تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812877817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني تاجر شيعه شده نيجريه اي:امام خميني(ره)عامل شيعه شدنم بود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني تاجر شيعه شده نيجريه اي:امام خميني(ره)عامل شيعه شدنم بود


تهران - حيات

تاجر شيعه شده نيجريه اي گفت: مكتب تشيع به دليل اينكه يك مجموعه دانش كامل ارائه مي دهد كه تمام نيازهاي دنيوي و اخروي بشر را پاسخ مي دهد با هيچ مكتبي قابل قياس نيست. با نگاه به سيره امام خميني(ره) شيعه را شناختم و مذهب شيعه را برگزيدم.
محمد ابوبكر در گفتگو با خبرنگار اعزامي حيات به مدينه منوره ضمن ابراز دلبستگي شديد نسبت اهل بيت و ائمه اطهار(ع) گفت: در خانواده ما 10 نفر زندگي مي كنند كه از اين تعداد من و خواهرم تشيع را انتخاب كرده ايم و سايرين اهل تسنن هستند.
وي مطالعه كتاب «آنگاه كه هدايت شدم» نوشته «تيجاني» از دانشمندان اهل سنتي كه شيعه شد را از ديگر دلايل شيعه شدنش دانست و گفت: وقتي كه امام خميني(ره) با ابهت و قدرت در مقابل استكبار ايستاد و انقلاب اسلامي ايران را رهبري كرد فكر كردم كه دليل اين اتفاق مهم چه چيزي مي تواند باشد و آن را در دوستي اهل بيت يافتم به همين دليل هم مذهب شيعه را انتخاب كردم ضمن اينكه حاصل انقلاب اسلامي ايران در حال حاضر هم حزب الله لبنان و رهبر قدرتمند آن سيد حسن نصرلله است كه با رشادت در مقابل اسراييل ايستاده و جهان غرب را به چالش كشانده است.
محمد ابوبكر افزود:هر انساني در اين دنيا همواره با سوال هاي زيادي روبرو مي شود كه به نظر من مكتب تشيع به بهترين شكل مي تواند پاسخگوي اين سوالات باشد.
وي با اشاره به اينكه بايد حساب اهل بيت را از هر چيزي جدا كرد تصريح كرد: اهل بيت و ائمه انسان هاي بزرگ و مورد احترامي هستند كه افرادي كه شيعه هم نباشند بايد دوستي آن ها را در دل داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه دردناك ترين لحظات زندگي من هنگامي است كه به مصيبت هاي حضرت فاطمه(س) فكر مي كنم خاطرنشان كرد: هيچ جنايتي در هر زماني كه باشد دردناك تر از اين واقعه نيست.
تاجر شيعه شده نيجريه اي گفت: مردم الجزاير اعم از شيعه و سني اهل بيت را دوست دارند و از اين نظر آمادگي آن ها براي پذيرش مذهب تشيع بسيار زياد است.
وي با اشاره به اين مطلب افزود: من مي خواهم به آيت الله خامنه اي بگويم كه زمينه گرايش مردم نيجريه به تشيع بسيار زياد است چون همه آنها اهل بيت را دوست دارند اما امكاناتي شامل نشريات، رسانه ها، مجلات و... كه بتوانند اين مذهب را معرفي كنند بسيار كم است.مردم الجزاير رهبر ايران را دوست دارند و به امام خميني( ره) احترام زيادي مي گذارند چراكه ايشان انقلاب بزرگي كه در مقابل استكبار ايستاد را هدايت كرند.
وي به وضعيت شيعيان نيجريه اشاره كرد و گفت: شخصي به نام «زاكزاگي» كه رهبري شيعيان را بر عهده دارد به فكر پادشاهي است و پيروان او هم به دنبال تثبيت جايگاه خودشان هستند، او نمي تواند شيعه را در الجزاير رهبري كند به همين دليل هم اختلاف فتادن بين شيعه و سني باعث كشته شدن 200 نفر از شيعيان شده و يك هلوكاست عليه شيعيان شكل گرفته است.
اين تاجر نيجريه اي كه با تاسي از حضرت امام (ره) در سال 1997 مذهب شيعه را برگزيده است افزود: علاوه بر شيعيان مردمي كه اهل سنت هستند هم آيت الله خامنه اي را دوست دارند.
تاجر سياه پوست مسلمان شيعه نيجريه اي به منظور فراگرفتن احكام عمره مفرده حج و ساير سوالات شرعي به دفتر بين الملل بعثه مقام معظم رهبري در مدينه مراجعه كرده بود.
پايان پيام
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن