تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي دفتر تبليغات اسلامي پيام زن با رويكرد سالگرد ارتحال امام منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: از سوي دفتر تبليغات اسلامي پيام زن با رويكرد سالگرد ارتحال امام منتشر شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:شماره جديد ماهنامه پيام زن به همت دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم منتشر شد.

به گزارش گروه دريافت خبر باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" در شماره جديد ماهنامه فرهنگي، اجتماعي، سياسي، هنري «پيام زن» اسماعيل اسماعيلي، سرپرست ماهنامه پيام زن، در مقاله‌ خود آورده است: در نگاه امام، زن مربي جامعه است و با تربيت صحيح مي‌تواند از دامن خود بزرگ زنان و بزرگ‌مرداني به جامعه تحويل دهد كه بركاتشان انسان‌ها را متحول سازد و دقيقا بر همين اساس بود كه فرمود: «نهضت خودمان را مديون زن‌ها مي‌دانيم!»
حجت‌الاسلام سيد ضياء مرتضوي در بخشي با عنوان چهل گام با امام، سكونت قلب و اطمينان خاطر در عبادت و دوري از اضطراب درون و تزلزل جان را شرطي لازم در تأثير عبادت و سلوك در قلب سالك مي‌داند.
وي با استناد به كتاب آداب‌الصلوه در اين باره مي‌گويد: «از آداب مهمه قلبيه عبادات، خصوصا عبادات ذكريه، طمأنينه است ... و آن عبارت است از آنكه شخص سالك عبادت را از روي سكونت قلب و اطمينان خاطر به جا آورد ...»
علي‌الله اكبري در مطلبي با عنوان «امام خميني (ره)؛ مثنوي ناتمام» در قالب پنج تصوير، با قلمي ادبي برهه‌هايي از زندگي پربركت امام راحل را توصيف كرده است كه عبارتند از: «امام انقلاب، انقلاب امام»، «جنگي نابرابر، دفاعي مقدس»، «رحلت آفتاب، ايران يتيم»، «يادش بخير ...» و «خميني؛ مثنوي ناتمام ...».
«پرچمدار مكتب فاطمه (س)» به قلم اعظم دهقاني، سيري در زندگي و آثار بانو مجتهده امين است. در اين نوشته در قالب چهار بخش به معرفي ايشان پرداخته شده است كه عبارتند از: «سيري در زندگي بانو امين»، «بررسي شرايط و جو حاكم»، «معرفي آثار و كتب» و «توصيه‌هايي چند از زبان بانوي ايراني».
به گزارش ايسكانيوز به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم،در اين شماره دوازده خبر از آخرين اخبار مربوط به حوزه زنان منتشر شده است.
«مهرورزي و خدمت به مردم عبادت است» عنوان گفت‌وگو با خانم زهرا شيرواني باغشاهي، مدير تنها درمانگاه تخصصي بانوان است كه به همت نفيسه محمدي انجام شده است.
مريم بصيري در مقاله‌اي با عنوان «همه چيز به همين سادگي نيست» تحليل و نقدي بر فيلم «به همين سادگي» آورده است.
ماهنامه پيام زن ويژه خردادماه به صاحب امتيازي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و مدير مسؤولي حجت‌الاسلام والمسلمين محمد جعفري گيلاني در 130 صفحه به قيمت 350 تومان وارد بازار مطبوعات شده است.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن