تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804657022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوولان خراسان شمالي بر بكارگيري انديشه‌هاي امام (ره) تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوولان خراسان شمالي بر بكارگيري انديشه‌هاي امام (ره) تاكيد كردند
شماري از مسوولان اجرايي استان خراسان شمالي با بيان اينكه انديشه‌ها و آرمانهاي امام خميني (ره) همچنان در اذهان مردم زنده است گفتند: نياز و ضرورت است كه مسوولان و مردم اين فرموده‌ها را در برنامه‌هاي روزمره خود پياده كنند.

به گزارش ايرنا معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان شمالي اظهار داشت:
امام خميني (ره) شخصيت ممتازي بود كه پيروزي انقلاب اسلامي با هدايت نقش موثر ايشان رقم خورد.

"محمدابراهيم كاظمي" با بيان ضرورت توجه به ويژگي‌هاي ممتاز شخصيتي حضرت امام( ره)، گفت: بايد انديشه‌ها و منويات امام خميني (ره) در زندگي عملي تمام آحاد جامعه به كار بسته شود.

رييس سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز گفت: حضرت امام فرمايشها و توصيه‌هاي زيادي در امر تعليم و تربيت دانش‌آموزان، معلمان و مسوولان اين نهاد دارند كه اين نهاد در پي عملي كردن اين سخنان گام برمي‌دارد.

ماشاء‌الله طالبي در گفت و گو با ايرنا، بياناتي از جمله "شما دبستاني‌ها اميد من هستيد"، "اگر درس نخوانيد حرام است در مدرسه بمانيد"، " معلمي شغل انبياء است" و "تعليم و تربيت عبادت است" را از جمله فرموده‌هاي امام راحل در خصوص اين نهاد ذكر كرد.

وي افزود: در اين نهاد سعي معلمان و مسوولان بر اين است كه فرزندان اين مملكت را با آداب و رسوم و احكام اسلامي آشنا كرده و آنان را به سوي توسعه علم همراه با تعهد ديني سوق دهند.

وي برگزاري مسابقه‌هاي علمي و گسترش حوزه پرورشي را از اين قبيل اقدامات عنوان كرد و گفت: در اين زمينه معلمان نيز وظيفه خطيري دارند كه بايد به فرموده امام كه معلمي شغل انبيا است پايبند باشند.

مديركل بهزيستي خراسان شمالي نيز با تاكيد بر اينكه مسوولان بايد نوكر و خادم مردم باشند، گفت: اين مطلب فرموده امام خميني (ره) است كه بايد اجرايي شود.

دكتر عليرضا قرباني با تاكيد بر بكارگيري فرامين امام(ره) در ادارات اجرايي ،اظهار داشت: به اين منظور مسوولي كه نوكري مردم را در اين نهاد انجام ندهد و خود را از مردم نداند بايد به راحتي كنار گذاشته شود.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد نيز تقويت خودباوري، اتكا به فرهنگ و افكار خودي را از جمله فرمايشهاي امام راحل در خصوص آموزش عالي دانست و گفت: مسوولان و اساتيد اين نهاد بايد اين فرامين را آويزه گوش خود قرار دهند.

مصطفي بهمنيار به ايرنا گفت: تاكيد امام خميني (ره) براي دانشگاهها و دانشجويان بر لزوم خودباوري دانشجويان و ريزه‌خوار خارجي‌ها نبودن بسيار مهم و تعيين‌كننده است كه سمت و سوي آموزش عالي مورد نظر ايشان را معلوم مي‌كند.

وي افزود: از آنجا كه آموزش عالي مركز رشد افكار و انديشه‌هاي جوانان است مسوولان آن همچنين با الگوگيري از نظم فوق‌العاده معمار كبير انقلاب مي توانند نظم و انضباط كاري را به قشر جوان بياموزند.

جانشين فرمانده منطقه مقاومت بسيج خراسان شمالي نيز مقاومت‌هاي ملت مستضعف جهان عليه استكبار جهاني را ثمره مقاومت امام خميني (ره) در مقابل استكبار دانست و گفت: اگر ملت فلسطين و مردم مستضعف جهان حركتهايي انجام مي دهند اين حركتها به نوعي متاسي از انديشه امام و الهام گرفته از مقاومت امام خميني (ره) در مقابل ظلم استكبار است.

سرهنگ محمد صفري با بيان اينكه امام كار بزرگي انجام داد گفت: امام با شكست استكبار به مستضعفان جهان قدرت و جسارت داد كه مي‌شود در مقابل استكبار جهاني ايستاد.

وي افزود: امام خميني (ره) به تمامي ملل مظلوم و مستضعف آموخت كه با تكيه بر قدرت مردم و با دست خالي مي‌توان جلو استكبار جهاني ايستاد. ك/‪۴‬ ‪۶۵۹/۶۲۶/۷۱۸۶‬
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن