تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813419685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوآوري واحد مركزي خبر در ايام ارتحال امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نوآوري واحد مركزي خبر در ايام ارتحال امام(ره)
استقبال مخاطبان تلويزيوني نشان مي دهد ديدگاه برخي مديران صداوسيما درخصوص بي ميلي مردم در تماشاي مجموعه هاي مربوط با تاريخ انقلاب نادرست است و چنانچه بودجه هاي رديف الف سازمان به اين برنامه ها اختصاص يابد، استقبال مضاعفي حتي نسبت به مستند سيره عملي صورت خواهد گرفت.
پخش مستند سيره عملي امام روح الله در زمره نوآوري هاي قابل تقدير واحد مركزي خبر در سال "نوآوري و شكوفايي" بود و ادامه توليد و پخش اين مجموعه ها با توجه به ظرفيت و امكانات موجود پاسخ حداقلي رسانه ملي به عطش فزاينده نسل امام براي آشنايي با آرمانهاي امام و انقلاب اسلامي است.

به گزارش رجانيوز، طرح تهيه و توليد اين مجموعه 16 قسمتي از اوايل سال 87 كليد خورده و جمع آوري مستندات مكتوب، صوتي و تصويري آن از سوي واحد مركزي خبر آغاز شده است.

در اين مجموعه ابعاد مختلف زندگي و روابط امام اعم از حكومتداري، سياست، فرهنگ، خانواده و... به تصوير كشيده شد و از سوي بخش هاي مختلف توليد هم مورد استقبال قرار گرفت. اين در حاليست كه اين مجموعه كاملاً توليدي بود و واحد مركزي خبر رأساً با ورود به حوزه توليد خلأ 2 دهه اي درخصوص ساخت چنين مستندي را تاحدودي پر كرد.

همچنين استقبال مخاطبان تلويزيوني از اين مستند نشان مي دهد ديدگاه برخي مديران سازمان صداوسيما درخصوص بي ميلي مردم در تماشاي مجموعه هاي مربوط با تاريخ انقلاب نادرست است و چنانچه بودجه هاي رديف الف سازمان كه اغلب به توليد سريال ها و برنامه هاي كم محتوايي كه در ساعات پربيننده نمايش داده مي شوند، به برنامه هايي با رويكرد تاريخ انقلاب اختصاص يابد، استقبال مضاعفي حتي نسبت به مستند سيره عملي صورت خواهد گرفت.

در مقدمه اين مستند ارزشمند آمده است: بررسي و درك ابعاد مختلف شخصيت عميق امام خميني (رض) بي ترديد نيازمند تسلط و ژرف نگري تاريخي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي است و ظرفيتي بسيار فراتر از گزارشهاي خبري مي طلبد، با اينهمه تاملي در رخداد ها و گفته ها و ناگفته هاي سالهاي بازگشت تا رحلت ايشان مي تواند در درك جوهره نظري و سيره عملي امام راحل قدمي كوچك بر شمرده شود. به فضل الهي...

پيش از اين، شبكه المنار حزب الله لبنان مجموعه اي 10 قسمتي با عنوان "روح الله (خميني روح خدا، فرمانده كل قوا)" شامل تصاوير استثنايي پخش نشده از سيماي جمهوري اسلامي از وقايع مختلف تاريخي دوران زندگي امام(ره)، قيام 15 خرداد، انقلاب اسلامي، ماجراي بني صدر، جنگ تحميلي، ماجراي مك فارلين و وفات امام(ره) تهيه كرده بود كه لوح فشرده اين مجموعه در ايران منتشر و با استقبال شايان توجهي روبرو شده بود.

پس از ساخت اين مستند، سيماي جمهوري اسلامي بارها درخصوص كم كاري و دپو كردن تصاوير ناب منتشر نشده از رهبر كبير انقلاب مورد انتقاد قرار گرفت و برنامه هاي كليشه اي آن با مجموعه روح الله مقايسه شد.

با اين حال، توليد مستند سيره عملي امام روح الله و پخش برخي سخنراني هاي آرشيوي و كمتر پخش شده از امام راحل نويد دهنده رويكرد جديد سيما در بازتوليد بيانات ايشان و تصاوير تاريخ انقلاب است.

مستند 16 قسمتي سيره عملي امام روح الله:

* سيره عملي امام روح الله (1)
* سيره عملي امام روح الله (2)
* سيره عملي امام روح الله (3)
* سيره عملي امام روح الله (4)
* سيره عملي امام روح الله (5)
* سيره عملي امام روح الله (6)
* سيره عملي امام روح الله (7)
* سيره عملي امام روح الله (8)
* سيره عملي امام روح الله (9)
* سيره عملي امام روح الله (10)
* سيره عملي امام روح الله (11)
* سيره عملي امام روح الله (12)
* سيره عملي امام روح الله (13)
* سيره عملي امام روح الله (14)
* سيره عملي امام روح الله (15)
* تداوم سيره عملي امام روح الله (16)
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن