تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صعود تيم ايران كمرنگ تر شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: صعود تيم ايران كمرنگ تر شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): تيم ملي واليبال ايران با قبول شكست از تيم ژاپن شانس حضورش در بازي هاي المپيك 2008 پكن كمرنگ شد.


تيم ملي واليبال كشورمان در دومين ديدار خود در مسابقات انتخابي بازي هاي المپيك كه در شهر توكيو - ژاپن برگزار مي شود، مقابل تيم ميزبان 3 بر صفر شكست خورد.
ايران كه در مسابقات قهرماني آسيا در سال گذشته در سه گيم به ژاپن باخته بود، در ديدار امروز و در گيم اول با هشت اشتباه و ناكامي در دريافت صحيح ضربات ژاپن بهترين موقعيت را براي حريف فراهم كرد تا اين تيم نتيجه گيم را 25-19 به سود خود رقم بزند.
ژاپن كه از حمايت تماشاگران خودي برخوردار بود، تنها در اوايل گيم دوم با مقاومت جدي ايران مواجه شد (تا امتياز 10-9 به سود ژاپن ) اما پس از آن ژاپن اختلاف با ايران را بيشتر كرد تا با اختلاف بيشتري نسب به گيم اول بر ايران پيروز شود (25-17).
ايران در گيم سوم در حملات بسيار موفق تر بود و به ويژه با اتكاء به عملكرد فرهاد نظري افشار توانست اين گيم را با امتياز نزديك 25-23 به سود خود خاتمه دهد.
اما ژاپن در ميانه گيم چهارم توانست كنترل بازي را در اختيار بگيرد و پس از ايجاد اختلافي 5 امتيازي (10-15)، كار را براي ايران دشوار سازد .
بازيكنان ايران در انتهاي گيم خود را به دو امتيازي ژاپن رساندند اما در نهايت ژاپن با امتياز 25-22 ايران را در اين گيم نيز شكست داد تا با نتيجه 3-1 بر ايران غلبه كند.
محمد محمدكاظم با كسب 21 امتياز (20 اسپك ، 1 سرويس ) بهترين مهاجم ايران بود و محمد موسوي عراقي با كسب 13 امتياز از 7 دفاع و تنها 6 اسپك نقشي دفاعي تر را به نسبت بازي قبل ايران به عهد ه گرفته بود.
ژاپن در سرويس ها بسيار موفق تر از ايران عمل كرد (9 سرويس در برابر 1 سرويس ايران ) و عمدتا از پاس هاي سريع و كوتاه روي تور بهره مي گرفت . اين تيم هرچند در دفاع روي تور ضعيف تر از ايران بود (6 دفاع دربرابر 15)، اما در حملات برتري آشكاري نسبت به ايران داشت (59 اسپك در برابر 46).
ايران در شرايطي به ديدار ژاپن رفت كه در مسابقه اول خود در يك بازي پرفشار، 3-2 به الجزاير، نايب قهرمان آفريقا باخته بود.
در گروه 3 مسابقات انتخابي المپيك كه مسابقات آن در شهر توكيو پايتخت ژاپن برگزار مي شود، ايران با تيمهاي الجزاير، ژاپن ، كره جنوبي ، تايلند، استراليا، آرژانتين ، و ايتاليا هم گروه است كه از اين گروه تنها دو تيم به المپيك صعود خواهند كرد.
دو تيم صعود كننده عبارتند از برنده اين تورنمنت و بهترين تيم آسيايي حاضر در اين مسابقات .
در ديگر ديدارهاي برگزار شده اين گروه ، استراليا آرژانتين را 3-0 شكست داد تا در صدر گروه قرار گيرد، ايتاليا كره جنوبي را 3-0 شكست داد تا به واسطه تعداد بيشتر ستهاي باخته در دو بازي نسبت به استراليا در مكان دوم بايستد و الجزاير نيز با شكست دادن تايلند با نتيجه 3-0 در مكان سوم اين گروه قرار گرفته است .
ديدار بعدي ايران روز سه شنبه مقابل تايلند خواهدبودكه سال گذشته در مسابقات قهرماني آسيا، با نتيجه 3-2 مقابل ايران شكست خورده بود ، و در روز چهارشنبه با آرژانتين روبرو خواهد شد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن