تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817183924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بازرگاني: ايجاد فضا‌ي رقابتي براي كسب و كار به نفع توليدكننده و مصرف‌كننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير بازرگاني: ايجاد فضا‌ي رقابتي براي كسب و كار به نفع توليدكننده و مصرف‌كننده است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر ميركاظمي گفت: توليدكننده تا در فضاي رقابتي قرار نگيرد، بدنبال انحصار و سود بالاتر براي خود است كه پيامد منفي آن براي مردم و مصرف‌كننده است.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي وزارت بازرگاني، وزير بازرگاني صبح امروز در جمع معاونان، مديران و مسوولان سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان با بيان اين مطلب، و با اشاره به فعاليتهاي فرابخشي وزارت بازرگاني، خواستار تلاش گسترده همه مسوولان اين حوزه در كنترل، اطلاع‌رساني مناسب و حل مشكلات اقتصادي بصورت ريشه‌اي در كشور شد.
دكتر ميركاظمي حل مشكلات اقتصادي را در گرو اصلاح ساختار اقتصادي دانست و گفت: حمايت از توليد به شيوه كنوني، افزايش تعرفه‌ها و جذب يارانه براي بنگاه‌ها، در كشوري كه هنوز در فضاي رقابتي كامل نيست، هيچ سودي ندارد.
وي ارتقاي بهره‌وري با استفاده از منابع خوب را با كاهش هزينه براي مصرف‌كننده از اهداف وزارت بازرگاني دانست و خواستار اطلاع‌رساني به موقع از سوي مسوولان سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان به مردم جهت آمادگي اذهان عمومي و شناسايي موثر فرصتها براي تصميم‌گيري‌ مناسب در جهت اصلاح ساختار اقتصادي شد.
دكتر ميركاظمي حذف يارانه‌ها، كاهش مصرف سرانه حاملهاي انرژي، حمايت از توليد براي جلوگيري از انحصار و اصلاح سيستم بانكي را در حل مسايل اقتصادي كشور بصورت ريشه‌اي مهم ارزيابي كرد.
دكتر ميركاظمي ضمن تاكيد بر تلاش و تدبير بيشتر همه مسوولان در سازمان حمايت بعنوان متولي امر حمايت از توليدكننده و مصرف‌كننده گفت: هيچ بنگاهي بدون تلاش و حضور در صحنه‌هاي بين‌المللي و بازارهاي جهاني نمي‌تواند در توليد موفق باشد و يك واحد اقتصادي تا دغدغه‌اي براي متعالي شدن نداشته باشد، نمي‌تواند به درستي پاسخگوي نياز مردم باشد.
وزير بازرگاني از اجراي پروژه‌هاي زيرساختي در شبكه توزيع و بصورت همزمان در كشور خبر داد و گفت: شناخت محصولات از طريق كدينگ كالا و نظام طبقه‌بندي، ساماندهي شركتهاي پخش و نيز شناسايي اصناف با ايجاد يك نظام يكپارچه از عمده مواردي است كه وزارت بازرگاني در اصلاح ساختار شبكه اقتصادي كشور به انجام رسانده است.
دكتر ميركاظمي اتخاذ تصميمات منطبق با منافع ملي و مردمي را در بلندمدت در كنار تصميمات تسكين‌دهنده مشكلات در كوتاه‌مدت از سوي مسوولان سازمان حمايت خواستار شد و خطاب به آنان گفت: مسايلي همچون اعمال محدوديتهاي ساير كشورها، افزايش قيمتهاي جهاني مواد غذايي و تامين اجناس و ... نبايد خدشه‌اي در تصميم‌گيري شما در رفع مسايل و مشكلات اقتصادي وارد كند.
جليليان معاون وزير و مديرعامل سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان نيز در اين جلسه، ديدار مديران مياني سازمان با وزير بازرگاني را فرصتي مغتنم براي طرح مسايل و مباحث مربوط به سياستهاي تنظيم بازار دولت و سازمان دانست و به ارايه گزارشي از برنامه‌ها و تلاش سازمان حمايت در راستاي تحقق اهداف وزارت بازرگاني پرداخت.
وي بسترسازي مناسب براي ايجاد طرح ساماندهي دولت را با جلوگيري از افزايش غيرمنطقي و غيرمتعارف قيمتها در بخش توليد و واردات، الزام هر واحد توليدي به معرفي شركتي جهت عرضه محصولات توليدي در بخش توزيع و برخورد جدي تا تعطيلي واحد صنفي در حوزه عرضه را از راهكارهاي مناسب سازمان با توجه به وضعيت خاص اقتصادي كشور عنوان كرد.
در اين ديدار هم‌چنين هريك از مديران مياني سازمان گزارشي از عملكرد حوزه مربوطه را ارائه دادند.
/01/110
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن