تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820313229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار رادان اعلام كرد: آماده باش پليس در ايام تعطيل


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سردار رادان اعلام كرد: آماده باش پليس در ايام تعطيل
جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي تهران بزرگ از آماده باش كامل پليس براي تامين امنيت انتظامي و ترافيكي مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد. شهرداري تهران تسهيل در عبور و مرور پاركينگ ها را تكميل تر از سال گذشته در دستور كار قرار داده و از اين رو هيچ مشكلي در جهت استقرار وسايل نقليه كه از استانهاي مختلف وارد تهران مي شوند ، وجود ندارد.


به گزارش مهر، سردار احمد رضا رادان امروز در نشست خبري پيرامون تشريح برنامه هاي پليس براي امنيت ترافيكي و انتظامي مراسم سالگرد ارتحال امام با اشاره به اينكه به صورت ويژه براي امنيت خانه هاي خالي شهروندان تدابيري انديشيده شده است، افزود: پليس از امروز تا پايان تعطيلات پيش رو در آماده باش كامل به سر مي برد.

وي در خصوص آمار دستگيري سارقان سال گذشته در چنين ايامي ، گفت: در سال گذشته نزديك به 120 نفر سارق و جيب بر در داخل و بيرون حرم مطهر امام دستگير شدند كه برخي از آنان مجرمان با سابقه بودند.

رادان افزود: اين سارقين در قالب مسافر از استانهاي ديگر به تهران مي آيند كه برخي از آنها از مجرمان با سابقه هستند.

وي از حضور پليس نامحسوس در بحث تامين امنيت انتظامي خبر داد و گفت: اين افراد با داشتن كارت و حكم ماموريت، تامين امنيت روزهاي تعطيل بر عهده دارند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه امنيت مراسم سالگرد ارتحال امام به عهده قرار گاه روح الله است، افزود: فعاليت اين قرارگاه از چند روز پيش با تصويب طرحهايي آغاز شده و هم اكنون به مراحل اجرا رسيده است.

وي با تاكيد بر اينكه امنيت مراسم امسال با نظم بيشتري در بحث ترافيكي دنبال خواهد شد، گفت: شهرداري تهران تسهيل در عبور و مرور پاركينگ ها را تكميل تر از سال گذشته در دستور كار قرار داده و از اين رو هيچ مشكلي در جهت استقرار وسايل نقليه كه از استانهاي مختلف وارد تهران مي شوند ، وجود ندارد.

رادان از حضور بيش از 11 هزار نيروي پليس در قالب انتظامي و راهور خبر داد و گفت: بالغ بر 3 هزا رنفر از اين نيروها فقط از پرسنل راهور هستند كه مستقيم عمليات ترافيكي را انجام مي دهند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ همچنين به حضور 600 نيروي پليس آگاهي كه وظيفه تامين امنيت مالي مردم را بر عهده دارند اشاره كرد و افزود: پليس آگاهي موفق شد سال گذشته تعدادي جيب بر را در داخل حرم دستگير كند.

وي از ممنوعيت حضور دست فروشان در محدوده حرم مطهر امام خبر داد و گفت: با توجه به استقرار ايستگاههاي صلواتي در اين مكان ، برخورد با دست فروشان بويژه فروشندگان مواد غذايي در دستور كار پليس قرار دارد.

رادان به تقسيم بندي محدوده حرم مطهر به 9 منطقه كه مسئوليت هر كدام از اين نقاط به عهده يك فرمانده است اشاره كرد و گفت: دو فروند هلي كوپتر در محدوده حرم جريانات ترافيكي و انتظامي را پوشش مي دهند.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن