تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه اقتصادي‌
كارخانه‌هاي پودر شوينده موظف به توليد در روزهاي تعطيل شدند

دبير انجمن توليدكنندگان پودر شوينده گفت: واحدهاي توليد‌كننده پودر شوينده براي ايجاد تعادل در بازار اين محصول موظف به توليد در تمامي روزهاي تعطيل هفته گذشته و جاري شدند.

سيد مصطفي مقدسي در گفتگو با فارس با بيان اينكه در ايام تعطيل هفته جاري نيز شيفت‌هاي كاري توليدكنندگان پودر شوينده برقرار خواهد بود، افزود: هم دولت و شوراي توليدكنندگان فعاليت واحدهاي توليدي در اين ايام را تكليف كرده‌اند و هم توليد‌كنندگان خود براي رفع كمبودهاي بازار احساس مسئوليت مي‌كنند.مقدسي اضافه كرد: پيش‌بيني ما اين است كه ظرف چند روز آينده نياز بازار تأمين شده و مشكل خاصي براي تأمين پودر شوينده وجود نداشته باشد.

سيمكارت‌هاي 150 هزار توماني 45 روزه واگذار مي‌شود

مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران زمان واگذاري سيمكارت‌هاي 150 هزار توماني را حداكثر 45 روز اعلام كرد و گفت: با توجه به سقف تعيين شده در پروانه شركت مخابرات ايران، امكان ثبت‌نام تا 11 ميليون سيمكارت وجود دارد.

به گزارش واحد مركزي خبر، وحيد صدوقي گفت: پيش‌شماره سيمكارت‌هاي دائمي 150 هزار توماني 0910 و بدون وديعه خواهد بود، لذا از اين مبلغ يك ميليون و 200 هزار ريال هزينه اتصال و حق اشتراك و 300 هزار ريال براي ماليات است.وي اعلام كرد: همزمان با آغاز ثبت‌نام سيمكارت‌هاي 150هزار توماني، ثبت‌نام سيمكارت‌هاي 288 هزار توماني نيز آغاز و واگذاري اين سيمكارت‌ها با كدهاي قبلي و به روز انجام خواهد شد.گفتني است سيمكارت هاي 150هزار توماني فاقد امكان رومينگ است.

ميانگين قيمت‌ تقريبي هر بشكه نفت خام ايران‌

ميانگين قيمت تقريبي يك بشكه نفت خام صادراتي ايران به 120 دلار و 67 سنت رسيد.

به گزارش ايرنا در هشتم خرداد ماه امسال، بيشترين قيمت نفت خام صادراتي ايران در تاريخ مذكور، نفت خام سبك به مقصد آفريقاي جنوبي به ميزان 123 دلار و 91 سنت بوده است.قيمت هر بشكه نفت خام سبك صادراتي ايران به مقصد آسيا در تاريخ مذكور 122 دلار و 75 سنت و مقاصد مديترانه و شمال غرب اروپا به ترتيب 122 دلار و 11 سنت و 120 دلار و 99 سنت ثبت شده است.

قيمت تقريبي يك بشكه نفت خام صادراتي سبك و سنگين ايران به مقصد فوب سيدي‌كرير در تاريخ مذكور به ترتيب 124 دلار و 31 سنت و 121 دلار و 81 سنت بوده است.

قطار ريل‌باس اهواز ---- انديمشك بزودي راه‌اندازي مي‌شود

مديرعامل راه‌آهن ناحيه لرستان گفت: اميدواريم با بازسازي راه‌آهن اهواز - انديمشك و دو خطه كردن آن،‌ در آينده نزديك قطار ريل باس در اين مسير راه‌اندازي شود.

در مراسم راه‌اندازي قطار محلي مسير خرمشهر - اهواز - انديمشك خاطرنشان كرد: در سالهاي اخير معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و ترابري توجه ويژه‌اي به راه‌اندازي قطارهاي محلي كرده است. در نتيجه اين امر شاهد راه‌اندازي چندين قطار محلي در مناطق مختلف كشور بوديم.

وي افزود: راه‌آهن منطقه لرستان از منطقه انديمشك تا درود به طول 215 كيلومتر را شامل مي‌شود. اين ناحيه ريلي گلوگاه راه‌آهن ايران محسوب مي‌شود و خط آهن اين ناحيه از پيچيده‌ترين مناطق ريلي ايران است. در اين ناحيه 58 كيلومتر تونل و هشت كيلومتر پل وجود دارد.

موافقتنامه پرداخت الكترونيكي قبوض تابستان امضا مي‌شود

پرويز فتاح، وزير نيرو گفت: موافقتنامه پرداخت الكترونيكي قبوض وزارت نيرو تا آخر تابستان با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات امضا مي‌شود.وي در حاشيه مراسم امضاي تفاهم‌نامه عرضه خدمات دفاتر ارتباطات و فناوري اطلاعات روستايي بين وزارتخانه‌هاي ارتباطات و فناوري اطلاعات و نيرو در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت الكترونيكي قبوض وزارت نيرو به همكاري تنگاتنگ دو وزارتخانه نيرو و ارتباطات و فناوري اطلاعات و همچنين همكاري بانك‌ها نياز دارد.

اجلاس صندوق اوپك بزودي در تهران برگزار مي‌شود

دولت، در راستاي تبادل نظر درباره موضوعات مختلف اقتصادي و توسعه همكاري‌هاي منطقه‌اي و بويژه پرداختن به مسائل و مشكلات بخش انرژي، با برگزاري اجلاس بين‌المللي شوراي وزراي امور اقتصادي و دارايي صندوق اوپك در خرداد ماه سال جاري در تهران موافقت كرد.‌

هيات وزيران بنا به پيشنهاد وزارت امور اقتصاد و دارايي و تاييد معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، با برگزاري اجلاس بين‌المللي شوراي وزراي امور اقتصادي و دارايي صندوق اوپك در سال جاري، موافقت كرد.‌

اجلاس بين‌المللي شوراي وزراي امور اقتصادي و دارايي صندوق اوپك در 28 و 29 خردادماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.‌




 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن