تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815767128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري مرد جنايتكار پس از دو بار فرار از زندان


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: دستگيري مرد جنايتكار پس از دو بار فرار از زندان
اين متهم كه رحمان نام دارد ابتدا در اصفهان و سپس در تنكابن دستگير و زنداني شد اما هربار توانست با ترفندي خاص فرار كند.
قاتلي كه پس از دستگيري در سال 79 توانسته بود از زندان فرار كند براي سومين بار در عباس آباد تنكابن دستگير شد.
اين متهم كه رحمان نام دارد ابتدا در اصفهان و سپس در تنكابن دستگير و زنداني شد اما هربار توانست با ترفندي خاص فرار كند. وي كه به سرايداري ويلاهاي عباس آباد مشغول بود سرانجام مجدداً شناسايي و بازداشت شد.

وقوع قتل
پاييز سال 79 كارآگاهان جنايي اصفهان از قتل مردي به نام حميد مطلع شدند و با آغاز تحقيقات خود و بررسي روابط مقتول پي بردند او با فردي به نام رحمان اختلافات شديدي داشته است. از آنجا كه احتمال داشت رحمان در اين جنايت دست داشته باشد، وي بازداشت شد و در همان بازجويي ها پس از انكارهاي اوليه سرانجام كشتن حميد را قبول كرد و پرونده او براي سير مراحل قضايي به دادگاه عمومي اصفهان ارجاع شد. در حالي كه جلسات بازپرسي از اين متهم براي افشاي زواياي پنهان پرونده ادامه داشت و وي مرتب از زندان به مجتمع قضايي انتقال مي يافت، يك روز پس از درگيري با ماموران محافظ خود توانست از چنگ آنها بگريزد. با فرار رحمان تلاش هاي گسترده يي براي بازداشت مجدد وي آغاز شد و عكس متهم در اختيار تمامي واحدهاي گشتي انتظامي قرار گرفت اما اين تحقيقات بي نتيجه ماند.
كارآگاهان كه احتمال مي دادند رحمان بعد از مدتي به منزل خود نزد همسر و فرزندش بازگردد آنجا را تحت پوشش قرار دادند ولي باز هم نتوانستند ردي از اين مرد به دست آورند و بعد از مدتي پرونده وي به حالت تعليق درآمد.

دو شكايت
حدود يك سال پس از فرار رحمان مردي با مراجعه به پليس آگاهي استان مازندران از سرقت شناسنامه اش خبر داد و گفت؛ هنگامي كه در بانك مشغول پشت نويسي يك چك بودم، مردي شناسنامه ام را از روي باجه قاپيد و فرار كرد.
از آنجا كه سارق چك بانكي متعلق به شاكي را ندزديده بود، انگيزه وي براي سرقت شناسنامه تبديل به معمايي مرموز شد و هرچند پليس سعي كرد دزد را شناسايي و بازداشت كند اما كوشش ها در اين زمينه نيز حاصلي در پي نداشت.
سال 82 در حالي كه موضوع فرار رحمان و سرقت شناسنامه مشتري بانك به فراموشي سپرده شده بود، صاحب يك دامداري عليه سرايدار خود به اتهام سرقت شكايت كرد و گفت مرد سرايدار چند راس گاو وي را دزديده است.پس از طرح اين شكايت سرايدار سارق كه كامران نام داشت، شناسايي و بازداشت شد. وي در بازجويي ها به سرقت اعتراف كرد و پس از طي مراحل قانوني به دو سال حبس محكوم شد. اين مرد بعد از گذراندن بخشي از محكوميت خود از يكي از همبندي هايش خواست به وي براي اخذ مرخصي كمك كند. كامران پس از آنكه توانست موافقت دوستش را براي سپردن وثيقه جلب كند، از زندان مرخصي گرفت و از آن پس فراري شد.
بعد از فرار كامران بار ديگر پليس به جست وجوي وي پرداخت اما ردپايي از اين متهم به دست نيامد.

دستگيري قاتل فراري
چند روز پيش ماموران انتظامي عباس آباد تنكابن متوجه شدند مردي كه به عنوان سرايدار ويلاها به تازگي در آن منطقه مشغول به كار شده است رفتار و حركات مشكوكي دارد. به همين خاطر وي را بازداشت و در بازرسي از منزلش يك قبضه سلاح كلاشينكف با 30 تير فشنگ جنگي و يك قبضه كلت كمري با 22 تير فشنگ جنگي كشف كردند. هنگامي كه اين متهم تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت هويت اصلي اش را فاش كرد و مشخص شد او همان كامران قاتل فراري است.
كامران در اعترافاتش گفت؛ در سال 79 پس از فرار از زندان ابتدا به مشهد رفتم و چند ماهي را در آنجا پنهان شدم اما چون احتمال داشت رديابي شوم به سرعت محل اختفاي خود را تغيير دادم و اين بار راهي استان مازندران شدم.
اگر با هويت واقعي ام زندگي مي كردم بي شك شناسايي و دستگير مي شدم، به همين سبب در يك بانك شناسنامه يي را سرقت كردم و با چسباندن عكس خودم روي آن هويت جديدي يافتم و از آن به بعد با نام كامران زندگي مي كردم و چون ديگر نمي توانستم نزد همسر و فرزندم بازگردم با مشخصات قبلي با دختري روستايي ازدواج كردم.وي افزود؛ من در شهرهاي غرب استان مازندران به سرايداري ويلاها مي پرداختم تا اينكه با همين عنوان شغلي در يك دامداري مشغول به كار شدم و در آنجا دست به سرقت زدم.
پس از دستگيري از اينكه هويت واقعي ام فاش شود واهمه داشتم به همين دليل نيز به دنبال راهي براي فرار بودم تا اينكه اين بار با فريب دادن يكي از همبندي هايم به اين هدف نيز رسيدم. بعد از فرار دوم دوباره به سرايداري ويلاها ادامه دادم و در شهرهاي عباس آباد و سلمانشهر سرايدار حدود 15 ويلا بودم تا اينكه بالاخره دستگير شدم.بنابر اين گزارش رحمان اكنون در زندان به سر مي برد و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 446]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن