي سرپرست وزارت كشور براي رفع مشكلات مربوط به مديريت شهري، اظهار داشت: از برگزاري اين جلسات خبري ندارم اما جلسات ما با مسئولان فرمانداري تهران به عنوان نمايندگان وزارت كشور هفته‌اي 2 بار طبق روال معمول برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن