تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در سپاه اصفهان:امام(ره) درس ايستادگي به مردم آموخت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه در سپاه اصفهان:امام(ره) درس ايستادگي به مردم آموخت
حجت‌الاسلام والمسليمن "مختار نظري" روز دوشنبه در آئين معارفه و توديع نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه كاشان، افزود: روح بزرگ و اعتماد به نفس امام (ره) در فرد فرد مردم كشورمان نفوذ كرد و با شجاعت در دوران دفاع مقدس با دشمنان تا دندان مسلح مبارزه كردند.

وي اظهار داشت:امام خميني(ره)، مردم ايران را از روحيه مصرف گرايي و وابستگي به ديگر كشورها نجات داد و به آنها تاكيد كرد با صبر و مقاومت به خداوند تبارك و تعالي و تواناييهاي خود تكيه كنند.

وي، به بيان برخي توطئه‌هايي كه دشمنان در اوايل انقلاب براي نابودي آن اجرا مي‌كردند، گفت:دشمنان نه تنها نتوانستند نظام جمهوري اسلامي را شكست دهند، بلكه امروزانديشه‌هاي تابناك امام راحل جهاني شده و حتي در بلاد كفر نيز انديشه‌هاي امام راحل جايگاه خود را پيدا كرده‌است.

نماينده ولي فقيه در سپاه منطقه اصفهان با تاكيد بر اينكه عزت، اقتدار و عظمت مردم ايران در سايه رهبري خردمندانه روحانيت بدست آمده‌است، گفت:
هيچ قشري نمي‌تواند در جامعه اين مسئوليت خطير را به عهده داشته باشد، چون روحانيت مي‌گويد قدرت از آن خداست.

وي يادآور شد: روحانيت در طول تاريخ ثابت كرده است كه همواره پاسدار قلمرو كشور اسلامي بوده‌است.

حجت‌الاسلام نظري تاكيد كرد: تا زماني كه مردم از ولايت فقيه پيروي مي‌كنند شيطنتها و ترفندهاي دشمنان براي نابودي انقلاب اسلامي راه به جايي نخواهد برد.

وي، خواستار حضور با شكوه آحاد مردم در اجتماع عظيم نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) شده و گفت: حضور شما در اين اجتماع باعث خواهد شد كه دشمنان بفهمند، پس از ‪۳۰‬ سال از انقلاب هنوز مردم به آرمانهاي مقدس خود پاي بند هستند.

در اين آئين كه جمعي از روحانيون منطقه و پاسداران حضور داشتند، حجت- الاسلام والمسلمين "سيد محسن حسيني ديباجي" به عنوان نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه كاشان معرفي و از خدمات نماينده پيشين تقدير شد. ك/‪۳‬ ‪۵۴۶/۵۵۴/۵۶۲‬
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن