تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816904582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فوتبال جام اروپا - ‪۲۰۰۸‬ روسيه در پي مطرح كردن دوباره خود است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فوتبال جام اروپا - ‪۲۰۰۸‬ روسيه در پي مطرح كردن دوباره خود است
سال ‪ ۱۹۶۰‬تاريخي طلايي در فوتبال شوروي سابق بود، تيم ملي فوتبال شوروي سابق در اين سال با درخشش دروازه بان اسطوره‌اي خود، لئو ياشين و مهاجمش والنتين ايوانف ، نخستين جام ملت‌هاي اروپا را از فرانسه به خانه برد.

تيم شوروي در سال‌هاي ‪ ۱۹۷۲ ،۱۹۶۴‬و ‪ ۱۹۸۸‬به نايب قهرماني اروپا رسيد، ‪۶‬ بار در مرحله ي بازي‌هاي گروهي متوقف شد و ‪ ۳‬بار هم جواز حضور در دور نهايي را كسب نكرد.

زماني كه شوروي سابق از هم فروپاشيد، ستاره ي تيم ملي فوتبال اين كشور يعني يوري ژيركوف هم از درخشش افتاد.

تيم ملي فوتبال شوروي سابق، درخشش خود را بيش از همه مديون بازيكنان اوكرايني تبار خود يعني ياشين و اوليگ بلوخين بود.

تيم ملي فوتبال روسيه ي امروز از لحاظ جغرافيايي در دل شوروي سابق است اما از نظر توانايي، هرگز نتوانست در قد و قواره ي اين كشور ظاهر شود.

تيم روسيه پس از فروپاشي شوروي سابق براي نخستين بار شانس خود را در رقابت‌هاي قهرماني اروپا در سال ‪ ۱۹۹۶‬در انگلستان آزمود، اما در مرحله گروهي به خانه بازگشت.

اين تيم داراي انگيزه زيادي است اما براي رسيدن به هدف خود مهره كم دارد ، يكي از مهره‌هاي كليدي وي يعني آندري آرشاوين يك بازيكن استثنايي فوتبال روسيه در بازي سوم در برابر سوئد براي تيمش به ميدان خواهد رفت .

آندره آرشاوين مهاجم تيم زنيت كه بازوبند كاپيتاني تيم ملي روسيه را نيز بر بازو دارد از مستعدترين و پردرامدترين بازيكنان دهه ي جاري فوتبال روسيه و فارغ التحصيل رشته ي طراحي مد است.

آرشاوين تنها بازيكن تيم ملي روسيه است كه در تمام ‪ ۱۲‬بازي مرحله ي مقدماتي جام ملت‌هاي اروپاي سوئيس و اتريش، در تركيب اصلي تيم قرار گرفت.

در تيم ملي فوتبال روسيه، هفت بازيكن از تيم زنيت سن پترزبورگ حضور دارند . بازيكناني كه قدرت آنها را تيم بايرن مونيخ آلمان، اخيرا در نيمه نهايي جام يوفا با همه ي وجود احساس كرد.

گاس هيدينك مربي تيم روسيه در دو بازي نخست تيم ملي فوتبال اين كشور در جام ملت‌هاي ‪ ۲۰۰۸‬در برابر اسپانيا و يونان، براي جاي خالي آرشاوين چاره‌اي بينديشد.

اين بازيكن ‪ ۲۷‬ساله در آخرين بازي انتخابي در برابر آندورا از زمين اخراج شد و دو بازي بعدي تيمش را از دست داد كه در اين دوره از رقابتها ديميتري سيچف و ايوان سائنكو دو بازيكني هستند كه از آنها به عنوان جانشينان آرشاوين در دو بازي اول نام برده مي‌شود.

بازيكنان خلاق و دونده‌اي در خط مياني تيم فوتبال روسيه حضور دارند كه از آن ميان مي‌توان به كنستانتين زيريانوف ، آلكساندر آنيوكوف ، يوري ژيركوف و ولاديمير بيستروف اشاره كرد.

بازيكناني كه هم خصوصيات دفاعي خوبي دارند و هم در حركات رو به جلو به راحتي مي‌توانند با هم تركيب شوند و حملات زهرداري را روي دروازه ي حريف برنامه ريزي كنند.

با وجود اين تركيب تيم ملي روسيه چندان تيم پرمهره‌اي نيست و دست مربي در استفاده از تاكتيك‌هاي مختلف بسته است، آرايش اين تيم در ديدارهاي جام ملت ها، بسته به قدرت تيم مقابل ‪ ۲-۴-۴‬يا ‪ ۲-۵-۳‬دارد.

ايگور آكين فيهف دروازه بان تيم روسيه با ظرفيت‌هاي فراواني كه داشت پس از آسيب ديدگي زانو، ديگر نتوانست به روزهاي اوج آمادگي بازگردد.

ضعف تيم ملي روسيه در خط دفاع است و اساسي‌ترين مشكل در تاريخ فوتبال روسيه عدم تمركز در اين تيم است .

اين تيم در برابر حريفان قدرتمند بسيار خوب ظاهر مي‌شود و از شانس برد بيشتري برخوردار است، در حالي كه در برابر تيم‌هاي ضعيف، سردرگم بازي مي كند.

گاس هيدينك، مربي هلندي تيم ملي روسيه، وجهه ي قابل قبولي در ميان بازيكنان دارد. اين مربي ‪ ۶۱‬ساله با وجود اين كه با زبان روسي آشنا نيست اما توانسته تا حدي اين تيم را از مشكل خارج كند.

هيدينك، تيم ملي هلند را به مرحله ي يك چهارم نهايي جام ملت‌هاي اروپاي ‪ ۱۹۹۶‬انگلستان و نيمه نهايي جام جهاني ‪ ۱۹۹۸‬فرانسه رساند كه اتفاقا هر دو بار ضربات پنالتي، مانع راهيابي نارنجي پوشان به مرحله ي بعد شدند.

وي هم چنين كره ي جنوبي را در سال ‪ ۲۰۰۲‬در رده چهارم جهان قرار داد و تيم فوتبال استراليا را تا مرحله ي يك هشتم نهايي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان بالا كشيد.

وي در دوران مربيگري خود در سطح باشگاهي هم موفق بوده است، تيم پي.اس.وي آيندهوون با سكانداري وي، ‪ ۶‬بار قهرمان باشگاه‌هاي هلند شد، ‪ ۴‬بار بر جام حذفي بوسه زد و در سال ‪ ،۱۹۸۸‬جام يوفا را تصاحب كرد.

هيدينك اكنون با درآمد ‪ ۲‬ميليون يورو در سال، قرارداد خود را با تيم ملي روسيه تا جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬تمديد كرده است.

ملي پوشان اين كشور امروز خود را، به مربيگري وي، در جمع ‪ ۱۶‬تيم پاياني رقابت‌هاي قهرماني اروپا مي‌بيند.

روسيه در پنجمين حضور خود در جام ملت‌هاي اروپا، در ديدارهاي گروهي به مصاف اسپانيا، يونان، مدافع عنوان قهرماني، و سوئد مي‌رود، گروهي كه به هيچ عنوان ساده نيست و براي روسها يك آزمون تلقي مي‌شود.

مسابقات فوتبال جام ملتهاي اروپا (يورو ‪ (۲۰۰۸‬از روز شنبه ‪ ۱۸‬خرداد ماه سالجاري در دو كشور سوييس و اتريش برگزار مي‌شود.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن