تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798268924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از راديو قرآن، گفت‌وگو و سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهاي كوتاه از راديو قرآن، گفت‌وگو و سلامت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**راديو قرآن*

*ساده و صميمي با امام راحل در راديو قرآن

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه زنده ساده و صميمي كه هرروز ساعت ‌١٧ تا ‌١٩ با موضوعات مختلف و با حضور ميهمانان ويژه برگزار مي‌شود، از يازدهم تا شانزدهم خرداد به مناسبت فرارسيدن ايام رحلت جانگداز حضرت امام خميني، به آن بزرگوار اختصاص دارد. اين برنامه در بخش‌هاي متنوعي از جمله: زندگي با امام (هر روز نقل يك خاطره از امام)، امام از منظر مقام معظم رهبر و سخني براي فردا كه به قرائت وصيت‌نامه حضرت امام در موضوعات ملت ايران، جوانان، ابداعات علمي و فكري، وحدت جهان اسلام، مرجعيت و رهبري و مباني فكري حكومت اسلامي مي‌پردازد به كارشناسي حجه‌الاسلام حسيني عارف تقديم علاقه‌مندان مي‌شود. همچنين در بخش‌هاي ديگر برنامه ضمن ارتباط مستقيم با حرم مطهر امام راحل و مكه مكرمه و مدينه منوره به موضوعاتي مانند بازخواني كتاب ولايت فقيه امام (ره) در كلام شهيدان و انديشمندان جهان نيز پرداخته خواهد شد.عوامل اين برنامه كه در گروه معارف راديو قرآن تهيه مي‌شود:

تهيه‌كننده: فاطمه دشتي، سردبير: حامد مشكيني.

** آب، آينه، آفتاب

«آب، آينه، آفتاب» عنوان ويژه‌برنامه‌ايست كه به مناسبت رحلت جانگداز رهبر كبير انقلاب روزهاي ‌١٤و‌١٥ خرداد از ساعت ‌٩ تا ‌١١ تقديم عاشقان آن رهبر فرزانه مي‌شود. به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين برنامه راديو قرآن شامل بخش‌هاي متنوعي از جمله پخش مستقيم بيانات مقام معظم رهبري از حرم مطهر، بررسي شخصيت امام راحل به كارشناسي حجه‌الاسلام حسيني عارف پخش گزارش‌هاي زنده از حرم مطهر و قرائت زيارتنامه امام خميني (ره) به نيابت از مردم ايران است.

**راديو گفت وگو

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، مجازات اعدام در قوانين فقه و مجازات اسلامي در برنامه "گفتمان" از مجموعه برنامه هاي راديو گفت و گو دوشنبه ‌١٣خرداد ماه ساعت ‌٢١ با حضور كارشناسان مسائل حقوقي و فقهي بررسي مي شود.

سردبير برنامه گفتمان گفت: با توجه به اهميت مجازات اعدام در تعيين حق حيات فردي، در پنجمين بخش اين برنامه با حضور دكتر محمد جعفر هرندي شرايط در نظرگرفتن اين مجازات در فقه و حقوق اسلامي مورد بحث و تحليل قرار مي گيرد.

مازيار قاسمي تصريح كرد: جرايم ارتكابي با مجازات اعدام، نحوه صدور و اجراي اين حكم و تحول اين مجازات درباره جرايم گوناگون از ديگر بخش هاي اين برنامه است كه به مخاطبين علاقه مند به مسائل حقوقي ارائه مي شود.

**پدر نجوم آماتوري ايران در "كاشفان جهان"

برنامه كاشفان جهان با حضور استاد احمد دالكي، وضع نجوم آماتوري در ايران را سه شنبه ‌١٤ خرداد ماه بررسي مي كند.

سردبير برنامه كاشفان جهان گفت: در اين برنامه پدر نجوم آماتوري ايران، زندگي ، فعاليت ها و وضع نجوم در ايران را مورد ارزيابي و تحليل قرار مي دهد.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌٢٣:30 بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**ويژه برنامه‌هاي راديو سلامت درسالروز ارتحال امام (ره)*

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، *ايستگاه بامدادي: عنوان برنامه‌اي است از گروه صبحگاهي راديوسلامت كه در روز پانزدهم خرداد به آثار اين قيام درشكل‌گيري انقلاب‌اسلامي ايران مي‌پردازد. اين برنامه به سردبيري خانم شايسته جعفريان ساعت ‌٧ تا‌٨ پخش مي‌شود.

*به‌ياد آن روز: عنوان برنامه‌اي است از گروه نيم‌روزي راديو‌سلامت كه باحضور دكتر پرويز مظاهري، دبير انجمن روانپزشكان ايران به راهكارهاي تحمل غم و مصيبت مي‌پردازد. اين برنامه به سردبيري خانم آرزو سعيد ساعت ‌١٠/١٠پخش مي‌شود.

*زيرذره‌بين: عنوان برنامه‌اي است از گروه عصرگاهي راديوسلامت كه باحضور تني چند از شركت‌كنندگان درواقعه‌ي قيام خونين پانزده خرداد به روايت آن روز مي‌پردازد. اين برنامه به سردبيري خانم كشميري ساعت ‌١٦پخش مي‌شود.

*درفراق دوست: عنوان برنامه‌اي است كه از گروه نيم‌روزي راديوسلامت كه باحضور دكتر مقصود معاون، اورژانس تهران به‌خدمات اورژانس تهران به زائران حرم امام (ره) مي‌پردازد. هم‌چنين باحضور پزشك معالج امام درباره‌ي ويژگي‌هاي اخلاقي ايشان به گفت‌وگو پرداخته مي‌شود. اين برنامه به سردبيري خانم سعيد ساعت ‌١٠/١٥پخش مي‌شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن