تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه هاي راديو جوان ويژه شهادت حضرت فاطمه و رحلت امام خميني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برنامه هاي راديو جوان ويژه شهادت حضرت فاطمه و رحلت امام خميني
گروه هنر: برنامه هاي مختلف راديو جوان در ايام شهادت حضرت فاطمه، ارتحال امام خميني(ره) و همچنين قيام 15 خرداد بخش هاي مختلفي را به موضوعات مرتبط با اين ايام اختصاص مي دهند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از راديو جوان،

ويژه‌برنامه «پيش از آفتاب» به مناسبت 15 خرداد و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به سردبيري عطيه عسگري با موضوع كلي «ارزش» از راديو جوان روي آنتن مي‌رود.

احياء هويت ملي و ديني مردم ايران در برنامه «چشمه خورشيد»

اين برنامه از زبان خسرو معتضد به روايت وقايع 15 خرداد مي‌پردازد. برنامه «پيش از آفتاب» 15 خرداد از ساعت هفت‌ونيم صبح به مدت يك ساعت از راديو جوان پخش مي‌شود.

«فاطمه فاطمه است» عنوان ديگر برنامه گروه جوان و انديشه راديو جوان است كه 18 ارديبهشت ساعت هفت‌و‌نيم صبح به مدت يك ساعت روي آنتن مي‌رود. در اين برنامه حجت‌الاسلام مظاهري سيف درباره نقش حضرت فاطمه (س) در پيشبرد رسالت پيامبر (ص) و دلايل شهادت ايشان صحبت مي‌كند.

برنامه «چشمه خورشيد» به سردبيري مريم يزدي‌زاده به مناسبت سالروز رحلت امام خميني(ره) به بررسي نقش امام در احياي هويت ملي و ديني مردم ايران مي‌پردازد.

ويژگي‌هاي شخصي امام (ره) در «پرواز خورشيد»

برنامه «ضريح گمشده» به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به سردبيري معصومه ملالو از راديو جوان روي آنتن مي‌رود.

برنامه «طبيب عشق» به سردبيري مرضيه خواجه‌محمود در راديو جوان به بررسي اشعار و ابعاد شخصيت حضرت امام(ره) مي‌پردازد. در اين برنامه ضمن بررسي اشعار و ابعاد شخصيتي حضرت امام(ره) صحبت‌هاي مختلف آيت‌الله خامنه‌اي در مورد امام(ره) انعكاس داده خواهدشد، ضمن اين كه با آيت‌الله بجنوردي يكي از نزديكان امام(ره) گفتگو شده است.

بررسي قيام 15 خرداد در قم و ورامين در برنامه «ساعت 25»

ويژه برنامه «پرواز خورشيد» به سردبيري غلامرضا عزتي 14 خرداد از راديو جوان روي آنتن مي‌رود. اين برنامه ويژگي‌هاي شخصي امام (ره) را بررسي مي‌كند و در آن كامران شرف‌شاهي، رضا عبدالهي، عبدالجبار كاكايي و ... حضور دارند.

«آب، آئينه، آفتاب» عنوان ويژه‌برنامه سالگرد رحلت حضرت فاطمه(س) است كه به سردبيري غلامرضا عزتي از راديو جوان روي آنتن مي‌رود. پخش گزارش‌هاي مردمي، نوحه و ... از ديگر بخش‌هاي برنامه است.

برنامه «ساعت 25» روز سه‌شنبه 14 خرداد به سردبيري زينت صالح‌پور قيام 15 خرداد را در شهرستان‌هاي قم و ورامين بررسي مي‌كند.

ويژه‌برنامه سالروز رحلت حضرت امام خميني(ره) 14 خرداد به سردبيري مريم سيدغفوري از ساعت 18 تا 20 از راديو جوان روي آنتن مي‌رود. در اين برنامه زندگي، روش و سير و سلوك حضرت امام(ره) مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

برنامه‌هاي روتين «ايستگاه بامدادي»، «در فراق دوست» و «زير ذره‌بين» 14 خرداد به مناسبت ارتحال حضرت امام(ره) روي آنتن مي‌روند.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن