تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816752220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير عراق:(2) نوري مالكي اوايل هفته آينده به تهران سفر مي كند// نگراني ايران را نسبت به توافقنامه عراق با آمريكا درك مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سفير عراق:(2) نوري مالكي اوايل هفته آينده به تهران سفر مي كند// نگراني ايران را نسبت به توافقنامه عراق با آمريكا درك مي كنيم
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سفير عراق در تهران از سفر نوري مالكي نخست وزير عراق به تهران خبر داد و گفت: وي در اين سفر مسايل مربوط به توافق نامه امنيتي عراق با آمريكا را تشريح خواهد كرد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، محمد مجيد الشيخ، در كنفرانس خبري خود با خبرنگاران افزود: سفر نوري مالكي، ابعاد سياسي و اقتصادي بزرگي به همراه خواهد داشت.
وي تصريح كرد: در اين سفر روند رو به رشد روابط بين دو كشور سرعت بيشتري پيدا خواهد كرد و اثرات مثبتي را بر روابط خواهد گذاشت.
وي با بيان اينكه مشتركات بسياري بين دو كشور وجود داردگفت: دولت نوري مالكي صحنه جديدي با شعار آزادي، صلح و دوستي به همراه داشته است.
سفير عراق بر برقراري روابط هم سطح با كشورهاي همجوار تاكيد كرد و گفت: ما خواهان بهترين روابط با كشورها هستيم و نمي خواهيم كه هيچ كشوري در مسايل كشور ديگر دخالت داشته باشد.
وي در ادامه با اعلام اينكه نخست وزير عراق در سفر به تهران با مقام معظم رهبري و دكتر احمدي نژاد ديدار خواهد كرد، اظهار داشت: در اين سفر وزير دفاع، برق و منابع آبي عراق نوري مالكي را همراهي خواهند كرد.
مجيد الشيخ با بيان اينكه ما نگراني دوستان همسايه از جمله ايران را نسبت به توافقنامه درك مي كنيم درباره تاخير دور چهارم گفت و گوهاي ايران و آمريكا در خصوص عراق تصريح كرد: من فكر نمي كنم كه مساله توافقنامه امنيتي ما با آمريكا بر تاخير گفت و گوهاي ايران و آمريكا تاثيري داشته باشد بلكه تاخير اين مذاكرات ناشي از مسايل فني بوده است .
وي اظهار داشت: با توضيحاتي كه در آينده اي نزديك پيرامون اين گفت و گوها ارائه خواهد شد، مذاكرات صورت خواهد گرفت.
سفير عراق با تاكيد بر اينكه هيچ توافقنامه اي به امضا نخواهد رسيد مگر اينكه آراي ملت عراق در آن لحاظ شود، خاطرنشان كرد: قطعا توافقنامه عراق و آمريكا با نظر ملت عراق و مجلس و نمايندگان آن به امضا خواهد رسيد.
وي تصريح كرد: امروز هيچ چيز مخفي درعراق وجود ندارد و همه چيز شفاف است، تمامي خبرنگاران و رسانه ها در سراسر عراق آزاد هستند و هر گزارشي را كه مي خواهند تهيه كنند.
الشيخ عنوان كرد: راه درازي براي به نتيجه رسيدن و امضاي توافقنامه با آمريكا وجود دارد و در مجلس نمايندگان عراق نيز رايزني هاي بسياري را به صورت آزاد و گسترده انجام مي دهند و نظر مرجعيت نيز در اين زمينه لحاظ خواهد شد.
وي درباره اظهارات آيت الله سيستاني پيرامون توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا گفت: آيت الله سيستاني هيچ مطلبي را در اين زمينه اعلام و صادر نكرده است و در عين حال نمي توانيم هرگز با نظر مرجعيت درباره اين توافقنامه مخالفت كنيم./01/131/120
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن