تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821278896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرحله پلي آف دسته اول/چهره نخستين تيم صعود كننده به ليگ برتر فردا مشخص مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مرحله پلي آف دسته اول/چهره نخستين تيم صعود كننده به ليگ برتر فردا مشخص مي شود
با برگزاري ديدار برگشت تيم هاي استيل آذين و سپاهان نوين اصفهان، فردا چهره يكي از تيم هاي صعود كننده به مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تيم استيل آذين تهران و سپاهان نوين اصفهان هفته گذشته در ديدار رفت از مرحله پلي آف ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور به مصاف هم رفتند كه حاصل تلاش دو تيم در پايان به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد. با اين پيشزمينه، دو تيم فردا در ورزشگاه دستگردي تهران مقابل هم صف آرايي مي كنند تا در پايان رقابتي 90 يا شايد 120 دقيقه اي، سهميه حضور در رقابت هاي ليگ برتر را به دست بياورند.

در اين بين، روي كاغذ، بخت استيل آذين بيشتر از حريف اصفهاني است. اين تيم فردا مي تواند با حمايت بيش از 10 هزار تماشاگر خودي به نتيجه مورد نظر دست يابد و در اولين سال فعاليت خود به جمع بهترين تيم هاي ايران راه يابد. البته نمي توان از انگيزه بالاي تيم سپاهان نوين بسادگي گذشت، تيمي كه با تكيه بر نيروي جواني و تلفيق آن با تجربه بازيكنان كهنه كار، به تيمي قابل احترام در ليگ دسته اول مبدل شده است.

فردا همچنين دو تيم پيام مشهد و فولاد خوزستان در ديدار رفت از مرحله پلي آف مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور مقابل هم به ميدان مي روند. فولاد كه از شروع مسابقات ليگ دسته اول مدعي اصلي صعود به يك دسته بالاتر بود، با اقتدار به مرحله پلي آف راه يافت و در اين مرحله با تيمي روبه رو مي شود كه در هفته پاياني از مرحله گروهي ليگ دسته اول با استفاده از شكست نيروي زميني راهي دور حذفي شد.

سرخپوشان خوزستاني پس از شكست مقابل استقلال در مرحله نيمه نهايي جام حذفي، اين بار تنها به برتري مقابل پيام در مرحله پلي آف ليگ دسته اول و راهيابي به ليگ برتر مي انديشند، ليگي كه سه دوره قبل موفق به فتح آن شدند.

پنج شنبه - 16/3/87
* استيل آذين تهران - سپاهان نوين اصفهان، ساعت 16:45، ورزشگاه دستگردي تهران
* پيام مشهد - فولاد خوزستان، ساعت 17، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن