تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش بررسي ابعاد شخصيت امام خميني (ره ) در تفليس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: همايش بررسي ابعاد شخصيت امام خميني (ره ) در تفليس برگزار شد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): باكو- همايش بررسي ابعاد شخصيتي حضرت امام خميني (ره ) روز پنجشنبه در محل انستيتوي شرق شناسي تفليس پايتخت گرجستان برگزار شد.


در اين همايش علمي كه همزمان با نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني انجام شد، انديشمندان ، اساتيد مراكز آموزش عالي ، ايران شناسان و دانشجويان رشته تاريخ و زبان و ادبيات فارسي دانشگاههاي تفليس حضور داشتند.
سفير جمهوري اسلامي ايران در جمهوري گرجستان طي سخناني دراين همايش گفت : امام خميني (ره ) با رهبري خود ضمن اينكه انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند و نظام جمهوري اسلامي را درايران برقرار كرد ، اسلام را در جهان احيا كرد.
"مجتبي دميرچي" در ادامه سخنان خود ، تفكيك ناپذيري دين از سياست ، تاكيد بر آزادي خواهي ، استقلال و عدالت گرايي را از مهمترين ويژگيهاي انديشه هاي والاي امام خميني (ره ) بيان كرد.
پرفسور "سانيكيدزه" رييس انستيتوي شرق شناسي نيز در اين همايش با بررسي نقش امام خميني (ره ) در پيروزي انقلاب اسلامي درايران گفت : انديشه هاي امام راحل دنيا را متحول كرد.
پرفسور "جمشيد گيوناشويلي" از ايران شناسان برجسته گرجستان نيز طي سخناني با تشريح پيشرفتهاي علمي ايران پس ازانقلاب اسلامي ، دليل توجه خاص به فرهنگ ، آموزش و علم در ايران را مرهون شخصيت و نگرش جامع امام خميني (ره ) ذكر كرد.
خاورم ** 245**1440**1651
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن