تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803312634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با علی دایی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: پرسپولیس بعد ازنزدیك به یك دهه، پیروزی باشكوهی را با هوادارانش جشن گرفت.

سالها بود طرفداران پرسپولیس چنین فوتبال تهاجمی، كوبنده و با نشاطی را از تیم محبوبشان ندیده بودند. این شروع طوفانی برای تیمی كه تا چند وقت پیش گرفتار حاشیه های بسیار بود، می تواند نوید بخش روزهایی با شكوه باشد. روزهایی كه از همین حالا با قهرمانی از آن یاد می كنند. از جمله ستاره های پرسپولیس در مصاف با پگاه گیلان علی دایی كاپیتان نامدار تیم ملی بود. او بعد از 7 سال بازگشتی باشكوه به پرسپولیس داشت و با هنر گلزنی اش شیرین ترین پیروزی سالهای اخیر را به هواداران هدیه كرد. خبرنگار" مهر" با بهترین گلزن روز نخست لیگ گفت و گوی مفصلی انجام داده است كه در زیر می خوانید:

از اینكه دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشیدید و برای تیمی كه 7 سال از آن دور بودید گلزنی كردید ، چه احساسی دارید؟ من قبلا هم گفته بودم، پرسپولیس خانه اول من است و اگر می بینید بعد از سالها بازی در تیمهای خارجی دوباره به پرسپولیس بازگشتم ، فقط برای خدمت به تیم محبوبم بوده نه چیز دیگر، امیدوارم با كمك همه بچه ها پرسپولیس را كه از تیمهای بزرگ آسیا است به جایگاه واقعی آن برسانیم. طرفداران پرسپولیس سالها بود كه چنین بازی زیبایی را از تیمشان ندیده بودند. فكر می كنید چه عواملی باعث دگرگونی پرسپولیس شده است؟ این دگرگونی به خاطر یكدلی بچه ها است. همه برای موفقیت تیم تلاش می كنند و كسی به فكر مطرح شدن خود نیست. من به عنوان كسی كه سالها در فوتبال ایران بازی كرده ام ، از جوی كه امروز در پرسپولیس به وجود آمده لذت می برم. پرسپولیس، امروز همه ابزارهای لازم برای بزرگی در فوتبال ایران را دارد.

بگوویچ تا چه اندازه در این  تحول نقش داشته است؟ خیلی زیاد . همین بازی با پگاه نشان داد او در اردوی تركیه با بچه ها عالی كار كرده است. بار فنی و كار گروهی تیم خیلی بالا رفته و شما دیدید پرسپولیس تا دقیقه آخر مدام حمله می كرد. حتی اواخر بازی كه ما چند گل جلو بودیم ، او باز هم بر تعداد مهاجمان اضافه می كرد كه این نشان می دهد ، ظرفیت پرسپولیس را شناخته و با دانشی كه دارد می تواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برساند.

با شروع طوفانی پرسپولیس در روز اول لیگ حالا همه از قهرمانی شما می گویند. ببینید فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. از حالا زود است كه درباره قهرمانی حرف بزنیم، ولی مسلما یكی از هدفهای پرسپولیس قهرمانی در لیگ است كه كار چندان آسانی نخواهد بود. ما بازیهای سخت تری را پیش رو داریم و باید خودمان را برای روزهای دشوار آماده سازیم.

با چهار گلی كه درهمین هفته اول زدید برای آقای گلی خط و نشان محكمی كشیدید. برای من این مسایل مهم نیست. موفقیت پرسپولیس ازهمه چیز واجب تر است و تمام سعی من سربلندی این تیم است. مقابل پگاه هم این پرسپولیس بود كه چهار گل زد نه علی دایی. اگر گذشت بچه ها نبود من به تنهایی نمی توانستم  این تعداد گل را به ثمر برسانم.

خیلی ها می پرسند چرا دایی كاپیتان پرسپولیس نبود؟ ببخشید ، دوست ندارم وارد این مسائل شوم. فرقی نمی كند چه كسی كاپیتان باشد مهم موفقیت تیم است. افشین از من قدیمی تر است و او باید كاپیتان باشد.

آینده پرسپولیس را چه طور می بینید؟ مطمئن باشید پرسپولیس خیلی بهتر از اینها می شود. مهمترین مساله این است كه همه با جان و دل در خدمت تیم هستند. بااین پرسپولیس حتی می شود در آسیا هم مدعی بود. البته اول باید در لیگ شایستگی خودمان را ثابت كنیم.

در مورد بازی روز جمعه تیم ملی مقابل اردن چه نظری دارید؟ مطمئن باشید با اختلاف دو تا سه گل این تیم را می بریم. ولی در بازیهای تداركاتی تیم ملی زیاد امیدوار كننده ظاهر نشد؟ ببینید ما در آن روزها در دوره بدنسازی بودیم و بعد از فشار سنگینی كه در این مرحله داشتیم طبیعی بود كه بدنها جواب ندهد. اما الان در شرایط ایده آل بدنی قرار داریم و آماده بازی هستیم.

تا چه اندازه روی اردن شناخت دارید؟ فوتبال اردن در آسیا جایگاهی ندارد، بی جهت این تیم را بزرگ نكنید. این تیمها دراندازه هایی نیستند كه مقابل فوتبال ما بایستند . فوتبال ما اگر قهرمانی آسیا را می خواهد نباید از تیمهای كوچكی مثل اردن وحشت كند.

نگرانی ما به خاطر نتایج ضعیف تیم ملی در بازیهای تداركاتی است. گفتم، شرایط آن بازیها فرق می كرد. الان تیم ملی در شرایط آمادگی بهتری قرار دارد. نگران بازی با اردن نباشید، آنها را با قدرت شكست خواهیم داد.

به عنوان سوال آخر، درباره طرفداران پرسپولیس و برخورد آنها بعد از بازی با پگاه بفرمایید. من همیشه گفته ام تماشاگران سرمایه های اصلی پرسپولس هستند. تیم ما الان در شرایطی است كه به حمایت آنها نیاز مبرم دارد. ماباید به كمك آنها یك تیم دست نیافتنی بسازیم. تیمی كه در خور نام پرسپولیس باشد. شما طرفداران واقعی پرسپولیس را روز جمعه دیدید . اینها عاشق پرسپولیس هستند نه فرد یا شخص خاصی، با حمایت طرفداران مطمئن هستم پرسپولیس پرقدرت تر از گذشته به راهش ادامه خواهد داد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 469]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن